فارغ التحصیلان تشویق به تصور و ساخت آینده ای بهتر

دانشگاه UCLA کلاس 2020 جشن فارغ التحصیلی خود را امروز در حالی که پراکنده در سراسر جهان. برای اولین بار در این

توسط NEWSSALAM در 24 خرداد 1399

دانشگاه UCLA کلاس 2020 جشن فارغ التحصیلی خود را امروز در حالی که پراکنده در سراسر جهان. برای اولین بار در این دانشگاه بزرگترین جشن فارغ التحصیلی در محل از راه دور, تجلیل تقریبا 8,800 دانش آموزان از کالج UCLA.

"امروز ما جمع آوری تقریبا به جشن conferral خود را درجه یک و منحصر به فرد قرن 21 با تکنولوژی بالا راه – اما مطمئن خود را سخت به دست آورده درجه واقعی خواهد بود. شما بچه ها هستند تا در اینده!" فارغ التحصیلان گفته شد توسط بازیگر فعال التحصیل و رسانه های اجتماعی آیکون George Takei. مردی که کمک به دیگران تصور آینده ای روشن تر را از طریق نقش خود در "پیشتازان فضا" نامیده می شود در فارغ التحصیلان برای ساختن یک دنیای بهتر. "با تجربه از همه گیر چالش های خودتان را به تصور unimagined. شما باید تکنولوژی های سربی ذهن است. اوج گرفتن با آن است. آرزوی به هیچ عنوان به دیگران داشته باشد."

هر چند این بیماری همه گیر ناشی از رمان coronavirus معنی اکثر دانش آموزان نیست پا در UCLA از یکم تا 13 فروردین ادامه داد: کلاس های از راه دور. در حالی که فرد در مراسم برنامه ریزی شده هنگامی که گروهی از عالمان امن دوباره فارغ التحصیلی دانش آموزان به دست آورده بیش از یک جشن در چه بوده است خود را شروع روز است. در میان سده کلاس فارغ التحصیل از دانشگاه UCLA اول 100 سال نزدیک به یک سوم دانشجویان نسل اول و بیش از 35 درصد آمده از خانواده های کم درآمد.

مراسم افتتاح با یک لحظه سکوت به رسمیت شناختن و احترام به قربانیان COVID-19 و همچنین نژادی و ظلم و ستم. این بود که به دنبال یک تعهد توسط شش رؤسای دانشکده به ادامه مبارزه با بی عدالتی اجتماعی.

"در حالی که همه ما متاثر از حوادث اخیر, ما همه تحت تاثیر قرار شده است به همان اندازه" گفت: Darnell, شکار, رئیس بخش علوم اجتماعی است. "ما همچنان به درخشش نور در نابرابری است."

سخنرانان با اقتباس از آرایه ای از املاک و داستانی الهام بخش آمار و ارقام به نقل از سخنان فعالان نویسنده جیمز بالدوین مورخ ربکا Solnit جادوگر Albus Dumbledore و رب النوع اتش و فلزکاری Starfleet افسر آقای اسپاک. مجازی جشن ویژه نمایش آشنا ساختمان چشمه و تپه مناظر برای تسکین دلتنگ برونز و ارشد مارگارت میلر خواند "Star-Spangled Banner." دانش آموزان بازدید livestream یا بعد از ضبط از نیمکتها با پدر و مادر خود را در آپارتمان هم اتاقی و یا بر روی لپ تاپ در اتاق خالی. برخی از اضافه شدن, در خانه, پمپ و شرایط توسط گر چه هنر خود را mortarboards یا استفاده رایگان از فارغ التحصیلی مشخصات قاب و حیاط نشانه هایی از انجمن فارغ التحصیلان آنها را به زودی.

UCLA صدراعظم ژن بلوک ستایش فارغ التحصیلان' انعطاف پذیری در تکمیل مطالعات خود اذعان کرد و کسانی که نیز در بر داشت راه برای درگیر شدن, آیا با درمان COVID-19 بیماران, ساخت ماسک صورت به سرعت گسترش ویروس و یا پیوستن به سراسر کشور موجی از تظاهرات علیه قتل مردان و زنان سیاه توسط پلیس.

"جهانی همه گیر شده طرح میتوانست به ما زندگی می کند و مانع ما از بودن با هم" بلوک گفت. "ما همه در وضعیتی وخیم یک بار دیگر از درد نژادی و بی عدالتی ... وحشتناک قتل غیر مسلح آمریکایی های آفریقایی تبار را به ما یادآوری از جامعه ما را بی عدالتی اما تقویت عزم ما آنها را به آدرس."

تاریخ نشان می دهد که حوادث فاجعه بار می تواند در معرض "شکست از وضع موجود" و منجر به اصلاحات بلوک اضافه ارجاع Solnit قبل از تماس در فارغ التحصیلان برای ساخت بیشتر انعطاف پذیر و مهربان و فقط جامعه است. هر چند تقریبا در هر سال فارغ التحصیلان خواسته به جهان را به مکانی بهتر وقایع کنونی اضافی اضافه شده طنین به این درخواست.

"تخیل به پیش بینی بار بهتر به خصوص در دوران سخت حیاتی است" بلوک گفت. "جیمز بالدوین نوشت که" همه چیز را نه آن مواجه شده است را می توان تغییر داد اما هیچ چیز را می توان تغییر داد تا آن مواجه شده است.' ... در حال حاضر وقت خود را به تصور نقش شما در حال تغییر جهان ما و ایجاد یکی جدید است."

UCLA پخش Studio

فیلم برداری در خالی Royce Hall, دانشجو سخنران Kristie-والری Phung Hoang غصه دار از دست دادن دانشجويان آخر ماه در پردیس, اما او را به یاد همکار فارغ التحصیلان که آنها در حال حاضر شروع به بهبود جهان است.

"این است که در UCLA که در آن ما احساس دلسوزی برای هر یک از دیگر و سوار پشتیبانی ما به سمت ثبت نشده دانش آموزان نسل اول دانشجویان و مهاجران کار را به یک زندگی بهتر از خود," او گفت:. "ما ریخت و ذهن ما نسبت به رانندگی پژوهش در امید پیدا کردن صرفه جویی در زندگی درمان ... ما ایجاد مسیرهای به سمت سبزتر و سالم سیاره ... ما زندگی می کردند و نفس روح برابری."

هر چند پردیس فصل فارغ التحصیلی کاهش از معمول 60 و یا پس از مراسم و جشن ها به کمی بیش از 30 مجازی حوادث به دلیل همه گیر UCLA اعطا درجه به حدود 14000 نفر از دانشجویان آن در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برنامه. دیگر سخنرانان عبارتند از گیتاریست کارلوس سانتانا برای آلپرت مدرسه موسیقی سابق ایالات متحده دادستان کل اریک هولدر برای UCLA دانشکده حقوق و کالیفرنیا اولین جراح عمومی دکتر نادین برک هریس برای دیوید گفن دانشکده پزشکی.

در معرفی Takei, بلوک, ستایش فعالیت خود را در صحبت کردن به مسلمانان و مهاجران و جامعه تجاوز و شکنجه Takei این فعالیت های به روز خود را به عنوان یک بازیگر بازی آقای سولو ابتدا در سال 1966.

"جورج تاریخ ساخته شده در چند قومی نشان می دهد تلویزیون جدید به نام" پیشتازان فضا,'" بلوک گفت. "نشان می دهد اولین بار در همان زمان که جنگ ویتنام بود سوخت رسانی دهه anti-آسیایی تعصب. به عنوان یک ژاپنی-آمریکایی کودک در طول جنگ جهانی دوم جورج تا به حال تحمل کرده که تعصب دست اول در امریکا شرم آور اردوگاه های اقامت اجباری. جورج حضور به عنوان یکی از قهرمانان این که نشان می دهد ملامت به تعصب ، Star Trek تصور آینده ای که در آن همه از زمین مسابقه با هم زندگی می کردند در صلح است."

شصت سال پس از خود فارغ التحصیلی از UCLA Takei مشاهده از بالا و پایین گیر از خستگی ناپذیر پزشکی و خط مقدم کارگران به بیکاری و اقتصادی ویران کردن.

"ما در یک زمان از قهرمانان و پدیده" Takei گفت. "و که در آن ما انتظار رهبری پیدا کنیم و تکان دهنده اختلال در عملکرد. این یک مجازی dystopian دولت است."

اما در میان این "تیره لحظه," او اضافه شده هوا پاک است از کاهش استفاده از سوخت های فسیلی برای وسایل نقلیه و کارخانه ها به جهان یک نگاه اجمالی از یک تمیز کننده سیاره است. وی از فارغ التحصیلان برای یادگیری از آن و پیدا کردن راه هایی برای بهبود وضعیت بشر است.

"ما به شما, با تکنولوژی بالا, نسل برای به دست گرفتن این لحظه" Takei گفت. "احیای تمدن ما. کشف چالش های جدید است. کشش به عنوان دور به عنوان شما می توانید. شجاعانه رفتن به جایی که هیچ کس قبل از رفته است. ممکن است UCLA صدمین سال 2020 کلاس زنده باشید و پیروز."

مجازی جشن بسته با تلخ و شیرین از نظر معکوس چشمه که در آن فارغ التحصیل از سالمندان به طور سنتی یک شیب به خود را جشن می گیرند سال از کار سخت است.

"ما 2020 فارغ التحصیلان خواهد بود کلاس که استقامت" گفت: پاتریشیا Turner, معاون شهردار و رئیس مقطع کارشناسی dducation. "اجازه دهید این لحظه از سختی جعل در شما قدرت برای غلبه بر به استقامت می دانم که جهان ذاتا زیبا و آینده خود را فقط آغاز شده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن