گروه جمع آوری کمک های مالی برای بنای تاریخی پس از ژنرال دانیل 'Chappie' جیمز جونیور پل می شود رسمی OK

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 10, 2020با جدید Pensacola پل خلیج رسما ب

توسط NEWSSALAM در 22 تیر 1399

با جدید Pensacola پل خلیج رسما به عنوان ژنرال دانیل "Chappie" جیمز جونیور, پل, یک گروه از جانبازان نظامی در حال حاضر جمع آوری کمک مالی به یک بنای یادبود به معروف Pensacola بومی قرار داده شده در نزدیکی پای پل.

هفته گذشته رژیم صهیونیستی. ران DeSantis امضا لایحه ای که تعیین شده جدید پل نام و نام خانوادگی همراه با نامگذاری سایر جاده ها در سراسر کشور.

امضای این لایحه نقطه اوج تلاش آغاز شد که در سال گذشته به عنوان ژنرال "Chappie" جیمز یادبود پل تخته led توسط Cris Dosev و آلن خاکستری شروع به لابی دولت های محلی به نام پل جدید پس از جیمز اول کشور آفریقایی-آمریکایی ژنرال چهار ستاره.

شهر Pensacola و سانتا رزا شهرستان تایید ایده و Escambia County, و شهر از فارس نسیم با تشکیل یک کمیته که پس از برخی شدید و عاطفی جلسات به اتفاق آرا حمایت از ایده.

سناتور. داگ Broxson R-خلیج فارس نسیم رهبری تلاش برای تغییر نام پل در فلوریدا در سنا به عنوان رهبری حمایت از حمل و نقل تسهیلات تعیین بیل. این لایحه شامل یک لیست از نزدیک به 30 و پل ها و جاده ها و ساختمان ها خواهد بود که تغییر نام داد و در سال 2020 و جیمز' نام برای اولین بار به نظر می رسد در لیست.

تشکر. مایک هیل R-Pensacola, برای اولین بار فایل لایحه پیشنهاد تغییر نام اما صورتحساب خود را زد به مشکل زمانی که هیل موفق به دریافت آن اضافه شده به حمل و نقل لایحه که به تصویب مجلس.

تولد 100: ژنرال Chappie جیمز شناخته شده برای شکستن موانع به افتخار روز تولد 100

تشکر. الکس آندراده, R-Pensacola در پا و نجات این پیشنهاد در این خانه با اضافه کردن James' نام به حمل و نقل لایحه در آخرین جلسه کمیته.

آندراده گفت: در Facebook صفحه ای که او خوشحال به دریافت صورتحساب از طریق خانه.

"در حال حاضر که نام انجام شده است, من به دنبال به جلو به دیدن کار واقعی آغاز خواهد شد در جذب سرمایه و طراحی پارک آنها قصد نصب" آندراده گفت.

Dosev در حال اجرا است در برابر آندراده در جمهوریخواه اولیه در ماه اوت است. با وجود مبارزات سیاسی Dosev گفت که او نشئه این لایحه به تغییر نام پل گذشت و هیئت مدیره است که در حال حاضر با تمرکز بر تلاش برای جمع آوری اعانه.

Dosev گفت: هیئت مدیره استخدام ملی مشورتی هیئت مدیره به کمپین جمع آوری کمک های ملی.

"ما به دنبال این نیست که فقط این یک محلی-منطقه موضوع افزایش پول" Dosev گفت. "ما می خواستیم به آن را یک کمپین ملی."

هیئت مدیره به ارمغان آورده است در Derrick بروکس, بازیکن سابق NFL و بوکر تی واشنگتن فارغ التحصیل دبیرستان; ژنرال لئون جانسون رئیس جمهور ملی تاسکیگی نیروی هوایی, Inc.; و ژنرال لوید W. "انجیر" نیوتن بود که اولین آمریکایی آفریقایی عضو U. s. Air Force Thunderbirds.

در بیانیه ای نوشته شده نیوتن گفت: James شخصی آقای مربی و یکی از بزرگترین قهرمانان.

"او یک جنگجوی توانمند است که می دانستند خطرات ناشی از حرفه خود ساخته شده اما آن شخصی خود را در تلاش به تلاش برای تعالی در شخصیت و عملکرد" نیوتن در بیانیه ای گفت:. "من می دانم هیچ کس بیشتر شایسته این افتخار است. من می خواهم برای تشکر از شهر Pensacola برای شناخت این وطن پرست و بزرگ آمریکایی. من نگاه به جلو به بازدید از این شهر به زودی و عبور جدید به طور کلی Daniel 'Chappie' جیمز جونیور پل. Pensacola شما را ساخته اند این آمریکا افتخار می کنم."

هیئت مدیره در نظر دارد برای ساخت یک مجسمه جیمز به همراه استاتیک نمایش یک F-4 Phantom jet نوع جنگنده جیمز پرواز در طول جنگ ویتنام.

این بنا به احتمال زیاد رفتن به جایی در شهر ملک در نزدیکی روگذر برای پل جدید در حال حاضر تحت ساخت و ساز و ایده این است که به جت واقع شده به طوری که آن را به نظر می رسد به پرواز با مردم رانندگی در سعادتآباد.

Dosev گفت: هزینه اولیه برآورد خواهد شد به احتمال زیاد بیش از $500,000.

او اضافه کرد که در یک زمان وقتی که بناهای تاریخی در حال تخریب او معتقد است قرار دادن یک بنای تاریخی را به جیمز خواهد بود چیزی است که مردم می توانند متحد در اطراف.

"ما این فرصت را دارند که در اینجا حق در اینجا در اولین فصل خود در آمریکا به منظور بالا بردن یک بنای تاریخی به شایسته ترین آن" Dosev گفت.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن