فلوریدا دستور به بازگشایی مدارس همراه با کمک های مالی و انعطاف پذیری superintendents می گویند

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 8, 2020یک نظم جدید الزامی است که

توسط NEWSSALAM در 18 تیر 1399

یک نظم جدید الزامی است که مدارس دولتی در فلوریدا بازگشایی دانشگاه این اوت تغییر زیادی نکرده برای مدارس از Escambia و سانتا رزا استان ها که در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای بازگشایی شده است.

اما سفارش داده ولسوالی برخی از راهنمایی در مورد آنچه دولت انتظارات برای سال تحصیلی آینده و برخی از انعطاف پذیری را به جای خانواده هایی که احساس نمی امن بازگشت به دانشگاه در میان فلوریدا بدتر شدن COVID-19 بیماری همه گیر.

"من فکر می کنم فرماندار نظم و کمیساریای جهت واقعا به ما امنیت در برنامه ریزی و آن را واقعا اعتبار برنامه های ما است که ما در حال حاضر تحت فشار قرار دادند به بازی گفت:" سانتا رزا شهرستان سرپرست تیم Wyrosdick.

در دوشنبه, فلوریدا, آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران صادر اورژانس را نیاز مدارس به آجر و ملات مکان حداقل پنج روز در هفته با یک "کامل vulture از خدمات است." منظور اشاره می کند که توصیه می شود تعطیلی توسط وزارت بهداشت و درمان را جایگزین آن حکم و آن فرد تخته مدرسه و مدرسه منشور تخته می تواند روز به روز تصمیم گیری که آیا برای باز کردن یا بستن یک مدرسه.

سانتا رزا شهرستان: ماسک, اجتماعی, فاصله, temp چک: آنچه در سانتا رزا مدارس ممکن است شبیه به این سقوط

سهشنبه شماره: COVID-19 موارد در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای رسیدن 4,000; یکی از جدید مرگ در Escambia

منظور می آید در طول یک هفته طولانی افزایش COVID-19 موارد است. از روز شنبه وجود داشته است 4,000 تایید موارد مثبت در Escambia و سانتا رزا استان ها و 213,784 در دولت است.

در طول چند ماه گذشته سانتا رزا County School District برنامه ریزی تیم متشکل از پدر و مادر و معلمان و مدیران و اعضای جامعه با استفاده از راهنمایی از سازمان بهداشت و درمان به ایجاد یک طرح برنامه ریزی.

Wyrosdick گفت: سفارش جدید نمی خواهد آنها را وادار به تغییر برنامه خود را "هر چند آن را روشن قطعه به آن است که مهم است."

دولت افتخار خواهد کرد قبل از COVID-19 ثبت نام دانشجویی برآورد

Wyrosdick گفت: یکی از جزئیات مهم در این جهت است که دولت تجلیل مناطق قبل از COVID-19 ثبت نام دانش آموز تخمین می زند که تاثیر چقدر بودجه مناطق دریافت از دولت است.

"ما مجبور به پرداخت صورتحساب و بنابراین آنچه او انجام داد این بود به ما بگویید که ... دانشجویی حضور و غیاب است که ما تا به حال پیش بینی شده برای ماه فوریه ما خواهد بود بودجه" Wyrosdick گفت. "این بدان معنی است که من می توانم با اعتماد به نفس و استخدام معلمان به جای برای رشد دانش آموز, و این مهم است که برای یک منطقه که به سرعت در حال رشد."

فلوریدا به دنبال 'مدیریت جدید' به صورت UWF-اجرای آموزش مجازی برنامه

میلتون, نوجوانان مبارزه برای زندگی خود را در برابر COVID-19; خانواده التماس مردم را به پوشیدن ماسک

Escambia County سرپرست مالکوم توماس ابراز احساسات مشابه.

"ثبات مالی مهم است زیرا ما نمی دانیم که چگونه پایدار ما جمعیت دانشجویی را در شرایط انتخاب است که پدر و مادر و خانواده را" توماس گفت. پس از آن نیز باز درب برای برخی از روش های مختلف و برخی از نوآوری است که می تواند رخ دهد و خواهد بود که به طور کامل تامین می شود."

سفارش به مدرسه بیشتر flexbility در گزارش حضور و غیاب آموزش ساعت

توجه داشته باشید مشابه Wyrosdick گفت: یکی دیگر از بزرگ جزئیات در این جهت است که مدارس می توان به انعطاف پذیری بیشتر در چگونه آنها را شمارش و گزارش حضور و غیاب و آموزش ساعت از دانش آموزانی که انتخاب کردن به دنبال خانه و مدرسه و آموزش مجازی و دیگر در خارج از دانشگاه آموزشی گزینه.

"(به طور معمول) مگر ما می توانیم یک دانش آموز در حال حاضر ما نمی توانیم تعداد آنها در مدارس ما" Wyrosdick گفت. "ما می خواستیم یک فرصت برای آن بحث می شود و آنها به ما است."

با توجه به سانتا رزا County School District را بازگشایی طرح و دانشجویان و کارکنان و اعضای هیات علمی خواهد بود "بسیار تشویق" به پوشیدن ماسک در همه زمان ها; پدر و مادر خواسته می شود برای انجام حرارت چک در دانش آموزان قبل از فرستادن آنها به مدرسه هر روز; و کودکان جدا خواهد شد به بزرگترین معقول در کافه تریا و تربیت بدنی تنظیمات.

منطقه کارکنان باید گفت: آن را نمی خواهد لجستیکی امکان پذیر است به لحاظ اجتماعی فاصله دانش آموزان در کلاس های درس.

توماس گفت: Escambia County School District برنامه ای برای ذخیره کردن آن بازگشایی طرح در روز چهارشنبه.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن