Gaetz پیش نویس قانون با هدف رسانه های اجتماعی نقش مهمی در روند انتخابات

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 3:37 PM EDT 29 مه سال 2020واشنگتن — یک روز قبل از رئیس جمهور

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

واشنگتن — یک روز قبل از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به موضوع یک شنبه فرمان اجرایی است که می تواند تنظیم صحنه برای تحریم سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای راه آنها رسیدگی به محتوای آنها تشکر. مت Gaetz R-Fla., اعلام کرد که او و همکاران جمهوری خواه در کمیته قضایی مجلس در حال تهیه پیش نویس قانون با هدف همان هدف است.

در چهار قسط از, پادکست "داغ طول می کشد با مت Gaetz" کنگره گفت: این قانون پیشنهادی را هدف بخش 230 قانون ارتباطات نجابت از سال 1996. مغلوب ساختن پیشی جستن' فرمان اجرایی نیز گزارش هدف آن بخش از قانون فدرال است.

گسترده بخش 230 فراهم می کند مسئولیت برای حمایت از خدمات رسانه های اجتماعی مانند Twitter, Facebook و دیگران بر این اساس که آنها نمی ناشران از اطلاعات است که به نظر می رسد بر روی سایت های خود را, اما صرفا سیستم عامل برای بیان است.

که تمایز آورده بود به تیز امداد به عنوان توییتر شروع این هفته به الحاق واقعیت-چک کردن برچسب به برخی از رئيس جمهور تهمت توييتها از جمله توییت های اخیر رقیب پست الکترونیکی-در برگه های رای که رسیده برای تقلب. سایر اخیر توییتر پست های ناروا نیز مشکل ساز شده است از جمله خود را تکرار مراجع به سال 2001 مرگ لری Klausitis سابق کارمند برای آن در کنگره ایالات متحده جو Scarborough در سکربروق در فورت والتون بیچ.

مقامات به این نتیجه رسیدند که Klausitis درگذشت از سقوط که در آن او زده سر خود را بر روی لبه یک میز در غیر این صورت خالی اما مغلوب ساختن پیشی جستن شده است نشان می دهد در توییتر که Scarborough بود به نحوی درگیر با مرگ است.

اما با توجه به انتخابات سیاست Gaetz گفت: در روز شنبه پادکست که سیستم عامل رسانه های اجتماعی' مدیریت محتوای جدی در سیاست سوالات.

"و پس از آن یک سوال مهم از سیاست اما از سیاست" Gaetz گفت. "ما می رویم برای درمان اشخاص مانند توییتر مانند Facebook, like, Google, به عنوان بی طرفانه سیستم عامل و یا آنها را متوقف و در بیشتر نقش یک, اخبار سازمان --- خبرخوان کسی است که, ایجاد, بالا بردن و یا محدود کردن محتوای مختلف?"

بیشتر به طور خاص Gaetz گفت: "توییتر دوباره انتخاب است برای ورود به نزاع سیاسی به عنوان یک واقعیت-جستجوگر در حال حاضر نشان می دهد که در رئیس جمهور تهمت توييتها آنها در حال رفتن به ارائه تجزیه و تحلیل خود را از اینکه آیا یا نه آنها بر این باورند که محتویات آن توییتهایی درست باشد."

Gaetz در ادامه گفت که "اولیه بازی از توییتر به نظر می رسد که آنها نه تنها قصد ارائه یک محل برای به اشتراک گذاشتن ایده های خود را, آنها در حال رفتن به اضافه کردن تجزیه و تحلیل خود را به آن ایده که آیا شما آنها را دوست دارم یا نه. و ما شاید از چپ به تعجب که آیا یا نه که رفتن به تاثیر چه کسی آنها را می بیند و زمانی که آنها را ببینید و چگونه اغلب آنها را ببینید."

اقدام به مهار خدمات رسانه های اجتماعی است که به ویژه مهم در این انتخابات در سال Gaetz استدلال می کند چرا که ادامه کار برای محدود کردن گسترش COVID-19 است و محدود کردن فرصت برای اجتماعات بزرگ مانند تجمعات انتخاباتی و سیاسی می پردازند.

"و پس دیجیتالی ما دیدن ریسک بالاتر از آنچه تا کنون بوده است," Gaetz گفت: در پادکست خود را. در واقع Gaetz اضافه شده در یک شنبه مصاحبه این محدودیت در محل قرار داده برای کمک به کنترل گسترش COVID-19 است که او را وادار به برقراری ارتباط دیجیتالی از طریق پادکست جدید.

"من تا به حال یک Gaetz' روز در ماه" کنگره گفت: ارجاع شده است مکرر خود را شخصی ظاهر در سراسر منطقه.

Gaetz نیز گفت: قبل از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن صدور یک فرمان اجرایی که هر سفارش گفت: آن را نمی خواهد متوقف کردن کار در این پیشنهاد قانونی که در آن او و او خواه همکاران در کمیته قضایی مجلس در حال حاضر مشغول به کار است.

او گفت: هر دو اجرایی نظم و قانون خواهد بود بخشی از یک سه جانبه تلاش نیز مربوط به اجرای فدرال کمیسیون مستقل انتخابات و کمیسیون ارتباطات فدرال برای رسیدگی به نقش رسانه های اجتماعی در روند سیاسی است.

"ما در حال رفتن به تبدیل گرما" Gaetz گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن