سابق دانشگاه استنفورد پزشکی عضو هیات علمی تحت تعقیب به اتهام باتری جنسی در پالو آلتو VA

مقامات فدرال باید تحت تعقیب جان Giacomini رئیس سابق قلب و عروق برای امور سربازان بازنشسته (VA) بیمارستان در پا

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

مقامات فدرال باید تحت تعقیب جان Giacomini رئیس سابق قلب و عروق برای امور سربازان بازنشسته (VA) بیمارستان در پالو آلتو به اتهام سوء رفتار جنسی. در آن زمان از جرائم Giacomini همچنین خدمت در دانشکده پزشکی در بیمارستان استنفورد و کارگردانی از دانشگاه استنفورد فلوشیپ قلب و عروق.

اولیه تحقیقات انجام شده در پاییز سال 2018 توسط وزارت امور جانبازان یافت که Giacomini نقض و محل کار کد رفتار با عدم حفظ مرزهای حرفه ای با زیردستان خود و ایجاد یک "تهدید خصمانه و توهین آمیز در محیط کار از طریق تکرار رفتارهای جنسی و اذیت و آزار در طبیعت" با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده روزانه. چرا که به اتهام باتری جنسی قرار گرفت فدرال اموال و دفتر بازرس کل با اشاره به تحقیقات به باراک اوباما برای محاکمه فدرال.

حداقل دو زنانی که مشغول به کار با Giacomini در و جلو آمد گزارش تکرار موارد فیزیکی و کلامی آزار و اذیت جنسی و همچنین به عنوان "متجاوز" حرفه روابط جنسی کشش بیش از یک دوره بیش از یک دهه است. برخی از اتهامات از پیشرفت های جنسی و رفتارهای بودند تایید توسط Giacomini خود را در زمان های مختلف از طریق خود شهادت با توجه به این یادداشت هر چند Giacomini حفظ کرده بود در این یادداشت که در تعاملات خود بودند با رضایت طرفین.

"او گزارش نشده او را در زمان به دلیل او بر این باور او بود به مقابله به مثل در برابر او بود که او سرپرست او است و او دوست خوبی بود در هر دو دانشگاه استنفورد و در VA" این یادداشت را می خواند.

به عنوان قلب و عروق ارشد در پالو آلتو VA Giacomini خدمت کرده بود در یک نقش نظارتی برای بیش از سه دهه است.

Stanford Medicine قرار داده و او را در ترک در ژوئن 2018 و او استعفا داد و بعد از آن تحت تهدید از ختم, Stanford Medicine سخنگوی جولی Greicius نوشت: در بیانیه ای به روزانه. او نیز استعفا از سمت خود در این و در ماه اکتبر 2018 بی سر و صدا با فرض نقش در سکویا بیمارستان در شهرستان ردوود مستقیم به قلب تعویض دریچه برنامه. سکویا ارتباطات مدیر کلر هنری نیست پاسخ به سوالات در مورد اینکه آیا سکویا آگاه بود و یا اطلاع قبلی اتهام سوء رفتار جنسی اما او روشن است که مدیر پزشکی موقعیت یکی بود یکی نبود اشتغال اما از "اداری مشاور است."

پس از یک شنبه تفهیم اتهام از طریق تلفن Giacomini رایگان است در $200,000 پیوند با یکی دیگر از حضور در دادگاه برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 7. اگر محکوم حداکثر حکم دو سال زندان و یک 250.000 دلار جریمه به دنبال نظارت آزاد و ویژه ارزیابی.

تماس با النا شائو در eshao98 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب