شیشه دانشمند دریافت جایزه بنیاد ملی علوم برای اوایل زندگی حرفه ای دانشکده

متیو Bauchy دانشیار مهندسی عمران و محیط زیست در UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی را دریافت کرده است و بنیاد م

توسط NEWSSALAM در 6 مرداد 1399

متیو Bauchy دانشیار مهندسی عمران و محیط زیست در UCLA Samueli دانشکده فنی و مهندسی را دریافت کرده است و بنیاد ملی علوم حرفه ای جایزه آژانس بالاترین افتخار برای اعضای هیئت علمی در اوایل بخشی از حرفه خود. این جایزه شامل پنج سال 500 ، 000 دلار کمک مالی برای حمایت از پژوهش و آموزش در زمینه شیشه علم است.

Bauchy یک محاسباتی مواد دانشمند منجر PARISlab که مخفف "فیزیک آمورف و معدنی جامد آزمایشگاهی" در UCLA. این گروه با تمرکز بر درک اتمی ساختار و ارتباط خواص بی نظم جامدات — یک کلاس از مواد مانند شیشه و بتن. این تیم با استفاده از پیچیده محاسباتی شبیه سازی و یادگیری ماشین در تحقیقات خود را.

این NSF grant پشتیبانی خواهد کرد با استفاده از یک شاخه از ریاضیات — توپولوژی شبکه — برای کشف ساختار اتمی از عینک متشکل از chalcogen عناصر که شامل ژرمانیوم آنتیموان, سلنیوم و tellurium. این عینک می تواند مورد استفاده قرار گیرد در انواع جدید 3-D حافظه کامپیوتر است که می تواند ذخیره بیش از 10 بار اطلاعات که در حال حاضر استفاده از مواد و افزایش اطلاعات-سرعت انتقال بالا تا 1000 بار.

علاوه بر این اعطای Bauchy بوده است محقق اصلی در پنج دیگر NSF کمک های مالی از جمله 1.5 میلیون دلار جایزه برای ساخت 3-D چاپ بتن است که با استفاده از دی اکسید کربن به منظور افزایش مواد قدرت.

Bauchy پیوست UCLA در سال 2014 به عنوان دستیار استاد و به ترویج دانشیار شد در اوایل این ماه. او همچنین یک عضو از دانشگاه UCLA موسسه مدیریت کربن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن