پنج سرعت بالا مدرسه معلمان قرار داده شده در مرخصی میان نژادپرستانه Facebook پست بررسی

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 11:24 AM EDT Jun 19, 2020پنج معلمان در سرعت بالا مدرسه که قرار است در

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

پنج معلمان در سرعت بالا مدرسه که قرار است در مرخصی اداری در انتظار رسیدگی به یکی از معلم نژادپرستانه Facebook نظرات.

لیزا Dillashaw, یک معلم که آمد زیر آتش دو هفته پیش پس از Facebook نوشته های او ساخته شده و شروع به گردش در رسانه های اجتماعی یکی از پنج معلمان قرار داده شده در مرخصی اداری.

Dillashaw است که افتخار ملی جامعه حامی و بتا باشگاه اسپانسر در سرعت بالا مدرسه ارسال شده از یک وضعیت به خصوصی Facebook صفحه اوایل این ماه پرداختن به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و افکار خود را در روابط.

"ما تا به حال یک رئیس جمهور سیاه. او برگزار شد تا برای دو واژه" بخشی از پست به عنوان خوانده شده. "ما باید سیاه و سفید دیوان عالی کشور. ما باید سیاه و سفید وکلا و جراحان و پزشکان و مهندسان و معلمان و اساتید .. سیاه مردم را فقط به عنوان به عنوان صدای مردم سفید. ... اما ... این .. مردم سیاه و سفید یک در سفید مردم است."

SRC مدرسه منطقه بررسی: سرعت بالا مدرسه معلم علوم در حال بررسی برای نژاد-شارژ Facebook, سخنان

Dillashaw در ادامه گفت که "مردم سیاه و سفید در نظر گرفته اقلیت هستند و واجد شرایط برای اقلیت تحصیلی ... نه ما را. من نمی شنوند ما سفید کودکان شکایت."

معلم همچنین شفافی که او باور نمی کند نسل او تا به حال "بدرفتاری" آمریکایی های سیاه و سفید و که او نمی باید در قبال اقدامات خود را "بزرگ بزرگ بزرگ بزرگ بزرگ بزرگ بزرگ پدربزرگ و مادربزرگ."

"اگر ما واقعا می خواهید برای دریافت به جزئیات و خرده.. من شده اند به نام "honky' بسیاری از بار! بسیار موهن!," او نوشت. "من هرگز کشیده در یک نوار و honked من شاخ به انتخاب کنید تا من برده!"

سانتا رزا County School District تحقیقات به Dillashaw نظرات. روز پنج شنبه در هیئت مدیره مدرسه مورد تایید قرار دادن او در مرخصی اداری همراه با چهار نفر دیگر معلمان در همان دبیرستان.

آن را بلافاصله روشن نیست چه دیگر معلمان دخالت در این پرونده ممکن است اگر چه سرپرست تیم Wyrosdick گفت: در این جلسه که تمام شد یک بخشی از همان بررسی است.

دیگر معلمان قرار داده شده در مرخصی بودند اسکات دنی تیموتی Dillashaw, استفانی Jernigan-واتسون و والری رایت.

UWF آدرس نژاد پرستی: UWF برادری محکوم دانش آموز نژادپرستانه SnapChat پیام

Wyrosdick بازگشت نیست, اخبار, مجله, درخواست برای نظر جمعه. او گفت: پنج شنبه شب که او و اعضای هیئت مدیره مدرسه محدود در آنچه آنها می گویند در مورد در انتظار بررسی است.

"این مرخصی اداری در حال بررسی یک تحقیق" Wyrosdick گفت: هیئت مدیره مدرسه در پنج شنبه شب جلسه پس از آنها به اتفاق آرا مورد تایید همه پنج اداری برگ. "ما به محض تکمیل تحقیقات ما را به عمل و یا اخراج را ترک کنند."

'از آن زمان به تغییر تاریخ"

به اتفاق آراء به جای تمام پنج معلمان در مرخصی آمد و پس از حدود یک ساعت و نیم عمومی انجمن که در آن اعضای جامعه صحبت کرد قاطعانه در برابر Dillashaw نظرات و خواستار مدیره مدرسه اقدام فوری.

آنیتا Totten که دارای دو فرزند جوان او گفت که او امیدوار است به تحصیل در سانتا رزا County School District نام برای Dillashaw به اخراج می شود بلافاصله.

"من تدریس در مورد نژاد پرستی و ضد نژاد پرستی. من به عنوان خوانده شده آنها را در تاریخ سیاه و سفید, کتاب," او گفت: پرداختن به هیئت مدیره مدرسه. "و من نمی خواهم کسی در زمینه آموزشی که کاملا رک و پوست کنده می کند مخالف است. پس آرزوی من خواهد بود که او فسخ خواهد بود. ... آن خواهد بود و من امیدوارم که او می شود هرگز برای تدریس دوباره صادقانه میگویم. چرا که این نوع دیدگاه به طور کامل غیر قابل قبول در مورد کل یک مسابقه است."

نژادپرستانه Facebook posts: سلامت جامعه غربی فلوریدا مدیر اخراج پس از نژادپرستانه Facebook posts سطح

مادلین گونزالس با نزدیک شدن به هیئت مدیره "به عنوان یک مادر" و گفت که او نمی ببینید که چگونه آنها می تواند اجازه می دهد Dillashaw برای ادامه آموزش به دانش آموزان داده می شود نقطه نظر خود را.

"من واقعا احساس می کنید که چگونه می تواند به شما تضمین فرزندان ما در حال رفتن به موفق شوند ؟ شما نگه داشتن این را در قلب خود را و شما کلاس ما بچه ها مقاله؟" گونزالس گفت.

"این رفتن به دور" او اضافه شده است. "از آن زمان به تغییر تاریخ است."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن