نشانه فرماندار فلوریدا لایحه کالج, ورزشکاران نام تصویر و شباهت

استیو Berkowitz ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 2:39 PM EDT Jun 12, 2020فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSanti

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis روز جمعه با امضای یک لایحه که با هدف کمک به ورزشکاران کالج در دولت پول را از نام خود تصویر و شباهت ابتدا در جولای 1, 2021.

DeSantis' عمل باعث می شود فلوریدا سوم دولت با این نوع از قانون پیوستن به کالیفرنیا و کلرادو است. اما فلوریدا قانون تنظیم شده است به اثر را به 18 ماه زودتر از دو نفر دیگر.

چون DeSantis (R) با تایید این ایده از چنین قوانین اکتبر گذشته امضاء شده بود و انتظار می رود پس از این لایحه تکمیل راه خود را از طریق قوه مقننه ایالتی در اواسط ماه مارس فقط به عنوان coronavirus همه گیر بود و گرفتن نگه دارید در ایالات متحده است.

اما در حال حاضر که آن را رسمی وجود خواهد داشت و حتی بیشتر ضرورت در میان کالج های ورزشی مقامات به لابی برای عبور از یک قانون فدرال که جایگزین هر گونه اقدامات دولت است. NCAA حکام آن بالا سیاستگذاری گروه را تایید کرده است در اصل یک سری قابل توجهی از اصلاحات مربوط به ورزشکار نام و تصویر و شباهت (صفر) اما بسیاری از جزئیات مهم باقی می ماند که باید کار می کرد قبل از این انجمن متعهد اتمام تاریخ ژانویه 2021.

"من از مشاهده آن را به عنوان چیزی است که یک ماده از انصاف و فقط درک آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد" DeSantis گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی جمعه. "ما در حال صحبت کردن در مورد شما دریافت بورس تحصیلی به دانشگاه ایالتی فلوریدا و یا میامی و دانشگاه ها هستند رو به شما پرداخت این چیزی است که ما در حال صحبت کردن در مورد. شما یک تازه کار. ... اما در یک وضعیت که در آن شما باید برخی از ورزشکاران به خصوص در ورزش هایی مثل فوتبال و بسکتبال که شباهت است که مورد استفاده میلیون ها و میلیون ها و دلار و آنها حتی نمی باید یک فرصت برای به دست آوردن هر یک از آن چیزی وجود دارد و اساسا ناعادلانه است."

در ضمن صفر اقدامات معرفی شدند ده ها تن از قانونگذاران ایالتی طی هشت ماه.

تشکر. آنتونی گونزالس (R-اوهایو) در هفته گذشته گفت: در طول یک تصویری نشست نایت کمیسیون در دو و میدانی بین دانشکده که او قصد دارد به معرفی یک لایحه اواخر ژوئن یا اوایل جولای است که او می گوید که "دو حزبی و محلی." در حال حاضر وجود دارد یک لایحه در کنگره از کنگره علامت واکر (R-N. C.) اما آن متوقف شده است.

"رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اولیه بود حامی این قانون است. فلوریدا در حال حاضر استطاعت ما دولت 11,000 دانشگاهی ورزشکاران توانایی برای به دست آوردن یک زندگی همان را به عنوان همکار خود دانش آموزان" Rep. تراشه LaMarca (R) یکی از حامیان اصلی این لایحه گفت. "برای بیش از حد طولانی دانشگاهی ورزشی سیستم professionalized هر کس در ارتباط با دو و میدانی به جز برای زنان و مردان قرار داده است که در همه کار سخت. امروز ما را تغییر داد."

در ماه مه بازرگانی مجلس سنا و رییس کمیته راجر ترکه یا چوب کوتاه (R-Miss.) با ارسال نامه ای به NCAA هر یک از قدرت پنج همایش ها و ده ها تن از دیگر کالج سازمان های ورزشی و مدارس درخواست برای پاسخ به 20 سوال مربوط به این موضوع است. به نظر می رسد که این کمیته را برگزاری یک جلسه در این موضوع نیز مورد توجه قرار گرفته از سنسور. کریس مورفی (D-Conn.), میت رامنی (R-یوتا) و دیگر اعضای آن اتاق.

به عنوان با قانون کالیفرنیا و NCAA پیشنهاد فلوریدا قانون اجازه خواهد داد که ورزشکاران به عوامل یا وکلا کمک به آنها را امن صفر می پردازد.

اما فلوریدا لایحه تعدادی از مقررات است که نه در قانون کالیفرنیا. آنها نشان دهنده تلاش برای رسیدگی به برخی از کالج دو و میدانی مدیران' نگرانی در مورد ورزشکاران قادر بودن به راحتی کسب درآمد از نام خود تصویر و شباهت از آنها می توانند در حال حاضر تحت قوانین NCAA.

تحت قانون:

►در حالی که ورزشکاران خواهد بود قادر به گرفتن صفر جبران خسارت خود را به "جبران خسارت باید متناسب با ارزش بازار مجاز استفاده از این ورزشکار نام و تصویر یا شباهت" اگر چه این لایحه تعریف نمی کند ارزش بازار است.

گونزالس و دیگران مطرح کرده اند چشم انداز داشتن و مستقل شخص ثالث, گروه نظارت بر این نوع از تعیین.

►پرداخت غرامت مربوط به NIL "ممکن است ارائه شده در ازای عملکرد ورزشی و یا حضور در یک نهاد خاص" و می تواند تنها توسط یک شخص ثالث نه وابسته و مدرسه. چگونه این امر می تواند اجرا پرداخته است.

گونزالس گفت که در این لایحه او پیش بینی "ما خواهید بود حساس است و باید فدرال مجازات برای کسانی که شکستن این قوانین است."

►یک مدرسه و یک تقویت کننده گروه و یا هر گونه دیگر مالی مدرسه نهاد و یا یک افسر مدیر یا کارمند یک مدرسه و یا یک گروه — "ممکن است جبران کند و یا باعث خسارت می شود به کارگردانی فعلی یا آینده نگر" ورزشکار برای آنها صفر است. این است که تلاش برای به حاشیه رهبران booster گروه و حفظ دو و میدانی ادارات از داشتن کارکنان کمک به ورزشکاران خط می پردازد.

NCAA مفاهیم نیز مدارس ممنوع بودن از درگیر بودن در کمک به این ترتیب می پردازد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن