فلوریدا خرد رکورد روزانه با 3,207 جدید کروناویروس موارد

جان کندی منتشر شده 1:12 PM EDT Jun 18, 2020تالاهاسی فلوریدا افزود: یکی دیگر از 3,207 coronavirus موارد پنجشنبه

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

تالاهاسی فلوریدا افزود: یکی دیگر از 3,207 coronavirus موارد پنجشنبه مخربی قبلی رکورد روزانه به عنوان دولت ظهور به عنوان یک هشدار دهنده نقطه داغ در میان مکان ها دست و پنجه نرم کردن با یک تجدید حیات این بیماری است.

پنج رکورد جدید در صدر 2,783 موارد گزارش شده فقط دو روز قبل از آن توسط وزارت فلوریدا سلامت است که سومین سابقه و رکورد مجموع در کمتر از یک هفته.

وجود دارد در حال حاضر شده است 85,926 coronavirus موارد گزارش شده در فلوریدا پس از وقوع آغاز شد و 3,061 مرگ و میر. دولت گزارش 43 اضافی COVID-19 میر پنج شنبه.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: پس از روز سه شنبه رکورد که او تا به حال هیچ برنامه ای برای جلو و پشت در بازگشایی تلاش است که او راه اندازی در مه و از آنجا گسترش یافته است.

"ما در حال تعطیل, ما در حال رفتن به رفتن به جلو ما می رفتن به ادامه حفاظت از آسیب پذیرترین" DeSantis و افزود: "اثرات منفی" از بستن دوباره خواهد بود بسیار بدتر از "هر گونه سود شما در حال گرفتن."

خواه فرماندار نسبت به افزایش موارد به دولت در گسترش, تست همراه با خوشه شیوع بیماری های مربوط به farmworkers و در خانه های سالمندان که در آن ساکنان و کارکنان تحت شده اند افزایش یافته و تست.

اما با فلوریدا در میان 10 ایالت که دیدم یک شماره ثبت از COVID-19 موارد این هفته یک مدل بیماری توسط دانشمندان در بیمارستان کودکان فیلادلفیا و دانشگاه پنسیلوانیا به این نتیجه میرسد دولت آفتاب است "همه نشانه های بعدی بزرگ کانون coronavirus انتقال است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب