رک و پوست کنده صحبت کردن: شما چه فکر میکنید زوم دانشگاه ؟

رک و پوست کنده صحبت کردن است که با هدف گسترش گفتمان و بحث در موضوعات مهم فراتر از روزانه کارکنان. ما می خواهیم

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

رک و پوست کنده صحبت کردن است که با هدف گسترش گفتمان و بحث در موضوعات مهم فراتر از روزانه کارکنان. ما می خواهیم به شنیدن از اعضای استنفورد جامعه در مورد خود را طول می کشد در مورد موضوعات بحث برانگیز و حیاتی واقعیت های مقابله با ما.

این هفته موضوع: چه چیزی شما فکر می کنم زوم دانشگاه ؟ اگر ما تا به حال به انجام یکی دیگر از سه ماهه آنلاین چه تغییراتی را به شما نشان می دهد ؟

مانند چندین دانشگاه و مدارس در سراسر ایالات متحده استنفورد است روشن به آموزش آنلاین با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. ما در تجربه یادگیری جدید با فرمت دریافت کرده است بررسی مخلوط. در حالی که برخی اشاره کرده اند که آن را دشوار است برای تمرکز در کلاس های آنلاین (اغلب از طریق الگوهای رفتاری) دیگران لذت بردن از این فرصت برای تنظیم سرعت خود را. بحث در مورد کیفیت بحث و گفتگو در زوم و استحکام ارزیابی آنلاین نیز دید به خصوص به عنوان شهریه بدون تغییر باقی می ماند.

هر دانش آموز با تجربه آموزش آنلاین مطمئنا متفاوت است با خود, شخصی, شرایط, کلاس های آنها را به آنچه که افراد آنها را مطالعه و آموزش آنلاین ابزار آنها درگیر با. بنابراین ما می خواهم به دانستن آنچه که شما تجربه در "زوم دانشگاه" بوده است تا کنون. علاوه بر این با توجه به امکان دیگر کاملا و یا تا حدی آنلاین سه ماهه آیا پیشرفت ممکن است که مربیان و دانش آموزان می تواند به منظور ارتقاء آموزش از راه دور?

در اینجا لینک دوباره: tinyurl.com/franklyspeaking257. اگر شما هر گونه سوال لطفا با ایمیل نظرات 'در' stanforddaily.com.

ما مشتاقانه منتظر شنیدن از شما.

— نظرات تیم با حجم 257

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن