استنفورد دانش آموزان ایجاد آنلاین وام دانشجویی بازار

جدید آنلاین وردپرس پلت فرم اجازه می دهد تا دانش آموزان را به صندوق خود شهریه و هزینه های زندگی از طریق کوچک و

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

جدید آنلاین وردپرس پلت فرم اجازه می دهد تا دانش آموزان را به صندوق خود شهریه و هزینه های زندگی از طریق کوچک و غیر معتبر وام های خود را بر اساس معدل و داستان های شخصی.

هریسون Hochman '21 و دوین Cintron '20 راه اندازی یک خلبان گنجشک وام در مارس 23. گنجشک نیست تاکید نمرات اعتباری و یا درآمد تاریخ در ارزیابی دانش آموزان' آمریکا از بنیانگذاران گفت. به جای آن اجازه می دهد تا دانش آموزان خود را در حال حاضر از طریق سفارشی پروفایل.

دانشجويان "نمره اعتباری و مالیاتی می تواند وحشتناک" Hochman گفت. "نه به این دلیل که دانش آموزان صرف پرخرج و با آنها زندگی می کنند و این گزاف زندگی و یا آنها نمی تواند نگه دارید به یک شغل اما از آنجا که جوان هستید و آنها نه به حال زمان برای جذب این نوع از اطلاعات است."

هر یک از مشخصات دانشجو شامل اطلاعات از قبیل معدل فوق دخالت در این کار تجربه به اهداف حرفه ای و شخصی داستان.

"یک دانش آموز بیش از این است که نمره FICO بیش از فقط معدل بیشتر از فقط کارورزی آنها تا به حال در گلدمن ساکس" Hochman گفت. "آنها هستند که داستان آنها در یک فرد و سزاوار آنها نگاه شود که از طریق لنز."

گنجشک همچنین اجازه می دهد تا دانش آموزان به مجموعه شرایط پرداخت و نرخ بهره. غیر معتبر دهندگان سپس فهرست تکمیل پروفایل ها, پیدا کردن بازی و وام را.

"ما اعتقاد داریم که مشخصات غیر معتبر قرض دهنده می تواند یک فارغ التحصیل که احساس محبت نسبت به خود و نسل بعدی در مادر آلما هستند و به دنبال ایجاد یک تاثیر اجتماعی سرمایه گذاری" Hochman گفت.

Hochman شروع به توسعه این ایده در سال گذشته زمانی که او در شرکت نخستزادگی اکسل راه اندازی برنامه شتاب دهنده مستقر در تل آویو. پس از یادگیری در مورد یکی دیگر از شرکت کنندگان گزاف وام دانشجویی بسته Hochman مجموعه ای از طراحی بهتر سیستم تامین مالی برای دانش آموزان به خصوص برای هزینه های کوچکتر.

Hochman ادامه کار بر روی اسپارو پس از این برنامه است. Cintron پیوست او در آغاز بهار سه ماهه پس از دو به هم متصل بودند اریک لکس MBA '17 از بنیانگذاران درآمد-تجمع راه اندازی پندو.

"مفهوم Devin و هریسون در حال کار بر روی مقابله با یک مشکل بزرگ که در آن پیشرفت های کوچک می تواند عظیم انشعابات در زندگی مردم" سهل انگاری نوشت: در یک ایمیل روزانه. "من فکر می کنم راه ما در رسیدگی به بدهی های دانشجویی نیاز به تغییر و من یک مؤمن در راه حل های که تکیه به قدرت جوامع است."

Hochman و Cintron در حال حاضر در حال اجرا یک خلبان Sparrow, تمرکز بر استنفورد فارغ التحصیلان و دانشجویان. پس از خلبان آنها امید به گسترش به سایر مدارس و همچنین دعوت نهادی وام دهندگان.

گنجشک استخدام های اجتماعی و یا نظیر به نظیر وام ، مدل پدید آمده در سال 2005 اما مواجه شده است و افزایش نظارت از هر دو سرمایه گذاران و رگولاتور در دهه گذشته است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار به طور خلاصه تعطیل وام و رونق دو بالای اجتماعی وام سایت در سال 2008 آمریكا محصولات خود را به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده.

رستگار و وام باشگاه از سر گرفته و عملیات پس از ثبت نام با SEC هر چند این دو مواجه می شوند در ادامه مشکلات است. وام باشگاه پس از برگزاری آن IPO در سال 2014 سرنگون موسس آن در سال 2016 بیش از اتهام تقلب. رستگار پرداخت 3 میلیون دلار جریمه در سال گذشته پس از ثانیه آن را پیدا گناه از باد بازده به سرمایه گذاران است.

با وجود تصادفا اجتماعی وام در بازار است که هنوز هم در حال رشد با طرفداران برجسته مزایای مانند نرخ بهره پایین تر و شرایط پرداخت قابل انعطاف و عادلانه تر وام فرآیندهای.

اجتماعی وام "Fintech به حال خود دور اول در آن با شرکت هایی مثل تازه بدوران رسیده رستگار, LendingTree, SoFi, CommonBond اما آنها بودند که دقیقا" Hochman گفت. "آنها در دور اول. آنها به هیچ وجه یک انقلاب, و من فکر می کنم که آن زمان که برای به دست آوردن یک نگاه تازه."

با توجه به نیکلاس لامبرت سابق دستیار استاد اقتصاد در دانشکده تحصیلات تکمیلی از کسب و کار که با همکاری یک مقاله اجتماعی, اعطای وام, بزرگترین چالش روبرو گنجشک ممکن است توانایی خود را برای به دست آوردن کاربران به اندازه کافی.

"این مهم است به درک طراحی مکانیزم تاثیر تعداد زیادی از مردم شما در حال رفتن برای جذب به خصوص در انواع سیستم عامل که در آن شرکت کنندگان نسبتا ساده لوح" او گفت:. "شما دانش آموزان در یک طرف و سرمایه گذاران دیگر که در حال رفتن به سرمایه گذاری پول کمی برای هر لیست و آنها نمی خواهید به صرف مقدار زیادی از زمان تلاش برای کشف کردن که بهترین لیست و غيره وجود دارد که تجارت در این سطح است."

لامبرت گفت که در ابتدا زمانی که وام گیرندگان باید چند کاربران تنظیم میزان خود "برخی از لیست را جذب بیش از حد بسیاری از وام دهندگان که می شده اند حاضر به قرض دادن در یک نرخ پایین تر و برخی listings جذب خواهد کرد و هیچ کس حتی اگر وام گیرنده شده اند که مایل به پرداخت بیشتر برای گرفتن وام."

اما در دراز مدت اگر گنجشک را بدست می آورد و به اندازه کافی کاربران و وام گیرندگان لمبرت پیش بینی کرد که "بازار را به تعادل که در آن وام گیرندگان که به اشتراک گذاری ویژگی های مشابه خواهد شد که نرخ مشابه."

"بیش از وام گیرندگان خواهد آموخت که چه چیزی قابل قبول است یا نه و تغییر درخواست وام بر این اساس," او نوشت.

هر چند این ممکن است منجر به دانش آموزان تغییر مورد نظر خود را نرخ بهره برای جذب وام دهندگان Hochman گفت گنجشک طراحی تضمین می کند که نرخ و شرایط را در دانش آموزان منافع.

"از تمام مکالمات ما تا به حال با وام دهندگان اصلی راننده است که ما جمع آوری شده به همین دلیل آنها با استفاده از گنجشک در وهله اول این است که آنها می خواهند به استفاده از بیکار نقدی برای توانمند سازی نسل بعدی از طریق اجتماعی تاثیر سرمایه گذاری — آنها به دنبال این دانش آموزان به عنوان یک دارایی کلاس" Hochman نوشت. "در تجربه ما تا کنون البته محدود به دانشگاه استنفورد ما فرض است درست شده است: در یک محدوده مناسب برای نرخ بهره وام دهندگان به مراتب بیشتر علاقه مند به شنیدن در مورد دانشجویان پردیس دخالت و یا تجربه کاری نسبت به سادگی و صرفا با تمرکز بر نرخ بهره آنها تنظیم شده است."

لمبرت بیش از حد می بیند ارزش در Sparrow از ضربه زدن به شبکه های فارغ التحصیلان.

"با کنار هم قرار دادن فعلی و سابق دانشگاه استنفورد دانش آموزان آن را می توانید ایجاد یک خانه مانند محیط جذاب خود را در آن" لامبرت نوشت. "به عنوان یک دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل خودم من قطعا احساس بهتری پول وام به دانشجویان از دانشگاه من کسی که با من احساس متصل از سرمایه گذاری در خنثی پلت فرم."

تماس با Enya Lu در enyalu 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن