فارغ التحصیل طراحی آموز باعث انیمیشن با تاثیر

هنگامی که هاجر عزام یک دختر جوان در امارات متحده عربی او را به تماشای کارتون انیمیشن دوبله شده به عربی و توقف

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

هنگامی که هاجر عزام یک دختر جوان در امارات متحده عربی او را به تماشای کارتون انیمیشن دوبله شده به عربی و توقف پخش برنامه به اندازه کافی بلند به طرح شخصیت. به عنوان او در رختخواب دراز در شب او را می خواهم تا داستان و تصور کنید که چگونه او می خواهم تحریک و تشجیع آنها را.

عزام علاقه در نقشه کشی ادامه داد: پس از نقل مکان به ایالات متحده آمریکا با خانواده او در سن 16 سالگی. او شروع به تحصیل در رشته طراحی گرافیک در دبیرستان و سپس افزود: مدل سازی 3D و انیمیشن به نمونه کارها خود را زمانی که او ثبت نام در UCLA.

در ژوئن 13, او خواهد فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی در طراحی و هنر و رسانه و رهبری و خدمت به UCLA از طریق کارآموزی و پردیس شغل را به دست آورده او را صدراعظم جایزه خدمات.

عزام می خواهد به هنر است که باعث افزایش آگاهی در مورد مسائل است که برای او مهم هستند. او امیدوار است که مهارت های خود را در تصویر سازی دیجیتال, بازی طراحی و مجازی و واقعیت افزوده می تواند به عنوان ابزار برای عدالت است.

در طول زمان خود را در UCLA عزام با استفاده از استعدادهای خود را به جشن او هویت اسلامی. او عضو انجمن دانشجویان مسلمان هنگامی که او وارد UCLA و بعدها عضو هیئت مدیره.

"من استفاده می شود به عنوان یک اقلیت به خاطر من بیا از یک کشور با اکثریت مسلمان" او گفت:. "من بسیار خوشحال بود برای دیدن یک گروه از افرادی که بسیار افتخار به مسلمان و می خواستم برای به اشتراک گذاشتن با افراد دیگر است."

برای UCLA جهت برای دانش آموزان آینده نگر که مسلمان هستند او طراحی تی شرت و آگهی با شعار "Unapologetically مسلمان." برای حجاب روز یک رویداد است که دعوت دانشجويان از تمام ادیان به ایستادگی در همبستگی با دانشجویان مسلمان با پوشیدن سنتی روسری اسلامی برای یک روز طراحی بروشور و پوستر.

"متاسفانه در بسیاری از تصورات غلط در مورد آنچه که یک حجاب است و به همین دلیل مردم آن را می پوشند," او گفت:. "بسیاری از مردم فکر می کنم که من را مجبور به پوشیدن این است که این یک تصمیم گیری است که من در زمان."

یک عمل متعادل

عزام می گوید پیدا کردن جای او به عنوان یک زن مسلمان و یک هنرمند در UCLA گاهی اوقات یک متعادل کننده عمل می کنند. او تنها هنر اصلی در انجمن دانشجویان مسلمان و تا زمانی که در سال آخر خود تنها حجاب-پوشیدن مسلمان در بخش. او آن را بر خود به یاد همکلاسی ها و استادان به طور یکسان در مورد خاورمیانه و حجاب اسلامی و باورهای خود — که او گفت: می توان به "طاقت فرسا است."

"من فقط خسته بودن دختر مسلمان' در این فضاهای," او گفت:.

اما یک 2019 کارآموزی ارائه دیدگاه های مختلف. عزام فرود آمد کارآموزی در کارگاه آموزشی کنجد در نیویورک جایی که او در کمک به تولید یک قسمت در مورد کودکان پناهنده برای "Ahlan Simsim" به زبان عربی نسخه از خیابان کنجد.

او احساس در خانه وجود دارد, او گفت:.

"من عاشق تنوع و تمام هنری مختلف جوامع وجود دارد. آن را اولین بار من نشست یک مسلمان هنر, جامعه," او گفت:.

هر زمان که او احساس دلتنگ برای خاورمیانه و او می خواهم به بازدید از حلال pushcarts که به صف او در محله بروکلین. فروشندگان به صحبت کرد او در عربی خواست تا او را در مورد خانواده و داستان های خود را از آمدن به ایالات متحده

"من یک مقدار زیادی از رایگان ساندویچ," او گفت: با خنده. "این اولین بار بود که احساس کردم ممتاز بودن عرب."

هنر و هویت در UCLA

اگر چه بسیاری از Azzam این پروژه هیچ ربطی به ایمان خود را و پس زمینه انجام دهد. یکی بود "نور a'la نور بر نور)" طلا نقاشی شده تخته سه لا و جعبه با حروف عربی حک شده به همه طرف که طلسم کردن یک آیه.

حسن نیت ارائه میدهد از هاجر Azzam

عزام طراحی این بروشور برای اسلام در سال 2017.

و به عنوان یک بورس تحصیلی همکار در دانشگاه UCLA بازی آزمایشگاه او ایجاد "بایت Beaut" یک واقعیت مجازی نقش بازی کردن بازی در اطراف محور یک زن جوان در یک خانواده عرب.

عزام امیدوار است که ملی گفتگو در مورد نمایندگی و microaggressions تقویت شده توسط جریان Black Lives Matter تظاهرات را دانش آموزان از جوامع به حاشیه رانده شده بیشتر احساس استقبال و شناخته شده است.

هاجر (تلفظ "HA-zhur") مطرح شد در شهر تاریخی شارجه پایتخت فرهنگی امارات متحده عربی. پدر او یک مهندس مکانیک متولد شد در یک اردوگاه پناهندگان در لبنان است. مادر, اسلامی, مطالعات, معلم, متولد کویت. ملاقات آنها به عنوان دانش آموزان در نیومکزیکو پس از نقل مکان خانواده به لبنان قبل از اقامت در امارات متحده عربی.

او در معرفی هنر دیجیتال آمد و در مدرسه هنگامی که او دریافت نسخه هک شده از فتوشاپ بر روی خانواده اش کامپیوتر. "من فقط مانند," اوه, این است که واقعا سرد است!" عزام گفت.

اما او در امارات تاکید کرد بنیادی, زمینه, پس, کلاس های هنر وجود دارد و تدریس فیزیک و ریاضی معلمان است. آن را تا نیمه راه را از طریق دبیرستان سال است که عزام خواهد او را برای اولین بار طعم رسمی آموزش هنر.

یک شروع جدید در جنوب کالیفرنیا

خانواده اش نقل مکان کرد به اورنج کانتی زمانی که او 16 ساله بود و Azzam ثبت نام در دانشگاه و دبیرستان در ارواین.

در ابتدا او احساس جدا شده است. او زیاد صحبت می کنند زبان انگلیسی و او اغلب پرسیده شده توسط معلمان برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود را به عنوان تنها مسلمان در کلاس به ویژه پس از 2015 حملات تروریستی در پاریس و سان برناردینو.

"من به یاد داشته باشید گریه در کلاس چون من نمی دانم چه می گویند. قلب من احساس بسیار سنگین در مورد وضعیت کل و قرار دادن در زیر نور افکن بود که در کلاس" او گفت:.

عزام در نظر گرفته و از بین بردن حجاب اسلامی. اما او فکر درباره او سیاه و مکزیکی آمریکایی و نژادپرستی آنها مواجه شده است.

"من می تواند به من با حجاب و قبل از شنیدن لهجه من — من می تواند سفید-عبور," او گفت:. "اما من ترجیح می دهم که من و نگاهی که مبارزه با. می توان آن را خسته کننده, اما من فکر می کنم که آن را مناسب است به پوشیدن یک روسری. که فقط من انتخاب شخصی است و من فکر نمی کنم این حق را تحت فشار برای انجام این کار نیست."

اما یکی از مزایای جدید مدرسه بود که آن را ارائه رسمی هنر و طراحی گرافیک کلاس. عزام به سرعت متوجه شدم که هنر او به او راه های جدید برای بیان خود و استعدادهای خود را شکوفا. در طول سال ارشد او به طراحی مجدد مدرسه کالا.

او می دانست که او می خواست برای تحصیل هنر در دانشگاه و که او می خواست به انجام کاری برای ترویج صلح و عدالت است.

"من از خودم پرسیدم" چرا هنر زمانی که مردم در حال مرگ هستند؟' من می خواهم برای ایجاد کار است که من احساس می کنم دارای یک تاثیر فوری," او گفت:.

الهام بخش برای آنچه در آینده

پس از UCLA انتقال به آموزش از راه دور در مارس عزام نقل مکان کرد و با خانواده اش که در حال حاضر زندگی می کنند در بیکرزفیلد.

پس از فارغ التحصیلی کارورزی او انتظارنشسته بودند لغو شد به دلیل COVID-19. او در حال حاضر تقاضا برای شغل در استودیوهای انیمیشن و شرکت های تولید و همچنین سازمان های غیر انتفاعی اختصاص داده شده به جامعه خدمات و او در نظر دارد به دنبال یک مدرک کارشناسی ارشد در فیلم است.

فیلم کوتاه عزام را برای او ایجاد شده ارشد capstone پروژه "با عرض پوزش برای ناراحتی."

برای ارشد capstone پروژه عزام ایجاد یک انیمیشن کوتاه به نام "با عرض پوزش برای ناراحتی." این فیلم با الهام از داستان از کامیون مواد غذایی صاحبان او در طول زمان خود را در نیویورک و فداکاری است که مادران مهاجر در جامعه خود را.

داستان شرح زندگی یک فعال محیط زیست که شوهرش می میرد وقتی که یک ماشین برخورد به کامیون مواد غذایی. این زن مجبور به رها کردن رویای خود را از تبدیل شدن به یک دانشمند اما او موفق به تبدیل تعمیر کامیون مواد غذایی به کار رویایی خود را.

"این چیزی است که همیشه به پایان می رسد تا در مورد" عزام گفت. "زندگی نمی دهد شما دقیقا آنچه شما می خواهید, اما شما می توانید محتوا و با هر آنچه که شما تا پایان گرفتن دست."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن