GPJGA پیش بینی 'بنر سال' به عنوان ورزشکاران جوان گله به تابستان گلف

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:00 PM EDT مه 27 سال 2020یکی از پنساکولا ترین-جشن تابستان سرگرمی

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

یکی از پنساکولا ترین-جشن تابستان سرگرمی است که با بهره گیری کمی بیشتر یقین از بسیاری از آن ورزشی همسالان در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

در حالی که بازیکنان در بازی بیس بال, فوتبال و ورزش بیشتر نامشخص باقی می ماند به عنوان زمانی که تیم تمرینات می توانید رزومه دهندگان بیشتر Pensacola Junior Golf Association سالانه تور تابستان کمی اضطراب بیش از تابستان خود را در سرنوشت.

آمده ژوئن, Pensacola, بهترین جوانان گلف بازان خواهد بود به مسابقات یک بار دیگر.

"وجود ندارد شاید در جهان ما" گفت: مارتی Stanovich مدیر اجرایی اولین سه راهی شمال غربی فلوریدا. "ما 100 درصد در تابستان. گلف بطور شکوفایی در حال حاضر و یکی از معدود ورزش شده است که بازی به طور مداوم.

"این بچه ها هستند که به طور معمول در حال بازی بیسبال, بیسبال دارای توپ نرم, والیبال یا چوگان سرپهن و آنها نمی توانند بازی هر یک از این ورزش در حال حاضر. آنچه آنها در حال انجام است و این یکی از ورزش آنها را می تواند بازی کند. که با این نسخهها کار خوبی برای ما است. من فکر می کنم ما باید یک بنر سال برای GPJGA تابستان تور."

Stanovich گفت: برای اولین بار توپ را روی گوه در حال حاضر دیده می شود علاقه بی سابقه ای از گلف بازان جوان در تابستان امسال بسیاری از آنها نشده بود که قبلا در شرکت GPJGA حوادث.

سازمان حکومت گرایش حوادث درو گلف بازان به طور قابل توجهی بیشتر از حد معمول از جمله یک افزایش بزرگ در اول وقت رقابتی بازیکنان.

در اوایل این ماه GPJGA جشن 30 سالگرد خود را در یک مراسم با گلف باز حرفه ای جو دورانت در Stonebrook باشگاه کشور.

Stanovich گفت: این سازمان است پس از همه گیر دستورالعمل از Florida State Golf Association, از جمله تشویق فیزیکی فاصله و اجباری پین-در-سوراخ مقررات. نقض پین-در-سوراخ حکومت می آید با یک هشدار در مرتبه اول دو زمانه پنالتی دوم و رد صلاحیت در سوم.

این GPJGA تور تابستان آغاز خواهد شد آن سالانه پنج هفته مبارزات انتخاباتی در تاریخ 8 ژوئن در Stonebrook. برای اولین بار در تاریخ tour هر هفته مسابقه برگزار خواهد شد در به روز در همان سایت.

پس از پنج هفته تور شرکت کنندگان یک بار دیگر میزبان از ویژگی های مسابقات با 63 Divot دربی در جولای 19-23 به عنوان به خوبی به عنوان A. داونینگ خاکستری از جام Aug. 3-4 در پنساکولا باشگاه کشور.

با رقابت فشرده بر روی کمتر محلی دوره ها و بازیکنان تمرین آنجا که همیشه Stanovich گفت: این می تواند یک کم تابستان برای نمره به عنوان به خوبی به عنوان یک تابستان برای مشارکت مردم است.

"ما را دیده اند بیشتر چهره های جدید در حال حاضر بیش از هر فصل قبل از" Stanovich گفت. "...بچه ها به دنبال چیزی برای انجام و ما هیجان زده به آنها امن و سرگرم کننده ورزشی است که می توانید آنها را از لحاظ جسمی فاصله با و بازی برای بقیه زندگی خود را.

"وقتی که این همه به پایان می رسد آنها به خوبی ممکن است بازگشت به چوگان سرپهن یا فوتبال اما زمانی که آنها 18 یا 22 امیدوارم آنها دوباره به گلف است."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.

GPJGA تابستان تور

هفته 1 (ژوئن 8-9) – Stonebrook باشگاه های کشور

هفته 2 (ژوئن 15-16) – اوسکلوا باشگاه گلف

هفته 3 (خرداد 22-23) پنهان– نهر

هفته 4 (ژوئن 29-30) – منظره تپه

هفته 5 (July 6-7) – A. C. بخوانید

دیگر GPJGA حوادث

63 Divot دربی (جولای 19-23) – مکان های مختلف

سه راه اول شب (جولای 27, 6:30-9 p. m.) – آبی Wahoos ورزشگاه

A. داونینگ خاکستری فنجان (Aug. 3-4) – Pensacola باشگاه های کشور



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن