فلوریدا جوان تست مثبت برای coronavirus در تقریبا دو برابر نرخ

جیم Waymer فلوریدا امروزمنتشر شده 7:54 AM EDT Jun 16, 2020جوانترین فلوریدا در حال آزمایش مثبت جدید کروناویروس

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

جوانترین فلوریدا در حال آزمایش مثبت جدید کروناویروس در تقریبا دو برابر نرخ به عنوان ساکنان به طور کلی.

یک گزارش جدید فلوریدا وزارت بهداشت نشان می دهد کمتر از 5 درصد از فلوریدا که تست مثبت برای رمان coronavirus زیر سن 18.

اما این سن و سال گروه آزمایش مثبت در تقریبا دو برابر نرخ به عنوان دولت به عنوان یک کل با توجه به FDOH جدید کودکان COVID-19 مورد گزارش منتشر شده در ژوئن 12.

در سطح ایالت 3,407 ساکنان تحت سن 18 سالگی باید آزمایش مثبت یا 9.2 درصد از 37,211 آزمایش در مقایسه با کلی 5 درصد نتایج مثبت (73,650) در میان فلوریدا ساکنان که تست شده اند برای ویروس. از جمله افراد غیر مقیم 75,568 مردم باید آزمایش مثبت یا 5% از 1.4 میلیون تست شده است.

همانطور که از ژوئن 15, 77,326 ساکنان و غیر ساکنان فلوریدا تا به حال آزمایش مثبت برای رمان coronavirus و 2,938 فوت کرده اند از این بیماری است اما هیچ یک از کسانی که مرگ و میر زیر سن 18. با توجه به FDOH ژوئن 12 اطفال COVID-19 مورد گزارش, اما, 103 (3%) از کودکان زیر سن 18 سالگی که تست مثبت برای این ویروس تا به حال در بیمارستان بستری شود. که در مقایسه با 16 درصد کل موارد در سطح ایالت است که نیاز به بستری شدن در بیمارستان و یا 12,015 از 75,388 ساکنان تست شده است.

کشورهای دیگر ثبت شده کودکان در حال مرگ از بیماری است. در سراسر کشور که از 10 ژوئن وجود دارد شده بود پنج, کودکان زیر 1 سال سن که فوت کرده اند از COVID-19 با توجه به موقت داده ها از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. سه سن کودکان 1-4 درگذشت, 13 سن 5-14 و 116 سنی 15-24 با توجه به CDC.

بیشتر بخوانید: تست آنتی بادی نشان می دهد بیشتر گسترش COVID-19 در میان آفریقایی-آمریکایی است.

در حالی که کودکان قرارداد این ویروس در آنها کمتر از بزرگسالان به بیمار و به طور معمول علائم خفیف زمانی که آنها انجام می دهند. برخی از کارشناسان می گویند که چون کودکان اغلب سرماخوردگی ناشی از انواع دیگر coronaviruses به طوری که آنها بیشتر احتمال دارد به آنتی بادی است که کمک به محافظت در برابر COVID-19. یک کودک سیستم ایمنی بدن نیز واکنش متفاوتی نسبت به یک فرد بزرگسال است که برخی از آنها رنج می برند سیستم ایمنی بدن overreactions به این ویروس است که باعث ایمنی بدن آنها سلول های حمله خود را در بافت ریه است.

فلوریدا وزارت بهداشت مقامات بلافاصله پاسخ به فلوریدا امروز پرسش دوشنبه در مورد اینکه چرا افراد زیر سن 18 در حال تست در بالاتر مثبت نرخ COVID-19.

به گفته کلینیک مایو, COVID-19 علائم در کودکان می تواند شامل تب و آبریزش بینی و سرفه و خستگی و درد عضلانی استفراغ و اسهال. کلینیک وب سایت همچنین با هشدار نسبت به یک بیماری نادر به نام Multisystem التهابی سندرم در کودکان (MIS-C) — یک بیماری جدی است که در آن فرزند, قلب, عروق خونی, کلیه, سیستم گوارشی, مغز, پوست و یا چشم ملتهب است. برخی از شواهد نشان می دهد که بسیاری از کودکان که دچار این سندرم در گذشته آلوده شده است با COVID-19 و تا به حال آزمایش مثبت آنتی بادی ها به ویروس.

حداقل 10 فلوریدا کودکان تشخیص داده شده اند با MIS-C با توجه به دولت در ژوئن 12 اطفال COVID-19 گزارش از جمله شش پسر و چهار دختر در محدوده سنی 1 تا 17.

جدید کودکان COVID-19 گزارش آمد روز پس از آن دولت اعلام کرد طرح خود را برای بازگشایی مدارس در پاییز. روز پنج شنبه در یک کنفرانس خبری در Viera فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد برنامه ریزی برای باز کردن مدارس دولتی در "ظرفیت کامل" این سقوط. این طرح توسعه یافته توسط Re-Open فلوریدا وظیفه نیروی فلوریدا وزارت بهداشت و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری فراهم می کند یک "نقشه راه" برای حمایت از سلامت و اقدامات ایمنی در میان COVID-19.

بسیاری از جوانترین افراد در فلوریدا به مرگ ناشی از این ویروس همچنین در تلاش بودند با جدی دیگر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی و دیابت است.

در اولین روز از جدید کروناویروس همه گیر مقامات بهداشت هشدار داد این ویروس می تواند آلوده جوان به عنوان به خوبی به عنوان قدیمی است.

تا کنون موارد شناخته شده در شهرستان Brevard و ایالت تحمل هستند که از ابتدا به شکل منحنی بل به شکل توزیع سن.

در بروارد 30 مورد از COVID-19 شده اند در ساکنان سن کمتر از 18 یا 4.1 درصد از کسانی که مورد آزمایش در مقایسه با 545 مجموع موارد و 2% نرخ مثبت در میان 30,176 افراد آزمایش شده است.

از floridians تماس با کسانی که در زیر سن 18 تا تست مثبت این گروه سخت ترین ضربه بود 10-14 سال (29 درصد); پس از آن 15-17 (26 درصد); کسانی که 5-9 سال (22%); و آن 1-4 ساله (17 درصد). تنها 6 درصد از موارد زیر 18 سال بودند کمتر از 1 سال قدیمی است.

اگر این داستان های محلی هستند برای شما مهم است ما را حمایت با تبدیل شدن به یک مشترک. در حال حاضر شما می توانید سعی کنید یک اشتراک دیجیتال برای $3 برای 3 ماه.

جیم Waymer است محیط خبرنگار در فلوریدا امروز.

تماس با Waymer در 321-242-3663

یا jwaymer@floridatoday.com.

توییتر: @JWayEnviro

Facebook: www.facebook.com/jim.waymer

پشتیبانی محلی نگاری: در آن شما می خواهم به خواندن بیشتر دولت و اخبار سیاسی, و شما یک مشترک نیست لطفا به اشتراک. برای جزئیات بیشتر به offers.floridatoday.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن