بازی به بازی در قرنطینه: 'خزیدن به سیاه چال انداختن سنگ سوپ'

هی! من نوح و من اینجا هستم تا به شما بگویم در مورد بازی ها که من فکر می کنم ارزش غرق شدن زمان به در حالی که بس

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

هی! من نوح و من اینجا هستم تا به شما بگویم در مورد بازی ها که من فکر می کنم ارزش غرق شدن زمان به در حالی که بسیاری از ما در حال گذراندن بهار و چهارم در خانه به جای در محوطه دانشگاه. یک زمان از استرس و عدم اطمینان برای همه ما یک چیز است که همیشه قادر به ارائه آرامش, حداقل برای من که بازی های ویدئویی است. پس از شروع قرنطینه من شده است با در نظر گرفتن یک سفر کردن خط حافظه به دوباره برخی از بازی ها که با من گیر کرده در طول سال. امیدوارم من نوشتن در مورد آنها را الهام بخش شما را به آنها را امتحان کنید به عنوان به خوبی. من نوشتن در مورد بازی (بیشتر روایت رانده رایگان بازی) در یک نیمه به صورت منظم و اگر شما یک شانس را به بازی هر یک از آنها و یا هر گونه پیشنهادات احساس رایگان به من یک ایمیل به ساقه!

"خزیدن به سیاه چال انداختن سنگ سوپ" (1997-تا کنون) جامعه-توسعه

تصویر این: شما هشت طبقه در این خزه سیاه چال به دنبال برخی از مصنوع به نام گوی از Zot و همه ناگهانی شما به خودتان پیدا کنید در احاطه شده توسط یک گروه ترکان و مغولان از عرق اورک ها هار wargs و مرگبار استخوان مار. شما بوده ام به دفع آنها را برای چند دقیقه تنها با دست برهنه خود را, اما شما در حال خونریزی را — این ممکن است پایان برای شما! خوشبختانه, شما باید گزینه های چند. آیا شما:

A. ادامه مبارزه امیدوار است که خام خود قدرت را به نوبه خود جزر و مد از جنگ

B. بخوانید مسحور رفته از, انتقال, فرار از آسیب های

یا C. نوبه خود دم و اجرا شود ؟

اگر شما مانند من هستید و تصمیم C در اینجا چیزی است که اتفاق می افتد: شما دقت فرار از طریق یک شکاف در باتلاقی سنگ دیوار اما یکی از wargs تعقیب شما. این متاسفانه بسیار سریع تر از شما و به زودی mauls شما را به مرگ می روم شما را به مرگ تنهایی سرد و سیاه چال طبقه. یک جعبه سیاه حاوی نهایی خود را به نظر می رسد اموال روی صفحه به دنبال شخصیت خود را نوشته. این است که "خزیدن به سیاه چال انداختن سنگ سوپ."

خوشبختانه مرگ دور است از پایان سفر خود را در "خزیدن به سیاه چال انداختن سنگ سوپ." پس از تاسف خوردن برای از دست دادن این زودگذر آواتار شما آزاد هستید به شخصیت دیگری و دیگری و دیگری تا زمانی که شما در نهایت ضرب و شتم بازی و رسیدن به گوی از Zot.

به جز شما نیست. حداقل من نمی در تمام سال من از بازی "خزیدن به سیاه چال انداختن سنگ سوپ" در دبیرستان یا "خزیدن" ، دوست من و من همیشه پیچ راست به کتابخانه رایانه های بین کلاس ها به بازی "خزیدن" از آنجا که ما می تواند در ورود و پخش آن را در مرورگرهای وب از کتابخانه های قدیمی کامپیوتر است. ما رقابت هر روز که بسیار نزدیک به واقع برنده شدن در این بازی و اثبات این است که ما در واقع قهرمانان "خزیدن به سیاه چال انداختن سنگ سوپ."

اما ما هرگز حتی نزدیک نیست در تمام سال ما را از تلاش. وجود دارد بیش از 100 سطح در این بازی که برخی از آنها می تواند به طور نامحدود. به واقع گوی از Zot شما نیاز به شیرجه رفتن را از طریق این سطوح است که طیف وسیعی از مرداب به چاله مار به جهنم واقعی برای پیدا کردن حداقل سه نفر از 15 رونز از Zot. این رونز به دقت محافظت و توقیف و حتی سه نفر از آنها را احساس می کند مانند یک ایندیانا جونز–سطح feat. پس از آن و تنها پس از آن می تواند به شما دست آوردن گوی در عمیق ترین طبقه از قلمرو Zot و پس از آن وجود دارد چالش در واقع آوردن آن را به عقب به سطح. مهم ترین بخش از کل حمل گوی را از طریق انبوهی از شیاطین و گودال شیطانهای تمام راه برگشت به درب خارج است.

عکس: Wikimedia Commons

اما شاید بیایید نگاهی به چند گام به عقب. چرا ما در این سیاه چال در وهله اول به دنبال برخی از گوی? نمی خواهد ما نه در ساحل جایی به دنبال بعدی ما piña colada? برای پاسخ به این, ما نیاز به نگاه به ششم-قرن C. E. در شمال هند است. بسیاری از محققان بر این باورند که این است که هنگامی که و که در آن caturaṅgaسلف به شطرنج برای اولین بار به دست می آمد. مانند شطرنج caturaṅga باعث می شود استفاده از آمار و ارقام بر اساس جنگ و سیاست مانند پادشاهان شوالیه ها و ارابه. در caturaṅga و شطرنج پیچیدگی های جنگ هستند تغلیظ شده را به جنبش ساده توانایی برای هر نوع واحد. یک کلاغ سیاه در حرکت در یک خط مستقیم در حالی که یک شوالیه حرکت در یک L-شکل و می تواند جهش بیش از واحدهای دیگر.

خیلی زود شطرنج تکامل را به میز نقش بازی کردن بازی ها مانند "سیاه چال و اژدها" که در آن مردم شروع به نسبت دادن نام و انگیزه به مهره های شطرنج. هر بازی تا به حال یک داستان با شخصیت های اصلی و جانبی و شخصیت های تبه کار و یک طرح. اما بر خلاف داستان در مفهوم سنتی بازیکن می تواند تغییر نتیجه بر اساس مهارت و شانس. و چون همه چیز را در D&D وجود داشته در بازیکنان تصورات هر چیزی می تواند اتفاق می افتد. یک جادوگر می تواند مذاکره حیله گری مقابله با یک گروه از راهزنان به امن عبور امن برای کاروان. یک بار در یک کمپین من شکست را به یک بی سرپرست مانور مسکونی توسط یک خون آشام وحشت در نزدیکی روستای توسط chucking دوست من از طریق پنجره طبقه دوم. تنها محدود تخیل خود است!

این بی نظیر آزادی خلاق الهام گرفته از دانشجویان و برنامه نویسان در '80s, به منظور توسعه بازی های رایانه ای است که عملکرد آن مشابه در چارچوب. به جز به جای ایجاد بداهه داستان از طریق کلام آنها استفاده دودویی به زبان رایانه برای ایجاد مجتمع نقش سیستم های. را وارد کنید "سرکش":

"سرکش" (1980) توسط مایکل و گلن Wichman

برای اکثر مردم این احتمالا به نظر می رسد بیشتر شبیه به برخی از نمایندگی های درونی از یک کامپیوتر از یک بازی است. اما این است که "سرکش" یکی از با نفوذ ترین قطعه از رسانه ها از 50 سال گذشته. "سرکش" یک رویه (به صورت تصادفی) تولید خزنده سیاه چال است که در آن بازیکن را وادار به ورود یک سیاه چال با وعده غارت و ثروت است. در واقع هسته اصلی گیم پلی "سرکش" حول محور ساخت یک سری از گزینه های. در شروع بازی شما انتخاب کنید که چه نوع از شخصیت شما می شود: غوغا جنگنده حیله گری قاتل و یک عارف spellcaster برخی از نمونه. هر سطح پر از تله ها و هیولا به معنای به شما را بکشند و شما داده می شود مجموعه ای از ابزار که از آن به را انتخاب کنید برای موفقیت در (و از طریق زندگی می کنند) این برخورد. و اگر شما را ملاقات نابهنگام شما شروع به عقب در یک مربع با یک تازه شخصیت و جدید آشنا, به سیاه چال انداختن به بزحمت راه رفتن به.

در مثال من با اورک ها و wargs شما اغلب باید به این انتخاب دشوار بین مبارزه و پرواز است. مکانیکی صحبت های رزمی بسیار ساده در هسته ی اصلی آن در "سرکش": اگر شما و دشمن موجودی مجاور در شبکه های مبتنی بر طرح سیاه چال حرکت به سمت دشمن باعث می شود شما را به یک دیجیتال تاس رول بر اساس حمله به آن است. در اینجا این است که یک هنرمند تفسیر:

اما در طول این دوره از یک playthrough شما می توانید جمع آوری جادویی ابزار و سلاح در بازه زمانی جادوها و توانایی های که اضافه کردن گزینه های بیشتر به گلدان. به خوبی آماده مأموریت زندان با delver هم ممکن است برخی از معجون شفا و کتیبه ها از انتقال برای استفاده به عنوان آخرین چاره در هنگام برخورد چپ چپ می رود. و یا اگر شما مانند من هستید, کوله پشتی خود را پر از ناشناس معجون از رنگ های مختلف است که شما پرتاب در دشمنان امیدوار است که یکی از آنها خود را نجات دهد بد بخت روح. در هر صورت در هر نوبت "سرکش" می دهد و این بازیکن سخت تصمیم گیری برای انتخاب از گیم پلی احساس چالش برانگیز و در عین حال پاداش زمانی که بازیکن موفق است.

در هسته ی اصلی آن "سرکش" است و مکانیکی در یک بازی بسیار ساده. آن را اجرا می کند در ترمینال و همه چیز در آن ارائه شده است در شخصیت های ASCII. از آنجا که آن را بسیار نیست نگاهی به آن متکی به طور تصادفی تولید جهانی آن را با هر playthrough منظور شما را مشغول نگه دارید. و از آنجا که هر playthrough متفاوت است, مرگ خیلی بد نیست بعد از همه — شما می توانید تمام جهان جدید برای کشف! این مبتکرانه و در عین حال مقرون به صرفه مفهوم permadeath و رویه نسل باعث تمام سبک از بازی ها به نام roguelikes است که با توجه به طراحی ساده به صورت تصاعدی رشد در تعداد پس از ظهور "Rogue." Replayability مستقل است بسیار پس از دنبال بازی و تصادفی عامل آن ساخته شده به طوری که بازیکن می خواستم به بازگشت زمان و دوباره پس از هر یک از شخصیت های جدید می تواند شروع یک سفر منحصر به فرد.

بیضی در گرگ و میش (عکس: مایکل BYUN/استنفورد روزانه)

موفقیت roguelikes است در ادامه برای الهام بخشیدن به AAA بازی مانند "دیابلو" و "عکس: راز سیاه چال" که به دنبال یک فرمول مشابه به "Rogue." استفاده از رویه نسل در بازی منجر به ایجاد "کمیته مبارزه با سانسور" یک ابزار است که به تازگی مورد استفاده برای ایجاد یک دیجیتال simulacrum از دانشگاه استنفورد را در محوطه دانشگاه. دیگر محبوب indie در شاخه های "سرکش" هستند "اتصال از اسحاق" "FTL: Faster Than Light" و آخرین اما مطمئنا نه کم "خزیدن به سیاه چال انداختن سنگ سوپ."

"خزیدن به سیاه چال انداختن سنگ سوپ" یک جامعه توسعه یافته و شاخه ای از "Linley را خزیدن به سیاه چال انداختن" یک سال 1997 roguelike برنامه ریزی شده توسط Linley Henzell. اصلی "خزیدن" به نظر می رسد بسیار شبیه به "سرکش" به نوبه خود مبتنی بر بازی نقش آفرینی ساخته شده از نمادها در ترمینال. از آن پس طرفداران این بازی اضافه شده اند و جلا بازی محتوای اضافه کردن گرافیک سطح قابل پخش در گونه ها و خدایان را پرستش. هر کسی می تواند پیشنهاد یکی از ویژگی های جدید برای اضافه کردن به بازی و از این رو "سنگ سوپ" بخشی از عنوان بازی. بر خلاف قبلا ذکر شد بازی ها "خزیدن" چوب بسیار نزدیک به هسته ارکان گیم پلی تعریف چهل سال پیش توسط "Rogue." اما "خزیدن" معرفی یک آرایه وسیعی از دیگر ویژگی های گیم پلی است که هر سرمایه گذاری به سیاه چال انداختن احساس تازه و جدید است.

یکی از چیزهایی که من نمی لمس در تعداد مطلق از موجودات به عنوان آنها شما می توانید بازی. اگر شما همیشه خسته از بازی به عنوان یک انسان مبارز شما می توانید سوار بر سفر خود را به عنوان یک مومیایی یک پرنده فرد یا یک انسان به اندازه مورچه. شما حتی می توانید به عنوان یک بازی حساس گربه یا هشت پا (هر چند به عنوان شما می توانید تصور کنید که این انتخاب باعث می شود به مرور سیاه چال های روی حیله و تزویر بیشتر). هر یک از این گونه ها می افزاید: چالش های جدید برای غلبه بر و گزینه ها را برای شخصیت خود را به استفاده از افزایش بازی استراتژیک پیچیدگی است.

من واقعا نمی تونم درک فقط چگونه پیچیده این بازی است — به همین دلیل من خودم را به آن زمان و دوباره. من هنوز هم سعی کردم از نیمی از بازی های قابل پخش گونه ها و کلاس های آن می تواند دلهره آور به حرکت از طریق تمام کارهای جالب شما می توانید در این بازی برای اولین بار در. در اینجا است که یک هوشمندانه نوشته شده راهنمای که میسازد از اصول اولیه چگونه به بازی بازی به عنوان به خوبی به عنوان برخی از گونه خوب/کلاس ترکیب برای شروع با. اگر شما بازی را در مرورگر خود را, شما همچنین می توانید تماشای دیگر بازیکنان بازی به گرفتن احساس برای چگونه از آن همه کار می کند.

"خزیدن" به هیچ وجه یک بازی ساده; از تمام بازی های که من بوده ام به "خزیدن" طول می کشد کیک در نظر عمق خالص از گیم پلی. وجود دارد یک مقدار مسخره از محتوا است که من حتی نمی آورد (به دلیل آن را بیش از حد طولانی) اما هیچ مقدار از دیوانه حکایات یا حقایق سرگرم کننده در مورد بازی انجام یک کار بهتر از توصیف "خزیدن" از بازی خود را. هر زمان که من گرفتن یک استراحت از مغز-زور زدن مشکل مجموعه, راه های مورد علاقه من به فشار مغز من و از آن لذت ببرید انجام آن است "خزیدن به سیاه چال انداختن سنگ سوپ." شما می توانید آن را در اینجا به صورت رایگان: https://crawl.develz.org/

تماس با نوح DeWald در ndewald 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن