فرماندار فلوریدا huddles با آرایشگران, آرایشگران در مورد بلند کردن اجسام coronavirus محدودیت

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 11:53 AM EDT مه 3 سال 2020در حال

توسط NEWSSALAM در 14 اردیبهشت 1399

در حالی که در فلوریدا آماده بازگشایی اقتصاد در مراحل Gov. ران DeSantis برگزار شد یک بحث میزگرد شنبه با آرایشگران مو, سبک و ناخن تکنسین در مورد زمانی که آنها قادر خواهد بود به بازگشت به کار.

پیش از آن در هفته DeSantis امضا فرمان اجرایی که اجازه می دهد تا رستوران ها و برخی از غیر ضروری در فروشگاه های خرده فروشی است که بسته شد در ماه مارس به بازگشایی دوشنبه با محدودیت.

سفارش حذف شدند, Broward, Miami-Dade و پالم بیچ شهرستان که در آن حدود 60 درصد از فلوریدا 35,463 coronavirus عفونت گزارش شده است.

اما دوباره باز فلوریدا نیروی کار توصیه می شود آن را امن برای شروع به راه اندازی مجدد به آرامی اقتصاد در جاهای دیگر.

آرایشگر مغازه های سبک و ناخن سالن اما گنجانده شده در فاز اول چه DeSantis تماس های امن و هوشمند گام به گام برنامه اقتصادی.

فرماندار رهبری بحث با چهار صاحبان کسب و کار کوچک در حالی که نشسته در یک آرایشگر صندلی در آه Sooo, جاز مانند, سالن مو و ناخن سالن در اورلاندو است.

او گفت: این گروه قبل از آنها می تواند بازگشایی او و نیروی کار باید به شکل از چگونه برای کاهش خطر گسترش ویروس زمانی که خدمات ارائه شده نیاز به تعامل با مشتریان است.

"اگر شما همه چیز را که در حال کم خطر, مردم حق دارند به طبقه تجاری خود را و ایجاد یک زندگی" گفت: DeSantis.

بیشتر: Coronavirus و بیکاری: دیدار فلوریدا در پشت آمار و ارقام

گروه مشخص شده یک لیست از اقدامات بهداشتی است که می تواند گنجانیده شده بهترین راهنمای عمل. آنها شامل اجباری پوشش کارکنان و مشتریان و سیاست از یک مشتری در یک زمان در مغازه.

علیرضا جان هنری مالک J. Henry آرایشگاه گفت DeSantis که او و دیگران به اشتراک گذاشته همان نگرانی و تمام شد در همان صفحه.

پس از همه, او اشاره کرد آنها در تنظیم صنعت دارای مجوز توسط دولت است.

"همه ما در این حرفه آموزش دیده اند از روز اول که ما رو به پاک کردن و مطمئن شوید که ما مراقبت از خودمان ما همکاران و مشتریان ما" هنری گفت: در مورد بهداشتی و اجتماعی فاصله اقدامات بحث شده است.

او پس از آن ساخته شده یک گام برای کمک مالی از دولت برای کسب و کارهای کوچک که بسته شده اند و برای بیش از یک ماه را دیده اند و مشتریان خود درآمد اختیاری تبخیر در بحران اقتصادی ایجاد شده توسط coronavirus.

نادین آرمسترانگ-Tarpley که میزبانی این میزگرد در سالن او سپس توضیح داد: به DeSantis او می ترسید که این محدودیت در محل نیروی خود و دیگر سبک برای رفتن به محل کار در زیر زمین به طور غیر قانونی.

"ما می تواند خونریزی را از نظر مالی و نه خوب با ما. ما می تواند رفتن به خانه کسی و می گویند, " خوب, من فقط کار شما خارج از شبکه.' من نمی خواهم به انجام این کار به دلیل آن است که مناسب است و آنچه ما را به انجام زمانی که ما با آن مواجه است و تغذیه کودکان ما" گفت: آرمسترانگ-Tarpley.

"من آن را" DeSantis به سرعت پاسخ داد. "ما نمی رول (شما) در فاز یک (اما) این بدان معنا نیست که ما قصد وارد شدن به بله در این است."

DeSantis گفت: او را از انتقادات و پیشنهادات آنها را بررسی توسط کارشناسان بهداشت و دوباره باز فلوریدا نیروی کار.

فقط قبل از DeSantis شروع میزگرد بحث و گفتگو با آرایشگران و سبک وزارت بهداشت گزارش 735 موارد جدید COVID-19.

که به ارمغان می آورد تعداد کل موارد ایالت به 35,463. بین جمعه و شنبه صبح اضافی 178 بیماران بستری شده بود آوردن که تعداد به 5,945.

این بیماری تنفسی باعث coronavirus همچنین ادعا کرد یکی دیگر از 50 زندگی می کند. تعداد کل فلوریدا و میر نسبت به این ویروس در حال حاضر 1,364.

فلوریدا گزارش اولین موارد 1 مارس.

با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز شماره شکستن به 165 آلوده فلوریدا برای هر 100 ، 000 نفر در دولت است.

DOH گزارش تعداد Leon County موارد در حال حاضر در 233 با 40 نفر از بيماران بستری و 3 مرگ و میر.

آخرین گزارش نشان می دهد که 47 درصد از این شهرستان بیماران آفریقایی-آمریکایی و 42% قفقازی. با توجه به سرشماری جمعیت سیاه پوستان را تا 30 درصد از ساکنان شهرستان در حالی که سفید پوستان تشکیل می دهند 63% است.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن