پیشاهنگان دختر اهدا 2,400 جعبه کوکی ها به فلوریدا خدمات جنگل | علل

از کارکنان گزارش منتشر شده 11:00 AM EDT Jun 3, 2020پیشاهنگی دختران از دروازه شورای اهدا کرده است 2,400 جعبه دخ

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

پیشاهنگی دختران از دروازه شورای اهدا کرده است 2,400 جعبه دختر پیشآهنگی کوکی ها به فلوریدا خدمات جنگل برای نشان دادن حمایت برای کارگران که شجاعانه مبارزه در برابر متعدد اخیر آتش سوزی سوختن از طریق فلوریدا تکدی.

آتش سوزی که شکست در پنج مایل باتلاق در میلتون به سرعت گسترش یافته و به سوزاندن از طریق بیش از 2000 هکتار زمین در حالی که جداگانه هرست امام جواد آتش خروشان نزدیکی به گسترش در سراسر چند صد هکتار در عرض چند ساعت از اشتعال. خدمه از فلوریدا خدمات جنگل شده اند در خط مقدم تلاش برای خاموش کردن شعله های آتش برای بیش از یک هفته است.

اهدای بخشی از GSGC کوکی ها را برای مراقبت های بهداشتی قهرمانان ابتکار به اهدای بیش از 20,000 جعبه دختر پیشآهنگی کوکی ها به مراقبت های بهداشتی کارگران خدمت در خط مقدم از COVID-19 بحران است. کوکی ها تحویل داده شد در ماه گذشته به چندین امکانات مراقبت های بهداشتی از جکسون به پنساکولا.

پیشاهنگی دختران از دروازه شورا در خدمت حدود 20000 عضو — حدود 14000 دختران در نمرات K-12 و بیش از 6000 بزرگسالان در جنوب فلوریدا. برای اطلاعات در مورد چگونه برای پیوستن مجدد و یا کمک مالی به پیشاهنگی دختران از دروازه شورای بازدید girlscouts-gateway.org تماس بگیرید و یا 877-764-5237.

خرس بنیاد خانواده اهدا $50,000 به ترنجبین مراقبت کمپین

خرس بنیاد خانواده همراه با نور جوانه دار به تازگی ساخته شده $50,000 سهم به ترنجبین مراقبت کمپین – جمع آوری کمک بهره گیری ترنجبین بانک مواد غذایی. خانواده پایه و اساس است که پشتیبانی ترنجبین ماموریت برای چندین سال ساخته شده هدیه در حمایت از ترنجبین را COVID-19 پاسخ و بازیابی کردند.

در پاسخ به اثرات coronavirus ترنجبین متمرکز بر حمایت از نیازهای در خطر جمعیت های آسیب پذیر در خدمت قبل از COVID-19 و همچنین به عنوان کسانی که به طور ناگهانی خود را بیکار و یا با کاهش ساعت و نیازهای برآورده نشده. به عنوان یک نتیجه, ترنجبین نزدیک به دو برابر مقدار توزیع مواد غذایی به جای نیازهای جامعه ما است. ترنجبین نیز در مواجهه با چالش های لغو شده و به تعویق افتاد درایوهای مواد غذایی و به تعویق افتادن غیر انتفاعی سالانه جمع آوری کمک.

کمک های مالی به ترنجبین مراقبت کمپین می تواند به صورت آنلاین در mannahelps.org و یا با ارسال چک به Scolytus 3030 North E سنت پنساکولا فلوریدا., 32501. همه کمک های مالی حمایت خواهد کرد ترنجبین تلاش برای تغذیه همسایگان نیازمند و باقی خواهد ماند و در جامعه محلی ما.

انسلی شمالی محله پاکسازی جمع آوری 48 تن باقی مانده

Escambia County جمع آوری و دفع بیش از 48 تن باقی مانده در منطقه 3 انسلی محله پاکسازی در مارس به عنوان بخشی از شهرستان را تلاش برای کمک به نگه داشتن محله های محلی و جوامع تمیز و امن است. این رویداد مجاز به ساکنان ترک اقلام در محدود کردن به دفع شارژ رایگان توسط شهرستان و همکاری سازمان.

منطقه 3 انسلی شمالی محله پاکسازی در مارس 8 دیدم بزرگ مشارکت از ساکنان با حدود 18 تن از زباله های حیاط 25 تن از انبوه زباله چهار تن لاستیک و 2,580 پوند از خانواده زباله های خطرناک قرار داده شده در منظقه برای وانت.

محله پاکسازی ابتکار شامل یک مهاجم تلاش پاک کردن هدف قرار دادن محله های مختلف در سراسر شهرستان با خدمه چیدن انواع زباله و ضایعات از جمله الکترونیک, مبلمان و لوازم خانگی. پس از سال 2016 بیش از 2,245 تن باقی مانده بودند جمع آوری و دفع از طریق جامعه کلنگی آژانس محله امن برنامه.

شهرستان محله پاکسازی برنامه به میزبانی Escambia County جامعه کلنگی آژانس محله امن برنامه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آینده محله پاکسازی بازدید myescambia.com/cleanup تماس 850-595-3538 یا ایمیل safeneighborhoods@myescambia.com.

سانتا رزا County Animal Shelter آماده برای بچه گربه های نجومی

با بچه گربه های نجومی ramping تا سانتا رزا County Animal Shelter می خواهم به یاد شهروندان از چگونه آنها می تواند کمک به نگه داشتن سرپناه اعداد پایین.

اگر کسی که می آید در سراسر یک بستر گربه آنها باید آنها را به پناهگاه. بچه گربه ها کمتر از هشت هفته که بهترین شانس بقا با مادران خود. به جای صبر کنید شش تا هشت ساعت برای مادر بازگشت. اگر مادر نمی گردد در آن زمان پس از آن آنها می توانیم فرض کنیم برای مراقبت از آنها.

پس از کسی که طول می کشد بچه گربه ها آنها مسئول مراقبت از خود. اگر آنها نمی تواند نگه داشتن آنها باید در پیدا کردن یک خانه امن است که می تواند بطری-خوراک آنها و گرفتن مناسب مراقبت های دامپزشکی تا زمانی که آنها می توانند پیدا کردن adoptable خانه.

اگر کسی را پیدا می کند یک بیمار یا مجروح بچه گربه, آنها باید آن را دریافت مراقبت های دامپزشکی بلافاصله. آوردن بچه گربه به پناهگاه باید آخرین راه حل باشد. اگر مراقبت یافت نمی شود برای بچه گربه ها, تماس با پناهگاه در 850-983-4680 برای گزینه های دیگر.

برای کمک به آماده شدن برای هجوم زیادی از بچه گربه های پناهگاه است که به دنبال بچه گربه پرورش. اگر یک بچه گربه یا بستر نیاز به یک خانه تا زمانی که آنها به اندازه کافی به تصویب رسید پناهگاه دارای یک لیست از قبل از تایید پرورش. پرورش بچه گربه ها ثابت است, به چالش کشیدن کار و اغلب شامل بطری تغذیه هر چند ساعت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در پرورش و یا برای ثبت نام به عنوان یک بچه گربه پرورش بازدید www.santarosa.fl.gov/727/Foster-Program. به پولی اهدای بازدید www.santarosa.fl.gov/399/Donate-to-the-Shelter.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب