چهار بازیکن تنیس کسب درآمد به رسمیت شناختن منطقه ای

هر دو استنفورد زنان و مردان تنیس شد به قوی شروع می شود قبل از این فصل بی پایان با توجه به COVID-19; تیم زنان ب

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

هر دو استنفورد زنان و مردان تنیس شد به قوی شروع می شود قبل از این فصل بی پایان با توجه به COVID-19; تیم زنان برگزار شد 10-2 ضبط و تیم مردان بود 8-5. هر چند بازی بود که به صورت مختصر چهار کاردینال درخشید به اندازه کافی به رسمیت شناخته شود برای اجرای برنامه های خود با ITA شمال غربی منطقه ای جوایز در روز دوشنبه.

ارشد امیلی arbuthnott شد یکی از این انجام شده ترین بازیکنان در تاریخ برنامه با 101-26 حرفه ای ضبط در تک. دو بار تیم NCAA قهرمان و سه بار Pac-12 تیم قهرمان arbuthnott شد مسجل 30 مسابقات در طول زمان خود را با کاردینال در حالی که همچنین تسلط در این درس است. اقتصاد عمده ورزشی 4.16 معدل arbuthnott شد نیز سه بار ITA محقق ورزشکار و دو بار Pac-12 All-علمی انتخاب شده است. او به رسمیت شناخته شده به عنوان ITA بیشتر بهبود یافته ارشد و پیشرفت خواهد کرد و به ملی ITA awards رای گیری همراه با همکار ارشد اما Higuchi.

Higuchi دریافت این منطقه Cissie Leary ورزشکاری جایزه داده شده به بخش زنان بازیکنی که با توجه به ITA تنیس روی وب سایت "نمایش الهام بخش تعهد و تعهد به تیم او که پیشرفته است که او از عملکرد تیم و نمونه روح کالج, تنیس." این جایزه را به اسم زنان است مربی تنیس Cissie Leary که 20 سال مربیگری حرفه ای در دانشگاه پنسیلوانیا برجسته شد توسط پنج سال شکست نخورده خط از سال 1981 تا سال 1985.

همچنین دو تیم NCAA قهرمان سه بار Pac-12 تیم قهرمان و دو بار Pac-12 All-علمی انتخاب Higuchi به پایان رسید کار خود را با یک 94-18 کلی مجرد ضبط و 65-9 رکورد در دو منطبق است.

دو استعداد underclassmen در تیم مردان نیز به رسمیت شناخته شده در این مراسم: دانشجوی سال اول نیل راجش نامگذاری شد ITA شمال غربی منطقه ای و تازه کار از سال دوم Alexandre Rotsaert در زمان خانه ITA شمال غربی منطقه ای بازیکن برای تماشای افتخارات.

راجش قوی در فصل اول خود را در مزرعه و در پایان فصل رتبه شماره 14 سراسر کشور در دو برابر در کنار junior اکسل گلر که برنده ITA غرب, منطقه ای, تازه کار جایزه سال به عقب در سال 2018 و ITA شمال غربی منطقه ای بازیکن برای تماشای جایزه در فصل گذشته. راجش ارسال شده 14-9 تک ضبط و 16-8 رکورد دونفره و به نظر می رسد یک عامل اصلی در صف شروع برای سال آمده است.

Rotsaert پایان سال رتبه شماره 7 در تک شد و رتبه به عنوان بالا به عنوان شماره 5; او رفت 13-7 در تک بازی و 10-10 در دونفره همراه دوم توماس Kopczynski. Rotsaert نیز رهبری تیم را در برد بیش از رتبه مخالفان با هشت و او پیشرفته به نیمه نهایی از ITA همه آمریکایی قهرمانی و نهایی از شروود جام.

Arbuthnott شد, Higuchi, راجش و Rotsaert تمام خواهد شد واجد شرایط برای جوایز هفته آینده در ITA ملی مراسم اعطای جوایز.

تماس با شان ردی در rsreddy 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب