رایگان برنامه تابستان کمک خواهد کرد که 500 Escambia County بچه ها شروع مهد کودک در پای راست

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 18 سال 2020تا 500 Escambia County کودکان دریافت

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

تا 500 Escambia County کودکان دریافت رایگان دبستانی آموزش و پرورش در تابستان امسال پس از رسیدن به Escambia همکاری با یک ملی غیر انتفاعی به ارائه برنامه است.

این برنامه به نام Waterford, تازه بدوران رسیده در تابستان مسیر یادگیری و آن را به معنای آماده سازی کودکان برای حضور در مهد کودک در پاییز. آن را ارائه 25 دقیقه درس پنج روز در هر هفته از ماه ژوئن تا اوت به کودکان و نوجوانان است که ممکن است زمان از دست رفته در مدرسه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"ما در ما داده است که کودکانی که به مدرسه پشت تمایل به ماندن در پشت گفت:" کیمبرلی Krupa, رسیدن به Escambia, مدیر اجرایی. "وجود دارد مقدار زیادی از منابع استفاده می شود که برای گرفتن کودکان, اما نمی شود آن را بسیار بهتر است اگر همه آنها می تواند شروع در همان شروع خط؟"

این برنامه شامل درس آموزش مفاهیم مانند دانستن حروف الفبا دانش صدا و پژواک و درک شفاهی از طریق کتاب ها, آهنگ ها و فعالیت های. آن را نیز به عقب به یک فرد توانایی کودک اگر آنها اتفاق افتاده بود که پیشرفته تر از جایی که برنامه شروع می شود.

برای واجد شرایط خانواده ها باید در Escambia County می شود و در 200 درصد سطح فقر فدرال و یا یک یا هر دو پدر و مادر بیکار به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

آموزش و پرورش پوشش

جشن: میلتون Winn-Dixie می دهد چهار سالمندان دبیرستان فارغ التحصیلی آنها را هرگز فراموش نکنید

آنلاین: Escambia County schools نمی پست الکترونیکی صفحه اصلی گزارش کارت های این سال است. در اینجا نحوه دیدن نمرات:

E-learning: Escambia, Santa Rosa مدارس دبستان به صورت آموزش از راه دور برای بقیه سال تحصیلی

"این واقعا طراحی شده برای خانواده هایی که کودک مراقبت شده است تعطیل که سر شروع مراکز تعطیل شده اند و چه کسی می تواند دسترسی به هر تابستان یادگیری" Krupa گفت.

برای ثبت نام پدر و مادر می تواند تماس 1-800-669-4533 و یا رفتن به waterford.org/summer-learning-path برای ثبت نام. ورود به سیستم یو پی اس ارائه شده در انواع زبان های مختلف در علاوه بر این به زبان انگلیسی و اسپانیایی.

Waterford.org ارائه رایگان pre-k آموزش و پرورش در مجموع از 3,000 خانواده در سراسر فلوریدا در این تابستان با دیگران بودن خدمت در هیلزوو و میامی-Dade شهرستان

Krupa گفت که او می خواست پدر و مادر می دانم که این برنامه متفاوت تر از بسیاری از دیگر آنهایی هستند که هدفمند در آموزش کودکان در حالی که آنها در خانه است. او گفت: این برنامه مبتنی بر شواهد و توسعه در اوایل دوران کودکی علم است.

"فقط برای راحتی پدر و مادر این است که در عین حال یکی دیگر از ابزار آنلاین رایگان است که کسی در تلاش برای فروش به شما" Krupa گفت. "این چیزی است که واقعا می تواند کمک به کودک خود را در این مهم ماه قبل از مهد کودک است."

داگ براون مدیر اجرایی جامعه اقدام کمیته برنامه گفت: این برنامه جدید یک فرصت برای پدر و مادر مشغول و سرگرم کننده یادگیری در طول یک زمان بحرانی برای کودکان.

"من فکر می کنم بیش از هر چیزی, آن را فراهم می کند و امید است. آن را فراهم می کند دسترسی داشته باشید. آن را فراهم می کند و فرصت ها" براون گفت. "این فقط به نظر می رسد بسیار هوشمند و آسان برای انجام. بنابراین به نفع امیدوارم که مردمی را در آغوش این فرصت را به ساخت مهارت های خود را."

براون گفت: آن را "کاملا حیاتی" است که آموزش و پرورش به عنوان pre-k از طریق 12th درجه نه تنها با شروع در مهد کودک. او گفت: این برنامه فرصتی است برای توجه به جوانترین آموزان.

"ما شناخته شده و دیگران در حال یادگیری آن است که واقعا ستون فقرات به اقتصاد ما" براون گفت. "گرفتن بچه ها برای مدرسه آماده شدن آنها را آماده برای زندگی خود آنها را آماده برای هر سفر خود هدیه و استعداد می تواند اجازه می دهد آنها را دریافت کنید که شروع به سر آنها توجه آنها سزاوار است."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن