برای بسیاری از سیاه پوستان و لاتین در L. A., محله شرایط را امن تر-در-خانه سفارشات سخت تر

بیش از 2 در 5 سیاه پوستان و لاتین در لس آنجلس صورت بالا بار از شهرستان سرپناه در محل قواعد چرا که آنها زندگی م

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

بیش از 2 در 5 سیاه پوستان و لاتین در لس آنجلس صورت بالا بار از شهرستان سرپناه در محل قواعد چرا که آنها زندگی می کنند در پر جمعیت جوامع با دسترسی محدود به فضاهای باز و دسترسی محدود به مواد غذایی با توجه به جدید UCLA سیاست گزارش (PDF).

این گزارش توسط UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار UCLA مرکز محله دانش و Ong & همکاران در نظر گرفته شده است برای حمایت از سیاست ها و برنامه هایی که آدرس نابرابری رو به کسانی که در محله که در آن با رعایت امن تر-در-خانه سفارشات دشوار است و به ارائه راهنمایی برای مقامات دولتی به عنوان کالیفرنیا ظهور از COVID-19 بیماری همه گیر.

"پناهگاه در محل دستورالعمل های لازم اقدام بهداشت عمومی به منظور کاهش COVID-19 موارد از طریق فیزیکی, فاصله, اما نه همه محله ها راه اندازی برای حمایت و تشویق مردم به ماندن با خیال راحت در خانه گفت: Sonja دیاز نویسنده این گزارش و مدیر موسس ابتکار سیاست. "ما می دانیم که هیچ ریویرا امن تا زمانی که ما همه امن است و نیاز به توجه ویژه به نیازهای آسیب پذیر ترین جوامع است."

محققان با استفاده از سه معیار برای تعیین بار در محله امن تر از در خانه محدودیت: تراکم جمعیت در دسترس بودن پارک عمومی و فضای نسبی تعداد خانوارهای بدون دسترسی به نزدیکی یک سوپر مارکت. نتایج کاهش یافت و به سه دسته: مناطق بالا و متوسط و کم بار.

در این گزارش که 12 از 15 بیشتر بر دوش جوامع متمرکز در جنوب لس آنجلس در حالی که 15 حداقل تحت تاثیر مناطق پراکنده در سراسر شهرستان مرفه تر ساحلی و مناطق کوهستانی.

UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار/UCLA مرکز محله دانش/Ong & همکاران

دوازده از 15 بیشتر بر دوش جوامع (قرمز) هستند متمرکز در جنوب لس آنجلس; حداقل مناطق آسیب دیده (آبی) تمایل دارند در شهرستان ساحلی و مناطق کوهستانی.

"در حالی که ساکنان در محلات دیگر باید گزینه های فراوان برای خدمات ضروری مانند داروخانه ها و مواد غذایی در جوامع بر دوش مناطق مانند جنوب لس آنجلس عدم ضرورت اساسی افزایش ناامنی غذایی و یا وادار کردن ساکنان به خارج از خانه های خود را بیش از ممکن است امن برای پاسخگویی به نیازهای خانواده خود گفت:" سیلویا Gonzalez یک محقق در مرکز محله دانش و همکاری نویسنده این گزارش است.

"جاده به بازیابی از COVID-19 مستلزم آن است که مسئولان شهرستان با توجه به نیازهای خاص جوامع در مواجهه با بزرگترین مشکلات," او گفت:. "بهداشت عمومی بحران قرار دادن یک نور افکن در بی عدالتی رو محروم جوامع ایجاد کرده است و نیاز فوری به بهبود منابع که مورد نیاز خواهد بود فراتر از زمان همه گیر."

این پژوهش مختصر قرار می دهد جلو پنج توصیه برای لس آنجلس مسئولان شهرستان و دیگر حوزه های قضایی با بر دوش جمعیت:

  • گسترش COVID-19 تست با تمرکز بر محله است که در صورت کمترین خطر در طول امن در خانه ،
  • ارائه حمل و نقل کمک و اضافه کردن شخصی مراقبت از منابع مانند ضد عفونی کننده دست در اتوبوس متوقف می شود.
  • گسترش پرداخت می شود ترک گزینه برای دستمزد پایین کارگران یا کارکنان در بخش خدمات به دلسرد کردن مردم از رفتن به محل کار هنگامی که آنها احساس بیمار.
  • افزایش کمک های غذایی.
  • گسترش با سرعت بالا دسترسی به اینترنت و شبکه امنیت اجتماعی شامل امداد از جمله پزشکی و مراقبت از کودک و اوایل دوران کودکی آموزش و پرورش, برنامه های, با گسترش واجد شرایط بودن و دراز سود دوره است.

این پژوهش مختصر سوم در یک سری از مقالات پژوهشی بررسی اقتصادی تاثیر COVID-19 همه گیر در محله در لس آنجلس. قبلی مقالات پژوهشی دریافتند که آسیایی-آمریکایی و لاتین در محله در لوس آنجلس بودند آسیب پذیر با توجه به همه گیر تاثیر (PDF) در خرده فروشی و خدمات بخش و لاتین در محله (پی دی اف) کمتر به احتمال زیاد به دریافت فرد تخفیف تحت مراقبت عمل می کنند.

Ong & Associates یک سیاست های اقتصادی و تجزیه و تحلیل شرکت مشاوره ای متخصص در منافع عمومی مسائل; شرکت ارائه خدمات pro bono برای مطالعه است. موسس آن است که پل Ong مدیر مرکز محله دانش است که مستقر در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب