فلوریدا, جراح عمومی, Airbnb پیوستن به مهر خانه احزاب این چهارم جولای آخر هفته

جفری Schweers ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 3:07 PM EDT Jul 2, 2020به عنوان تعد

توسط NEWSSALAM در 13 تیر 1399

به عنوان تعدادی از coronavirus موارد همچنان در اوج فلوریدا جراح عمومی اسکات Rivkees است teaming تا با Airbnb اجاره تعطیلات در وب سایت به اصرار ساکنان برای جلوگیری از خانه احزاب در طول تاریخ چهارم جولای آخر هفته.

این مهم است که فلوریدا همچنان هوشیار در مهار اثرات COVID-19 و حفظ اجتماعی فاصله, Rivkees گفت: در انتشار اخبار. سنبله در coronavirus نیز تحریک ساحل تعطیلی در سراسر کشور.

"که به معنی اجتناب از سه Cs: بسته فضاهای مکان های شلوغ و تماس با تنظیمات" Rivkees گفت: کلماتی که بعد تکرار توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در جریان انتشار اخبار. "توسط ایمن ماندن این 4th of July, ما می تواند کمک به جلوگیری از گسترش این بیماری در فلوریدا."

سهم خود را انجام دهد AirBnB را ممنوع کرده است میزبان از داشتن احزاب و حوادث در مناطق که در آن زمان بهداشت عمومی حکم منع اجتماعات بزرگ از جمله فلوریدا.

"با اکثر شهرستان فلوریدا در ادامه به اعمال محدودیت در داخل سالن اجتماعات Airbnb ادامه خواهد داد برای به اجرا درآوردن سیاست منع احزاب در فلوریدا تا اطلاع ثانوی" این شرکت اعلام کرد.

که شامل از بین بردن "احزاب و رویدادهای مجاز" حکومت از "قوانین خانه" فلوریدا خواص که قبلا مجاز احزاب است.

فلوریدا است که در میان چندین Sunbelt متحده که شاهد یک افزایش بزرگ در تایید موارد coronavirus به عنوان به خوبی به عنوان یک افزایش در درصد از افرادی که تست مثبت است. این آمار جدید رکورد روزانه پنج شنبه با 10,109 موارد آوردن مجموع به 169,106. مرگ و میر رشد 67 به 3,617 پنج شنبه.

پس از ژوئن 26, زمانی که بخش کسب و کار و حرفه ای, قوانین و مقررات کار Halsey r mata صادر اورژانس را به طور موثر بستن بارها و کاباره ها به پایین تعداد موارد سر به فلک کشید است 37.5% از 122,960 تا حد زیادی با توجه به رکورد روزانه خوشه. تعداد مرگ و میر در فلوریدا مربوط به COVID-19 رفته از 3,464 به 3,718 در دو هفته افزایش 7.3 درصد است.

بسیاری از فلوریدا جوامع است که دیده می شود افزایش موارد تصمیم گرفته اند به نزدیک سواحل و تعلیق 4 جولای مدنی جشن.

"با فلوریدا میله و جنوب شرقی سواحل فلوریدا بسته ما نمی خواهیم هر کسی که در حال توسعه این مفهوم است که آن را خوب است به سادگی گردهمایی های اجتماعی به اجاره برای تعطیلات و یا هتل ها گفت:" مارگارت Richardson, معاون رئیس جمهور در Airbnb.

"Airbnb کار خواهد کرد برای متوقف کردن فلوریدا خانه احزاب قبل از آنها شروع و ما را دریغ نکنید به ممنوعیت هر کسی که تلاش برای نقض سخت ما حزب سیاست."

با وجود افزایش تعداد Gov. ران DeSantis گفت که او قصد ندارم به عقب و یا الزامی مردم پوشیدن ماسک. در عوض او با تاکید بر نیاز به ادامه تمرین های اجتماعی فاصله و مراقبت از سالمندان و دیگر شهروندان آسیب پذیر.

در یک کنفرانس خبری روز شنبه گفت: "فکر نمی کنم مورد نیاز مردم در خانه بمانند و به مردم توصیه می شود برای لذت بردن از خارج از منزل و "نگاهی به برخی از اقدامات احتیاطی."

او همچنین خواست بزرگسالان جوان که در درجه اول مسئول سنبله در موارد جدید به مسئول تر و با ملاحظه نسبت به حفاظت از خانه بیشتر جمعیت های آسیب پذیر.

"این زمین بسیار مخربی اقداماتی که باید انجام شود" DeSantis گفت. "بسیاری از اقدامات ساده می تواند یک راه بسیار طولانی است. و به ویژه برای مردمی که ممکن است در کسانی که جمعیت جوان آن می تواند یک تفاوت بزرگ است."

تماس با جف Schweers در jschweers@gannett.com و به دنبال او را در توییتر @jeffschweers.

مشترک شدن در امروز و هرگز از دست یک داستان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن