گرمایش جهانی است که ساخت طوفان قوی تر مطالعه می گوید:

دویل برنج ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 5:58 PM EDT مارس 18 سال 2020چه کسی می گوید ما نمی توانیم کنترل آب

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

چه کسی می گوید ما نمی توانیم کنترل آب و هوا ؟

انسان ناشی از گرمایش جهانی تقویت شده است که سرعت باد و طوفان و توفان و طوفان در سراسر جهان یک مطالعه جدید منتشر شد دوشنبه گفت:.

این طوفان جمعی شناخته شده به عنوان طوفان گرمسیری از طبیعت قوی ترین و مخرب طوفان. دسته 5 طوفان دوریان برای مثال گذاشته زباله به بخش باهاما در سال گذشته به عنوان طوفان 185 مایل در ساعت بادها برش از طریق این کشور مانند یک buzzsaw.

دانشمندان مورد مطالعه از 40 سال تصاویر ماهواره ای برای رسیدن به نتیجه گیری خود را.

"نتایج ما نشان می دهد که این طوفان را تبدیل به قوی تر در سطح جهانی و منطقه ای سطح آن مطابق با انتظارات چگونه طوفان در پاسخ به گرم شدن جهان" گفت: مطالعه منجر نویسنده جیمز Kossin ملی اقیانوسی و جوی اداره.

گرمایش جهانی, با نام مستعار تغییر آب و هوا ناشی از سوزاندن سوخت های فسیلی مانند ذغال سنگ, نفت و گاز است که انتشار گازهای گلخانه ای مانند دی اکسید کربن به جو زمین. این باعث شده است که این سیاره به گرم به سطح است که نمی توان توضیح داد توسط عوامل طبیعی.

این مطالعه به رهبری دانشمندان از NOAA و دانشگاه ویسکانسین و منتشر شد در کارشناسی مجله مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم.

کری امانوئل طوفان کارشناس در موسسه تکنولوژی ماساچوست بود که درگیر در این مطالعه گفت: "یافته ها "های زیادی را در خط با آنچه انتظار" با توجه به نیویورک تایمز.

دانشمندان گفت که شانس طوفان تبدیل شدن به یک دسته 3 یا بالاتر افزایش یافته و هر یک از چهار دهه اخیر. بسیاری از مرگ و نابودی از طوفان می آید از طوفان از دسته 3 قدرت و یا بالاتر است که شناخته شده به عنوان "عمده" طوفان است.

"تغییر حدود 8 درصد در دهه" Kossin سی ان ان گفت. "به عبارت دیگر در طول عمر یک طوفان است که 8 درصد بیشتر احتمال دارد به یک طوفان در این دهه در مقایسه با دهه گذشته است."

این مطالعه تنها نگاه طوفان' سرعت خود بارش یا طوفان افزایش Kossin گفت.

این تحقیق بر اساس Kossin قبلی کار منتشر شده در سال 2013 است که شناسایی روند در طوفان تشدید در سراسر 28-سال مجموعه داده. اما می گوید Kossin که timespan کمتر قطعی و مورد نیاز بیشتر طوفان مطالعات موردی برای نشان دادن آماری نتایج قابل توجهی.

"مطالعه موافق است با آنچه که ما انتظار می رود برای دیدن در آب و هوای گرم مانند ما" گفت: Kossin. "این یک گام رو به جلو و اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد که گرم شدن کره زمین ساخته شده است طوفان قوی تر است."

NOAA عرضه خواهد کرد و پیش بینی آن برای سال 2020 فصل طوفان در روز پنج شنبه. ترین پیش بینی از دیگر گروه های تحقیقاتی در حال تماس برای فعال نجومی است که در حال حاضر بدست جریان با توفان آرتور در حال چرخش خاموش سواحل جنوب شرقی این هفته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن