از انفعال به حالت تعلیق در آورده: فلوریدا بالا کسب و کار تنظیم کننده مراحل اجرای میان سرشار میله coronavirus خوشه

جفری Schweers ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 12:57 PM EDT Jul 3, 2020برای اولین

توسط NEWSSALAM در 14 تیر 1399

برای اولین بار دو ماه از فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' کسب و کار بازگشایی طرح مدیر آژانس دولتی مسئول اجرای تطابق با قوانین برای بازگشایی در زمان عمل است.

در زمانی که میله های زندان تعطیل شد و رستوران ها می تواند پر کردن تنها 25 درصد از آنها اتاق ناهار خوری, اتاق آژانس که Halsey r mata نظارت — اداره کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات صادر شده و هیچ استناد پس از دریافت 335 شکایت از طریق آن COVID-19 شکایت پورتال.

در ماه ژوئن هنگامی که میله اجازه داده شد به بازگشایی در نیمی از ظرفیت ها و رستوران ها می تواند گسترش به 50 درصد COVID-19 پورتال تعطیل شد. هیچ اقدام اجرایی در نظر گرفته شد.

داستان: صدها شکایت صفر مجازات برای رستورانها نقض فلوریدا بازگشایی قوانین

این بود تنها پس از خبری که یک نوار در نزدیکی پردیس دانشگاه مرکزی فلوریدا در حال 40 مشتریان و کارکنان قرارداد coronavirus — همان روز که روزانه موارد جدیدی از کروناویروس را شکست 5,000 — که r mata در نهایت در زمان عمل است.

جمهوری خواه سابق مجلس دولت از مانتیسلو منصوب شد DeSantis به اجرا DBPR تعطیل شوالیه میخانه 22 ژوئن. چهار روز بعد او را صادر اورژانس را که به حالت تعلیق در فروش الکل در محل مصرف در تمام کافه ها و کاباره ها.

"دلیل DBPR زمان (عمل) است چرا که شما تا به حال مردم که نیست پس از آن" DeSantis به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "وجود دارد گسترده noncompliance و که منجر به مسائل است. به دنبال دستورالعمل و ما خوب خواهد بود."

DeSantis به نام r mata "the grim reaper of مجوزهای کسب و کار" و این که هر کسب و کار دیگر وقیحانه نقض قوانین به صورت مرحله به مرحله بازگشایی انتظار می تواند از عوامل خود را.

که همان شب فلوریدا رئیس امور مالی جیمی Patronis رفت NBC به بحث در مورد آنچه که یک کار بزرگ r mata انجام شده است.

در چند توییت در ژوئن 27, r mata گفت که تصمیم خود را به موضوع اورژانس منظور تعلیق در سایت فروش الکل. DeSantis "اجازه می دهد تا خود را در سازمان به رهبری" r mata توییتی.

"گاهی اوقات ما آن را گاهی اوقات ما نیست. رهبران بزرگ سرب و اجازه دهید خود مردم منجر شود. هنگامی که ما اشتباه رهبران بزرگ درست آن را بلافاصله. من افتخار او است که ما Gov من Gov پیشرو ما از طریق این."

در یکی دیگر از جیر همان روز r mata به نظر می رسید همدلانه به صاحبان کسب و کار:

"هیچ چیز من می گویند و یا انجام خواهد شد جلوگیری از درد و صاحبان کسب و کار کوچک را احساس می کنند. من همدردی و درک من شده است وجود دارد. آن بیش از u: آن را خود کارکنان و خانواده های آنها پشتیبانی می کند. من به شما در حفظ و گرفتن نفرت اگر این باعث می شود هر یک از شما احساس بهتر است."

با اینحال او متوجه اهمیت نظارتی اجرای به خصوص که تعدادی از coronavirus موارد همچنان به رشد در نرخ هشدار دهنده.

"ما باید به زور صاف منحنی" او هنوز توییتی. "این تصمیم بود نه یک واکنش زانو حرکت تند و سریع و نه آن را ساخته شده به آرامی اما بر اساس شواهد و همبستگی در خوشه پس از فاز 2 بازگشایی. ما حق آن را دریافت و سپس مردم بازگشت به کار در اسرع وقت."

R mata همچنین گفت: از آنجا که این بیماری همه گیر است "چنان گسترده و آلوده جمعیتی بنابراین روشن ما نیاز به چنگ زدن به این زور و اجبار و بلافاصله. می خواهم به در نظر گرفتن این روزانه در حال حرکت رو به جلو است."

DBPR بازگشایی COVID-19 شکایت پورتال که در دو هفته گذشته دریافت 448 شکایت. در طول همان دو هفته تعدادی از coronavirus موارد در فلوریدا رشد 37.5% از تقریبا 123,000 به حدود 170,000.

آژانس عملیاتی تحت عنوان "افزایش ایالت اجرای تلاش با تاکید بر نظارت بر رستوران ها و کافه ها برای انطباق با پارامترهای فاز 2 از امن است. هوشمند است. گام به گام. طرح فلوریدا بازیابی گفت:" پاتریک Fargason معاون مدیر ارتباطات برای DBPR.

بیشتر: این رژیم صهیونیستی است. Ron DeSantis "امن. هوشمند است. گام به گام. طرح فلوریدا Recovery"

یک نماینده مجلس توییتی حمایت خود را: "من @FloridaDBPR برای به روز رسانی در زمان bar/آبجوسازی مکث" نوشته جف Brandes, یک جمهوریخواه دولت سناتور از سنت پترزبورگ.

"پس از صحبت w/ @HalseyBeshears به نظر می رسد آنها در حال ارزیابی مجدد هر 2 هفته به عنوان آنها به دنبال یک کاهش در تعداد. من معتقدم که ما می تواند مسئولانه بازگشایی با به روز رسانی راهنمایی و هوشیار اجرای."

آژانس 138 بازرسان و اجرای قانون عوامل تشدید این زمینه خود را با حضور در موسسات مجاز به "انجام هر دو روال و شکایت بر اساس بازرسی در یک برنامه که شامل روزهای هفته تا کی و تعطیلات آخر هفته."

و DBPR تقسیم مشروبات الکلی و دخانیات شده است با تمرکز بر انطباق چک و بازرسی های معمول و به دنبال یو پی اس.

"مجوز مکان های که قادر به تطابق با محیط داخلی ظرفیت آستانه و یا سایر الزامات تعیین شده در فرمان اجرایی 20-139 و یا هر پس از آن به منظور دریافت یک هشدار فوری نیاز به اقدام برای رسیدن به انطباق است و ممکن است مشمول مجازات های اضافی از جمله تعلیق محدودیت و یا دیگر محدودیت مجوز" Fargason گفت.

اما مایک فرارا یک تالاهاسی رستوران به نام فاز بازگشایی یک "عظیم شکست."

فرارا که متعلق به کبو جزیره کوره برای 33 سال گفت: زمانی که r mata "باز کردن میله به نظر من این یک شکست خورده معامله در حال حاضر. چرا باز بدون ارسال بازرسان...? او فقط اجازه دهید آن را برو."

فررا بود و بازدید از دوستان در جکسنویل بیچ که در آن او بزرگ شده, یک هفته قبل از لینچ میخانه ایرلندی گزارش 16 مشتریان شما با COVID-19. "محل بسته بندی شده بود" فررا گفت.

بیشتر: چگونه یک شب در جکسنویل بیچ تبدیل به یک داستان احتیاطی در مورد کوروناویروس

او بلافاصله نام خود را به کارکنان خود و گفتند که همه نیاز به تست.

بعد از خاموش کردن از شوالیه میخانه در اورلاندو کسب و کار در کبو را افتاد مثل یک سنگ فرارا گفت. او تصمیم به تعطیل کردن نوار متصل به رستوران خود را که دارای یک مجوز جداگانه برای الکل به دلیل آن انجام هیچ کسب و کار.

"من ممکن است به عنوان به خوبی نشستن بر روی آن" فرارا گفت.

پس از آن عوامل با دولت الکل نوشیدنی و تنباکو واحد بازدید رستوران خود را. تا کنون r mata گرفته و تنها یکی دیگر اجرای عمل; در تاریخ 1 ژوئیه در برابر Bajas Beachclub یک کلوپ شبانه در نزدیکی دانشگاه ایالتی فلوریدا که گزارش نقض 50 درصد قانون است.

R mata توئیتر خود نوشت: "شب گذشته ما به حالت تعلیق مجوز الکل از درب بعدی Entertainment, Inc/Zaioud, زین d/b/a Bajas Beachclub برای باز کردن و عامل به عنوان یک کلوپ شبانه."

تماس با جف Schweers در jschweers@gannett.com و به دنبال او را در توییتر @jeffschweers.

مشترک شدن در امروز و هرگز از دست یک داستان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن