فلوریدا آرایشگاه و سالن می تواند بازگشایی در روز دوشنبه

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 6:08 PM EDT آوریل 8 سال 2020Coronavirus مو می تواند به زودی حرفه ای snipp

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

Coronavirus مو می تواند به زودی حرفه ای snipped.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis ارسال شده یک ویدیو جمعه شامل اورلاندو صاحب سلمانی جان هنری که اعلام کرد که با شروع روز شنبه, آرایشگاه, سالن مو و ناخن سالن را مجاز به بازگشایی در بسیاری از دولت های پس از تعطیل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"ما آماده برای بازگشت به کار و ایجاد برخی از پول" هنری که عمل J هنری آرایشگاه گفت: در این ویدئو. "اما بازگشت به کار ما می خواهید به امن برای ادامه به پوشیدن دستکش, ماسک, نشانه, قرار ملاقات و در ادامه به نگه داشتن جامعه امن است. من می دانم که هر کس خوشحال است به بیرون آمدن و حمایت از سلمانی و ما می خواهم برای ادامه به نگه داشتن یک چیز در ذهن ایمنی همیشه اول است."

این ویدئو نوشته شده بود در مدت کوتاهی پس از DeSantis گفت: پالم بیچ شهرستان شامل خواهد شد و دوشنبه در مرحله اول از دولت در امور اقتصادی بازگشایی. را ترک خواهد کرد که تنها coronavirus نقاط میامی-Dade و Broward شهرستان از مرحله اول.

هنری بود که در میان تعدادی از آرایشگران و زیبایی که نشستم با DeSantis شنبه گذشته به فشار خود را برای مشاغل را شامل می شود در بازگشایی. آنها برجسته پیشرفته برای تمیز کردن پروتکل های ایستگاه های کاری و ابزار همراه در فروشگاه فیزیکی فاصله مورد نیاز برای مشتریان.

DeSantis گفت: در آن زمان بیشتر بود بررسی های مورد نیاز در مورد استانداردهای ایمنی برای افرادی که در تماس مستقیم با مشتریان.

اما در طول یک ظاهر صبح روز جمعه در جکسون ویل DeSantis گفت: صنعت پیشنهاد شده بود نگاه کرد توسط دولت و وزارت بهداشت و پزشکان و شد "در یک واقعا خوب جهت است."

"نگاه من عملا ماهی کفال است. بنابراین من تا به حال کوتاه کردن مو در مدت زمان طولانی" DeSantis گفت: در ظاهر. "اما شما می دانید که ما فقط می خواهم به مطمئن شوید که ما در حال رفتن در یک امن و هوشمند گام به گام روش. ما در حال کار بسیار عاقلانه در همه چیز ما در حال انجام است. اما من کاملا دیدن یک مسیر. و من فکر می کنم اگر مردم مراقب من فکر می کنم که شما از شنیدن چیزی که بسیار به زودی."

پس از وادار کردن کسب و کار را تعطیل و یا به طور چشمگیری مقیاس عملیات برای جلوگیری از گسترش coronavirus DeSantis هفته گذشته اعلام کرد که فاز اول بازگشایی تلاش است که شامل اجازه می دهد رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی برای خدمت به مشتریان با ظرفیت محدود. مرحله اول در زمان اثر دوشنبه برای همه اما پالم بیچ میامی-Dade و Broward شهرستان.

در حالی که اعلام جمعه که او را شامل پالم بیچ شهرستان DeSantis گفت: او همچنین می خواهم به حرکت از Miami-Dade و Broward به فاز یک, احتمالا شروع مارس 18, به عنوان آنها نیز تا به حال خوب "روند" در تلاش برای کنترل این ویروس.

"من فکر می کنم که آن ها احساس می کنند که آنها نیاز به یک کمی زمان بیشتری برای آماده بازگشایی" DeSantis گفت: در طول یک ظاهر در FITTEAM Ballpark را از کف در سواحل غرب پالم بیچ. "و من فکر می کنم که خوب است. ما می خواهیم آنها را به انجام آن را در راه است که آن را به موفقیت. آن را برای رفتن به هوشمند. آن را گام به گام. اما ما واقعا می خواهید مردم به اعتماد به نفس در چه خبر است."

DeSantis گفت: پالم بیچ شهرستان درصد موارد مثبت در حال حرکت بود و نزدیک به نارنجی, Hillsborough و Duval شهرستان و به دور از Miami-Dade و Broward.

فاز اول اجازه می دهد تا رسانه های خرده فروشی و رستوران ها به کار گیرند داخلی با ظرفیت 25 درصد است. فاز اول نیز اجازه می دهد تا تجهیزات پزشکی دوباره ارائه اعمال جراحی الکتیو.

پالم بیچ شهرستان شهردار دیو Kerner سابق دولت قانونگذار به نام فاز یک "یک گام بزرگ برای این جامعه. این یک گام بزرگ برای بازیابی اقتصاد ما."

"این جای تعجب نیست به من در هر راه که اعضای این جامعه نشان داده اند مثبت نرخ بسیار پایین تر از آن به همسایگان ما به سمت جنوب" Kerner اضافه شده است. "که چون Broward, Miami-Dade, در حال انجام هر چیزی اشتباه وجود دارد اما قطعا قوی همبستگی آماری بین جمعیت شهری و مثبت هستند. ما لذت بردن از یک کوچکتر جمعیت در اینجا در پالم بیچ شهرستان از همسایگان ما به جنوب. و تلاش های ما متحمل شده اند که که ما رای مثبت نشان دهنده تعهد واقعی است که ما باید به اجتماعی فاصله در این دنیای جدید است."

اما در کنگره ایالات متحده تد داچ D-Fla., ابراز نگرانی در مورد برنامه ریزی برای بازگشایی پالم بیچ شهرستان که تا به حال 3,615 coronavirus موارد است. داچ در نامه ای به پزشک آلینا آلونسو, مدیر فلوریدا وزارت بهداشت در پالم بیچ شهرستان و خواسته و موقعیت خود را در این شهرستان آمادگی برای بازگشایی شده است.

"من متعهد به رفع چالش های اقتصادی از این بحران و من می خواهم به بازگشایی اقتصاد ما و جامعه به عنوان به زودی به عنوان ممکن است" داچ که نشان دهنده بخشی از شهرستان نوشت. "اما مگر ما بهداشت عمومی از ابزارها و استراتژی های در محل برای نگه داشتن فلوریدا امن من عمیقا در مورد خطر از تمدید شیوع بیماری که بیشتر هزینه پالم بیچ شهرستان ساکنان خود زندگی می کند و تنها تعمیق اقتصادی درد را تحمل توسط کارگران و صاحبان کسب و کار."

همچنین دولت ایالت لری برمن D-لانتانا نام شهرستان بازگشایی تصمیم "نگران کننده" گفته شده اند وجود دارد 482 جدید کروناویروس موارد تایید شده در شهرستان از دوشنبه.

"این رشد افزایش را نشان می دهد که پالم بیچ شهرستان هنوز موفق به مسطح منحنی. در شهرستان است که در فلات" برمن گفت: در یک بیانیه آماده.

پالم بیچ شهرستان در کمیسیون در حال حاضر توافق کردند که به اجازه می دهد محدود فعالیت های تفریحی در این شهرستان از جمله گلف و قایقرانی و تنیس و استفاده از پارک های عمومی و توافق کرده اند که برای بازگشایی سواحل در مارس 18.

DeSantis است تعیین یک جدول زمانی برای دومین و سومین مرحله از بازگشایی طرح که انتظار می رود اجازه می دهد تا کسب و کار مانند سینما و ورزشگاه و تو سرو به بازگشایی و در نهایت اجازه می دهد مردم را به بازدید از بیماران بیمارستان و تسهیلات مراقبت دراز مدت.

فرماندار همچنین گفت: چهار دفتر در حال کار بر روی یک پیشنهاد برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به سعی کنید برای جلوگیری از بین المللی مسافران هوایی از آوردن این ویروس به دولت است. DeSantis زودتر به کارگردانی مسافران از نقاط ویروس New York, New Jersey, کانکتیکات و لوئیزیانا به خود قرنطینه اگر آنها را به فلوریدا.

"شما نگاه کنید در برزیل و یا برخی از این مکان ها در آمریکای جنوبی و در صورتی که این بیماری همه گیر در شکوفایی وجود دارد و مردم در حال آمدن به فلوریدا آنها را می توان در معرفی آن است. که نباید در معرض خطر قرار داده شده است که در فلوریدا," DeSantis گفت. "این چیزی است که شرکت های هواپیمایی نیاز به کار کردن در بخش جلویی. بنابراین ما در حال کار بر روی چه را که حس می شود."

هفته گذشته در حالی که DeSantis بود که در کاخ سفید مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد فلوریدا می تواند "قطع کردن" از سفر برزیل.

DeSantis پاسخ داد: "نه لزوما" در مورد فلوریدا تحمیل ممنوعیت سفر از این کشور آمریکای جنوبی است که دیده می شود افزایش در موارد COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

اما DeSantis گفت: شرکت های هواپیمایی باید در مورد نیاز به آزمون مسافران قبل از آنها در هیئت مدیره پروازهای بین المللی به نگه داشتن مردم از آوردن موارد جدید به فلوریدا.

"شاید برخی از این شرکت های هواپیمایی باید بر روی آنها برای بررسی قبل از آنها در حال گرفتن و آمدن به این کشور" DeSantis گفت: در طول 28 آوریل در کاخ سفید ظاهر. "منظورم این است که شما را دیده ام آنچه اتفاق افتاده با چین محدودیت های پرواز که نگهداری تعداد زیادی از مردم از بذر سواحل غرب است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن