جورج فلوید تظاهرات هواداران آوردن آب و مواد غذایی به گرافیتی پل فعالان روز دوشنبه

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:27 PM EDT Jun 1, 2020فعالان پخته در زیر آفتاب اواسط روز دوشنبه به عن

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

فعالان پخته در زیر آفتاب اواسط روز دوشنبه به عنوان آنها نشسته و ایستاده بود بی سر و صدا در اطراف گرافیتی پل علائم و مشت در هوا مطرح شده.

تقریبا هر ماشین دیگر که سوار زیر پل honked با برخی از رانندگان نورد پایین ویندوز خود را چسبیده و مشت خود را در هوا در همبستگی. برخی از رانندگان متوقف کردم و پیوست تظاهرات مسالمت آمیز. برخی از پارک شده و تحویل کولر پر از آب نوشابه های انرژی زا, مواد غذایی و بستنی به معترضان.

آن را مشخص چهارم مستقیم بعد از تظاهرات مسالمت آمیز در پنساکولا در پاسخ به مرگ جورج فلوید که مرگ مه 25 در حالی که در بازداشت پلیس را برانگیخته تظاهرات در سراسر کشور است. سابق مینیاپولیس افسر پلیس متهم شده است با قتل او.

در نقاشی های دیواری, پل, جمعیت اتحاد درنگ تقریبا در طول روز و شب آغاز اعتراضات جمعه عمدتا کوچک اما گاهی اوقات بالونی به صدها نفر است.

در بعد از ظهر دوشنبه Jay Williams نشسته بر روی تپه ای در کنار پل با او 10 ساله پسر رابرت و 9 ساله ، رابرت ویلیامز برگزار خواندن نشانه "هنگامی که من از ناز به ترسناک ؟" و به تماشای رسما به عنوان ماشین سوار.

زنده به روز رسانی: جورج فلوید در اعتراض به زنده به روز رسانی: برادر پنجه نرم می کند برای صلح; علت مرگ خفگی, کالبد شکافی می یابد; تهمت تماس فرمانداران 'ضعیف'

"(مرگ) Trayvon Martin اتفاق افتاد زمانی که آنها جوان بودند بنابراین به نظر می رسد مانند آنها نوع به آن استفاده می شود آنها بی حس به آن" گفت: Jay Williams. "این نرمال به آنها. که در اینجا مهم به آنها به طوری که آنها می دانم که این خوب است این است که طبیعی نیست و به طوری که آنها می تواند درک وخامت اوضاع."

جمعه اعتراض: صدها نفر از تظاهرکنندگان "ایستاده برای عدالت" در نقاشی های دیواری پل در روز جمعه

در پایین تپه, تابستان Pugh نشسته با او 14 ساله دختر اوری سالتر و 5 ساله دختر Ivey تاونسند. سه آورده کولرهای پر از نوشابه و آب و Gatorade به معترضان به ارائه رهایی از گرما و رطوبت.

آنها در اطراف گیر و علائم زیر پل گفت: آنها احساس آن را وظیفه اخلاقی به ایستادن برای بی عدالتی است.

"من می خواستم به بیرون می آیند در اینجا به دلیل آن به نظر می رسد مانند بسیاری از مردم بی گناه در حال مرگ هستند و به نظر می رسد مانند جورج فلوید گرفتن نیست خیلی عدالت" سالتر گفت. "من تو را دیدم آن را بیش از همه رسانه های اجتماعی و از آن ساخته شده من ناراحتم چون شما فقط می تواند بگوید او سزاوار نیست چه او کردم. من فکر نمی کنم هر کسی سزاوار مرگ, من فکر می کنم هر کس سزاوار یک شانس دوم در زندگی است."

یان بارنز که ایستاده در بالای پل گفت: او شده است اعتراض برای چند روز. او گفت که او با افتخار از پنساکولا صلح آمیز معترضان و این واقعیت است که آنها تا به حال به حال فعل و انفعالات منفی با اجرای قانون محلی پس از اعتراضات آغاز شد.

"ما در حال تعادل جهل با عدالت" او گفت:. "ما در حال انجام خشونت آمیز تظاهرات یا شورش, ما در حال انجام همه چیز را به راه راست. مردم آوردن بستنی یخی و Gatorade بوق می زدند بیرون آمدن از اتومبیل های خود را حتی فقط برای پنج دقیقه به پشتیبانی. من فکر می کنم Pensacola می داند چه خبر است. ... همه چیز در مورد, همه با هم. وجود دارد هیچ نبرد خطوط کشیده شده و یا هر چیزی شبیه به آن. این مورد در حال تحول است."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب