کشف خود در میان کلیشه

من تحقق بیشتر آسیایی آمریکایی کلیشه ها از من می توانید تعداد دفعات مشاهده. بازی پیانو ؟ بررسی کنید. رشد خوب در

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

من تحقق بیشتر آسیایی آمریکایی کلیشه ها از من می توانید تعداد دفعات مشاهده. بازی پیانو ؟ بررسی کنید. رشد خوب در ریاضی ؟ بررسی کنید. بد راننده ؟ بررسی کنید. من می توانم شوخی در مورد این کلیشه در حال حاضر, اما برای سال آنها یک منبع از آشفتگی درونی.

حتی قبل از اینکه من از آن آگاه این کلیشه نهفته من از سن جوان است. من مدرسه ابتدایی همکلاسی فرض که من خوب در ریاضی چون من Asian — اما آن زحمت نیست من چون آن را در بخش واقعی (کلاس سوم لنا بود واقعا بهنگام ضرب کاربرگ صدای تیز و تند). اما من به عنوان پیشرفت از طریق متوسط و بالا مدرسه, من احساس نیاز به تشخیص خودم از کلیشه های دیگران جعبه من در. من متنفر بودم ایده این است که یک فرد می تواند (صحیح) مفروضات در مورد من به سادگی با نگاه کردن به من به عنوان یک contrarian طبیعت من تحت فشار قرار دادند به دور از فرهنگ من است.

در حالت دوم نیمی از دبیرستان گرفتم به رنگ جدید روایت از خودم. من پنهان این واقعیت است که من بازی ویولن و پیانو و تمام اما خاموش من علاقه ای به ریاضی — به جای من دنبال منافع در تاریخ هنر و سیاست و نوشتن. این منافع هستند قطعا هسته ای به هویت من امروز اما می توان آن را یک دروغ می گویند تمایل من برای خودم فاصله از من "زن بودن" نیست کمک به اکتشاف این موضوع است. در واقع من در دانشگاه استنفورد امروز چون یاد گرفتم برای پنهان کردن منافع من که تأیید آسیایی آمریکایی کلیشه از دفتر پذیرش.

مشکلاتی که آمریکایی های آسیایی تبار در جامعه امروز متفاوت هستند و قطعا کمتر مضر از قضاوت های قرار داده شده بر اقلیت های دیگر. آنها باید نقش فعالی را در راه دیگران درک من و راه من در پاسخ به آن برداشت. حتی امروز من سوال که آیا منافع من در سیاست و سیاست بودند به سادگی به دنیا به عنوان یک واکنش به کلیشه های آسیایی و آمریکایی ها علاقه مند بنیادی افراد است.

امتیازی است که اغلب مورد بحث در چارچوب قدرت و خشونت که در آن سیاه و سفید و قهوه ای بدن هستند نامتناسب هدفمند توسط پلیس و یا منوط به نهادینه سیستم های نابرابری. یکی دیگر از افتخار است و افتخار کشف خود. اعضای اقلیت هستند و کمتر قادر به ساخت خود روایت آزادانه به جای قرار دادن داستان خود را در اجتماعی قضاوت. این مبارزات هویت قطعا نه محدود به کلیشه های نژادی; عجیب و غریب مردان ممکن است پیدا کردن خود را روایت تعریف شده توسط "زرق و برق دار, گی" کلیشه و روستایی آمریکایی ها ممکن است خشمگین "بی سواد جنگلی" کلیشه. این ایده از کشف خود ساخته شده است در این فرض که قادر به پر کردن یک هویت بر روی یک تخته سنگ سفید — یک تخته سنگ سفید است که اغلب وجود ندارد برای کسانی که در اقلیت قرار گرفتند.

در کالج است که اغلب مورد ستایش قرار داد به عنوان یک زمان اکتشاف و کشف خود من سعی در ارائه هر فرد با یک تخته سنگ سفید هنگامی که آنها را ملاقات کنم. برای خودم من شده اند به طور فعال در تلاش برای جلوگیری از روایات که در آن من در قاب داستان من برای مدت طولانی; با صرف سال از زندگی من در تلاش برای شورش در برابر کلیشه های من اندکی قدرت بیشتر به آنها. امروز من تلاش برای وجود دارد را بدون انتظارات از بودن آسیایی آمریکایی. این است که به دور از یک راه حل کامل بودن آگاه از کلیشه های لازم برای مبارزه با آنها — اما آن است که داربست من با تکیه بر هموار کردن مسیر کشف خود.

تماس با ما لنا هان در lahan 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن