فراخوان داستان: رد تسهیلات توسط دانشگاه ؟ شما تنها نیستید!

در پی تظاهرات اخیر بسیاری از دانش آموزان درخواست تسهیلات از دانشگاه و دانشگاه در پاسخ به انکار بسیاری از, اگر

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

در پی تظاهرات اخیر بسیاری از دانش آموزان درخواست تسهیلات از دانشگاه و دانشگاه در پاسخ به انکار بسیاری از, اگر نه همه از آن درخواست.

در پاسخ به برخی از صریح دانشجویان نوشت: به روزانه مورد تجربه خود را در حالی که دیگران امضا دادخواست. بسیاری از دانش آموزان در مواجهه با این مسائل خودداری از به اشتراک گذاری داستان های خود را از ترس از آسیب رساندن به خود را دانشگاهی و یا حرفه ای حرفه.

ما می خواهم برای ارائه یک محرمانه روش برای به اشتراک گذاری خود را تجربه. ما خواستار هر گونه دانش آموزان در گذشته یا حال که تا به حال مسائل مربوط به درخواست اقامت از دانشگاه برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را به طوری که ما می توانیم بررسی چگونه گسترده این موضوع واقعا است.

لطفا به اشتراک گذاری این نظر سنجی: https://forms.gle/xytL8kmXrcUC6mrL9

ترس نباید شما را از به اشتراک گذاری داستان خود را به طوری که ما می توانیم مجموع این اطلاعات و نشان می دهد که بسیاری از دانش آموزان که امکانات رفاهی محروم بودند که آنها تنها نیستند.

تماس با stanfordmentalhealth 'در gmail.com

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب