فؤاد Shennib دانشجوی دکتری در دانشگاه استنفورد کسب و کار مدرسه می میرد 30

فؤاد Shennib یک دانشجوی دکتری در دانشکده تحصیلات تکمیلی از کسب و کار که مورد مطالعه و قضاوت و تصمیم گیری, درگذ

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

فؤاد Shennib یک دانشجوی دکتری در دانشکده تحصیلات تکمیلی از کسب و کار که مورد مطالعه و قضاوت و تصمیم گیری, درگذشت, on May 2. او 30.

مرگ او تایید شد توسط پدرش عدنان Shennib که توصیف پسر خود را به عنوان گلهای زحمتکش و اختصاص داده شده به مطالعات خود را در دانشگاه استنفورد.

"او عاشق استنفورد" عدنان Shennib گفت. "استنفورد بود و زندگی خود را دو سال گذشته است. او بسیار اختصاص داده شده به تحقیقات خود را. او کار بسیار سخت و ساعات طولانی روز و شب و تعطیلات آخر هفته و تمام وقت. او دوست داشت خود اساتید."

"خروج خود را یک شوک و از دست دادن بزرگ به خانواده" عدنان Shennib اضافه شده است.

فؤاد به دست آورده است که مدرک لیسانس خود را از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و استاد را از دانشگاه کمبریج عاشق سفر بود و دوستان در سراسر جهان عدنان Shennib گفت. فؤاد Shennib سرگرمی نیز شامل مسابقه دو ماراتون در حال اجرا و کوه نوردی.

فارغ التحصیل دانشکده کسب و کار دین جاناتان لوین اعلام کرد که مرگ در مارس 3, توصیف فؤاد Shennib به عنوان "روشنگری متفکر و خلاق — یک مربی برای دیگران."

"این یک تراژدی عمیقی رنج می برند به مرگ یک دانش آموز که آماده است برای به انجام رساندن کارهای بزرگ" لوین نوشت. "این از دست دادن در یک زمان می آید زمانی که ما یک حس شکنندگی و ارزش زندگی انسان است. ما ایستاده هم به عنوان یک جامعه در عزاداری فؤاد عبور و جشن زندگی خود را."

قبل از ورود در دانشگاه استنفورد Shennib مشغول به کار در Kapronasia گوگل و کمبریج طرح توسعه. او همچنین دو سال را صرف به عنوان یک همکار کاردانی در مالزی اقیانوس آبی استراتژی موسسه که در آن او کار می کرد با دولت مالزی برای حمایت از توسعه اقتصادی و رفاه با توجه به مشخصات خود را در LinkedIn.

معاون شهردار دانشجویی سوزی Brubaker-کول اطلاع هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان از Fuad Shennib مرگ در یک اطلاعیه در مارس 6.

"هر دانش آموز لمس بسیاری از زندگی و ما همه بخشی از یک جامعه" Brubaker-کول نوشت. "این خیلی انده به از دست دادن کسی که در چنین سن جوانی."

فؤاد Shennib مرگ دوم اعلام شده توسط دانشگاه در هفته گذشته. Brubaker-کول به اطلاع دانشجویان و کارکنان و اعضای هیات علمی در مارس 5 از مرگ Langston Wesley '20 در مارس 4.

هر دو لوین و Brubaker-کول تشویق اعضای استنفورد جامعه به دنبال حمایت برای رسیدن به دانشگاه استنفورد مشاوره و خدمات روانشناختی تحصیلات تکمیلی دفتر زندگی یا فارغ التحصیل دانشکده کسب و کار دانشجویی دفاتر برنامه.

چارلی Curnin کمک گزارش.

تماس با Anupriya Dwivedi در adwivedi 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب