فلوریدا در برنامه آزمایشی واکسن COVID-19 شرکت خواهد کرد پس از موج تابستان

کریستین سکستون سرویسخبری فلوریدا منتشر شده در 6:24 PM EDT Aug 11, 2020تالاهاسـی - فلوریدا که تابستان امسال یک

توسط NEWSSALAM در 22 مرداد 1399

تالاهاسـی - فلوریدا که تابستان امسال یک موج از عفونت های ویروس کوروناویروس را تحمل کرده است، در یک برنامه آزمایشی واکسن COVID-19 با دولت فدرال شرکت خواهد کرد.

دکتر اسکات ریوکیس، جراح ایالت آمریکا روز سه شنبه در یک تماس کنفرانس با مقامات بیمارستان گفت که فلوریدا به عنوان بخشی از یک مرکز فدرال برای کنترل بیماری ها و پیشگیری از واکسن گروه آزمایشی دعوت شده است. Rivkees گفت فلوریدا یکی از چهار ایالت انتخاب شده برای شرکت، همراه با شهرستان فیلادلفیا است.

Rivkees گفت : جزئیات برنامه آزمایشی "خواهد شد در حال آمدن به عنوان واکسن در دسترس است، اما او توضیح بیشتر نیست.

اداره بهداشت فلوریدا بلافاصله به درخواست های سرویس خبری فلوریدا برای کسب اطلاعات بیشتر پاسخ نداد. مرکز کنترل و پیشگیری بیماری نیز بلافاصله به درخواست های مربوط به اطلاعات مربوط به برنامه آزمایشی پاسخ نداده است.

به عنوان COVID-19، بیماری تنفسی که توسط ویروس کوروناویروس ایجاد می شود، در سراسر کشور گسترش می یابد و در سطح جهانی، دانشمندان در سراسر جهان به منظور توسعه واکسن برای کند کردن گسترش مسابقه داده اند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه این هفته اعلام کرد تصویب واکسن.

رئیس جمهور دونالد ترامپ در 15 مه اعلام کرد عملیات سرعت Warp, که با هدف ارائه 300 میلیون دوز از یک واکسن امن, موثر برای COVID-19 تا ژانویه 2021. هدف این ابتکار سرمایه گذاری برای ساخت و توزیع واکسن COVID-19، درمان، و تشخیص است.

برنامه آزمایشی یکی از اولین نگاه های اجمالی به برنامه های توزیع دولت ترامپ است. طبق گزارش دوشنبه توسط کنگره فصلی رول کال، مقامات فدرال قصد دارند بازدیداز چهار ایالت را انجام داده و مدل های مبتنی بر آنچه یاد می گیرند را توسعه دهد.

کارشناسان بهداشت عمومی معتقدند که حداقل 70 درصد از جمعیت باید واکسن برای رسیدن به مصونیت گنه، با مقامات ترس که تقاضا عرضه پیش یازی خواهد داشت.

انجمن فرمانداران ملی توصیه می کند که رهبران ایالتی شروع به آماده سازی کنند. کمیته بهترین شیوه های انجمن در سوم اوت یک یادداشت تشویق فرمانداران برای آماده شدن برای توزیع صادر کرد و شامل چند توصیه سیاست ی مورد توجه قرار گرفت.

اگر چه هنوز واکسنی در دسترس نیست، اما درس هایی که از کسب و توزیع تشخیص ها و درمان های COVID-19 آموخته شده است، نشان می دهد که فرمانداران ممکن است بخواهند پیش از ورود آن، شروع به حل چالش های توزیع انبوه کنند. "ایمن سازی جمعیت ایالات متحده علیه COVID-19 به احتمال زیاد نیاز به بزرگترین کمپین واکسیناسیون که تا کنون انجام شده و فرمانداران نقش کلیدی در گرد هم آوردن رهبران از بهداشت عمومی دولت خود را، ایمن سازی، و سیستم های مدیریت اضطراری برای طراحی و اجرای عملیات بازی خواهد کرد."

علاوه بر فلوریدا، Rivkees، مینه سوتا، کالیفرنیا و داکوتای جنوبی را به عنوان دیگر ایالات شرکت کننده در برنامه آزمایشی شناسایی کرد. اما به نظر ميرسه که ريکيز وقتي گفت داکوتاي جنوبي اشتباه گفته شمال داکوتای شمالی در خلبانشرکت می کند.

وزارت بهداشت داکوتای شمالی روز دوشنبه بیانیه ای صادر کرد که گفته بود انتخاب شده است، در بخشی از این بیانیه، زیرا دولت فدرال می خواست استراتژی های توزیع واکسن را به جمعیت سرخ پوستان آمریکا بررسی کند.

مینه سوتا، در همین حال، اعلام کرد که آن را در خلبان واکسن در تماس رسانه ای این ماه شرکت می کند. کریس اهرزمان، مسئول بیماری های عفونی وزارت بهداشت مینه سوتا، ایالت های شرکت کننده را «رهبران برای کشور» توصیف کرد.

مقامات بخش بهداشت کالیفرنیا بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن