شهردار Grover رابینسون سرعت ایجاد شهروندان کمیته مشورتی در پلیس

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 12, 2020Pensacola شهردار Grover رابینسون

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

Pensacola شهردار Grover رابینسون پنج شنبه اعلام کرد در شورای شهر در حال حرکت او بالا بردن سرعت ایجاد یک شهروندان کمیته مشورتی با تمرکز بر نیروی انتظامی و نام اعضای شورا به پیشنهاد نامزدی.

رابینسون گفت: این کمیته می تواند 11-عضو کمیته با هر یک از اعضای شورای انتصاب یک فرد و شهردار انتصاب چهار نفر.

رابینسون گفت: اعضای شورا تا به حال تا ماه ژوئن 19 به پیشنهاد نامزدی به دفتر خود.

قبلا رابینسون گفت: این کمیته نمی تواند ایجاد شود تا اکتبر پس از این شهر برگزار شد و سالن های شهر چه این کمیته خواهد بود و چه کسی خدمت می کنند.

در سال 2019 پس از تیراندازی مرگ Tymar کرافورد توسط سابق Pensacola, افسر پلیس, استخدام شهرستان ها Cedric الکساندر یک Pensacola بومی و ملی به رسمیت شناخته شده اجرای قانون متخصص برای انجام ضمنی و تعصب و آموزش رهبری با همه سوگند اعضای PPD.

کمیته مشورتی شکل می گیرد: Pensacola شهردار تشریح پیشرفت اهداف در ایجاد عادلانه تر پلیس

رابینسون علنا متعهد در روز شنبه که یکی از قرار ملاقات خود را به این کمیته خواهد بود حال Morrissette با Pensacola رویای مدافعان پس از گروهی از معترضان به طور خلاصه مسدود شده و ترافیک در Bayfront پارک وی.

در ابتدا رابینسون گفت: الکساندر خواهد کمک به ایجاد کمیته مشورتی در ژوئیه سال 2020 است. هفته گذشته رابینسون گفت: بیماری همه گیر کوروناویروس به حال تاخیر در ایجاد این کمیته اما الکساندر خواهد بود برگزاری سالن های شهر در طول تابستان برای ورودی عمومی در چگونه این کمیته تابع.

در حال حاضر رابینسون روز پنجشنبه گفت که اعضای کمیته خواهد بود میزبانی آن سالن شهر.

"هنگامی که کمیته مونتاژ شده است ما وظیفه اعضای با رفتن به جامعه جمع آوری ورودی" رابینسون گفت. "هنگامی که ما ورودی ما می دانیم بیشتر در مورد این کمیته آنچه در آن خواهد بود و چه نقش آن خواهد بود."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن