"خدا است که کار را از طریق شما' Gaetz می گوید برادر جورج فلوید

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 7:40 PM EDT Jun 11, 2020واشنگتن — Rep. مت Gaetz R-Fla., زده

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

واشنگتن — Rep. مت Gaetz R-Fla., زده مرکب تن — و به نام برادر جورج فلوید ساز خدا — در طول یک کمیته قضایی مجلس با شنیدن این هفته در دهها و خشونت پلیس.

اما Gaetz نیز حیاتی بود در روز شنبه جلسه از تماس از سمت چپ طیف سیاسی به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" یک جنبش است که در آن شدید بود اما از بین بردن اجرای قانون بخش بلکه به عنوان درک مختصر به پلیس ابزارهای جدید برای برخورد با اعضای عمومی با آنها در تماس آمده است.

جزئیات: مت Gaetz tweet برچسب توییتر با عنوان "ستایش خشونت'

در میان شاهدانی که شهادت در مقابل کمیته قضایی مجلس در روز چهارشنبه بود Philonise فلوید, برادر جورج فلوید درگذشت مه 25 در دست یک مینیاپولیس افسر پلیس که خود را نگه داشته زانو در Floyd گردن برای بیش از هشت دقیقه و حتی پس از او بی توجه. جورج فلوید گرفته شده بود به زندان به اتهام تلاش برای تصویب یک تقلبی $20 bill.

در باز کردن بیانیه Philonise فلوید جورج فلوید برادر کوچکترش گفت: قضایی مجلس اعضای کمیته از جمله Gaetz "من باید قوی یکی در حال حاضر به دلیل جورج رفته است ... به انجام آنچه (جورج) همیشه انجام داده اند به مراقبت از خانواده و دیگران است."

"شاید با صحبت کردن با شما امروز" فلوید ادامه داد: "من می توانید مطمئن شوید که مرگ او را نمی خواهد بیهوده به مطمئن شوید که او بیش از دیگر چهره بر روی یک تی شرت ... ."

سپس اصرار کمیته به عمل فلوید بازگو که چگونه آن را احساس به برادر مرگ است.

"من نمی توانم به شما بگویم این نوع درد شما احساس می کنید زمانی که شما به تماشای چیزی شبیه به آن است," او گفت:. "... من خسته از درد. من اینجا هستم تا به شما بخواهید به آن را متوقف کند. جلوگیری از درد ما جلوگیری از خسته بودن. ... به افتخار جورج و ایجاد تغییرات لازم است که قانون در اجرای این راه حل مشکل نیست."

بعد از آن در جلسه هنگامی که آن زمان خود را به آدرس شاهدان Gaetz گفت: "آقای فلوید, دوباره, من قدردانی تماس خود را (برای تغییر). ... "(N)ot تنها امروز بلکه در مستقیم پس از برادر خود را به قتل — به شما نشان داد فضل و مراقبت از هموطنان آمریکایی خود را. ... من معتقدم خدا از طریق شما به سعی کنید برای تماس با ما با هم."

Gaetz همچنین با استفاده از وقت خود را به وعده مرکب رویکرد به قانون با هدف پرداختن به مشکلات مرتبط با مرگ و میر ناشی از آمریکایی های سیاه و سفید در دست اجرای قانون پرسنل.

عدالت در پلیس عمل اسپانسر شده از طرف کالیفرنیا دموکراتیک تشکر. کارن باس است که یک قطعه از فراگیر اصلاحات قانون آن گسترده خواهد بود "برگزاری اجرای قانون مسئول سوء رفتار در دادگاه بهبود شفافیت از طریق جمع آوری داده ها و اصلاحات در آموزش پلیس و سیاست" با توجه به زبان در این لایحه است.

بخوانید: تحقیقات هنوز باز پس از تظاهرات انجام شده در سراسر پل در SUV اتهامات ظ

بیشتر به طور خاص 135-صفحه پیشنهاد قانونی خواهد آن را آسان تر به پرونده های حقوقی علیه ادارات پلیس به اتهام نقض حقوق مدنی را پیگیری پلیس سوء بر اساس کشور به نگه داشتن افسران اخراج از یک حوزه قضایی از گرفتن یک کار در یکی دیگر از حوزه قضایی خواهد ممنوعیت فدرال اجرای قانون از پرسنل با استفاده از chokeholds و neckholds و را مجازات فدرال نفرت و جنایت.

پرداختن باس در چهارشنبه قضایی مجلس کمیته شنوایی Gaetz نمی دهد پیشنهاد زنگ تایید شده بود اما با گفتن "من فکر می کنم ما می توانید ریز لحن عناصر (پیشنهاد) به اطمینان حاصل شود که ما نمی پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس است که ما نمی ما را جوامع کمتر امن است."

"من فکر می کنم وجود دارد و نه دفاع مشروع از chokeholds یا مجازات یا بد پلیس که رفت در اطراف" Gaetz همچنین گفت باس اضافه کرد که باس "قادر خواهد بود به تعداد جمهوریخواه همکاری که ما با سنگ تیز کردن این ایده ها و امیدوارم آنها عبور کنید و آنها را به رئیس جمهور میز."

اما همچنین در روز چهارشنبه جلسه Gaetz در زمان هدف در تماس برای تبدیل پلیس به چیزی غیر از اجرای قانون پرسنل. پرداختن به یک پست توییتر از یک گروه به نام سیاه سند چشم انداز مینه سوتا که به نام برای قرار دادن درمانگران و پرسنل پزشکی در این خیابان در ازای پلیس Gaetz خواست یکی از چهار شاهد سابق سرویس مخفی آمریکا عامل و محافظه کار فعلی سیاسی مفسر دن richard shaw, برای اظهار نظر.

"من کاملا مشخص نیست که چگونه یک پزشک در حال رفتن برای کمک به مسلح موضوع است که آزار همسر خود را در یک وضعیت خشونت خانگی و یا در جای دیگر" richard shaw گفت. "من مطمئن هستم که چگونه است که رفتن به هر گونه ارزش است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن