Frosh می پیوندد تلاش برای توسعه کم هزینه ونتیلاتور برای COVID-19 دیدگاه در پرو

وقتی مارسلو پنا '23 پیش بینی خود را در اول بهار در دانشگاه استنفورد آن را سازگار با اغلب گفته روایت دانشجویان

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

وقتی مارسلو پنا '23 پیش بینی خود را در اول بهار در دانشگاه استنفورد آن را سازگار با اغلب گفته روایت دانشجویان جدید وعده داد: صرف روز در آفتاب با frosh خوابگاه,,,,, دوستان, در کاوش جدید کلاس ها و منافع شاید حتی گرفتن یک فندک بار دوره. به جای آن او در بر داشت خود را در کشور خانه خود را از پرو در دیدار با ملت خود رییس جمهور به عنوان بخشی از تلاش برای محدود کردن اثرات COVID-19 همه گیر در منطقه است.

"من همیشه بر این باور چه کسی می تواند با یک دلار یک مهندس می تواند با یک سکه گفت:" پنیا که برنامه های مهم در علم کامپیوتر است.

پنا دارای اعتقادات خود را به عمل است. پس از خروج از دانشگاه استنفورد در این بهار پنا در حال کار با یک تیم از پرو محققان به مهندس یک کم هزینه ونتیلاتور برای COVID-19 بيمار.

پرو چهره کمبود منابع پزشکی و اقتصادی فشار بود اما یکی از اولین کشورهای آمریکای لاتین به آدرس رمان coronavirus اجرای دقیق سراسر کشور مستند از مارس 16. با وجود این تلاش های این کشور گزارش کرده است بیش از 50 ، 000 موارد و 1500 مرگ و میر.

"دیروز [روز قبل از مصاحبه] ما تا به حال 3,500 جدید COVID موارد تنها در یک روز" پنیا گفت. "و همچنین به عنوان از دیروز وجود ندارد و بیشتر ICU [تجهیزات] در کشور است. این بدان معناست که هر کسی که نیاز به یک ونتیلاتور امروز خواهد مرد."

پس از جستجوی فرصت هایی برای کمک به کروناویروس امداد پنا در تماس با یک گروه از محققان به رهبری بنیامین Castañeda در دانشگاه کاتولیک ملی واتیکان پرو (PUCP) بودند که در تلاش برای توسعه های جدید کم هزینه هواکش در پاسخ به نیاز رو به رشد برای ICU تجهیزات. او در حال کار با آنها را پس از بازگشت او به پرو.

"به عنوان به زودی به عنوان من می توانم, من با نزدیک شدن به آنها را -- من به آنها گفتم که من می تواند کمک به با این نرم افزار بخشی از فاز و بقیه سابقه است," او گفت:.

نوعی واکنش سریع هواکش در پرو استفاده از تکنولوژی های منسوخ شده و ممکن است قرار دادن بیماران در خطر ابتلا به درد و رنج barotrauma آسیب ناشی از تغییرات در فشار هوا است. این تیم با هدف به سادگی یک به روز رسانی هواکش کامل با صفحه نمایش لمسی و یک سیستم خودکار است که می تواند کارآمد پمپ هوا به یک بیمار است. آن را شامل ویژگی های است که کمک به کنترل حجم هوا و فشار و همچنین شناسایی الگوهای تنفس در سفارش به پمپ هوا به بیماران در حالی که آنها خواب.

تیم برآورد هزینه خواهد شد در حدود 1500 $ — وسرد کاهش از قیمت بازار از دیگر هواکش است که می تواند هزینه تا $30,000.

تا کنون از آن شده است یک زمان فشرده روند. پنا گفت که او کار کرده است 16 ساعت در روز و هفت روز هفته در یک ابتکار علاوه بر مصرف یک دوره کامل بار در دانشگاه استنفورد.

"من فکر می کنم, آن را قطعا برای حفظ تعادل آن دو جهان چون همانطور که می دانیم استنفورد نیاز به مقدار زیادی از تلاش" او گفت:. "اما من احساس می کنم من دخالت در یک تیم به من می دهد یک حس از هدف است. که من در واقع می تواند تغییر دنیای واقعی از آنچه که من یادگیری در کلاس."

یک دوره CS 107E: "سیستم های کامپیوتری از زمین تا" شده است به خصوص مفید برای پروژه پنا گفت. او در زمان این دوره سه ماهه گذشته و مادی او آموخته است را فعال کنید او را به کمک کد سیستم عامل است که کنترل ونتیلاتور.

"کلاس من آموخت که وجود دارد بسیار عمیق و اتصال میان مهندسی برق و علوم کامپیوتر" او گفت:. "آن را به من آموخت که وجود دارد این است که یک پل بین این دو جهان و نحوه استفاده از آن است. و این چیزی است که من کمک به تیم است."

اما ساختمان عملکردی محصول تنها یک بخش از معادله است.

"این اولین دستگاه های پزشکی که در طراحی و تولید شده در پرو خاک بنابراین ما تا به حال به از طریق بسیاری از چالش های لازم در چارچوب حق," او گفت:. "ما نیاز به گرفتن برخی از مرتب کردن بر اساس مجوز از آنجایی که ما در حال برخورد با زندگی مردم است — اما هیچ معادل تایید FDA در اینجا."

دولت شده است حمایت از ابتکار عمل خود را. پرو جمهور مارتین Vizcarra به طور منظم در دیدار با تیم و کمک به تسریع مجوز فرایند پنا گفت.

پنا امیدوار است که ventalitors خواهد بود تولید و توزیع در دو تا سه هفته آینده.

"این قطعا متفاوت بهار پس من پیش بینی اما از طرف دیگر از دانشگاه استنفورد که من هرگز فکر نمی کردم من می بینم" او گفت:. "من خلاق ترین دانش آموزان انجام کارها در سراسر جهان در تلاش برای تغییر شرایط در کشور خود مردم هستند و مراقبت از خانواده خود و نگرانی در مورد ایمنی از دوستان خود. و آن را به ارمغان می آورد یک نور جدید را بر روی آنچه استنفورد است — نه تنها یک محل علمی قدرت بلکه محل همدلی و دوستی است."

تماس با Meghan سالیوان در meghans8 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن