گروه تحت پیگرد بیش از Confederate monument می خواهد Pensacola برگزار شد در تحقیر برای قرار دادن tarp

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 11:53 AM EDT Jul 22, 2020این گروه که تحت پیگرد شهر Pensacola به آن را م

توسط NEWSSALAM در 1 مرداد 1399

این گروه که تحت پیگرد شهر Pensacola به آن را متوقف کند از بین بردن Confederate monument است که به درخواست قاضی برای برگزاری این شهرستان در تحقیر برای نقض سفارش ضابط موقت صادر شده هفته گذشته.

دیوید McCallister وکیل به نمایندگی از این گروه تحت پیگرد شهرستان از جمله فرزندان جانبازان مؤتلفه و صرفه جویی در جنوب میراث فرهنگی, ثبت, حرکت, یکشنبه درخواست اول قضایی مدار قاضی دادگاه گری Bergosh به برگزاری این شهرستان در تحقیر وی از سوی مامورین آبی tarp پوشش بنای نقض Bergosh را سفارش محدود در برابر از بین بردن بنای تاریخی است.

Bergosh را ممنوع شهر از بین بردن بنای تاریخی و یا مسدود کردن آن از دید عموم مگر اینکه به عنوان یک اندازه گیری برای محافظت از آن را از خرابکاری.

McCallister گفت: tarp نقض نمایش عمومی این اثر تاریخی و نقض مستقیم سفارش. این حرکت خواستار این شهرستان برگزار می شود و در تحقیر و برای شهرستان به پرداخت 1000 دلار به بازپرداخت McCallister هزینه برای پر کردن این حرکت است.

Pensacola وکیل: هیچ زمینه قانونی برای جلوگیری از Confederate monument حذف

نه چندان سریع: قاضی دستور Pensacola به حذف Confederate monument — در حال حاضر

بنای تاریخی به پایین آمدن: Pensacola شورای شهر رای به حذف Confederate monument, تغییر نام لی مربع

شهرستان سخنگوی Kaycee لاگارد گفت: اخبار, مجله روز جمعه که tarp در محل قرار داده شد "برای جلوگیری از خرابکاری و آسیب است."

لاگارد گفت: این شهرستان آگاه است از حرکت برای تحقیر و دادستان شهرستان در حال بررسی آن است.

Pensacola شهردار Grover رابینسون گفت: دادستان شهرستان هیچ نقض فدرال و یا دولت قانون در شورای شهر رای به حذف این بنای تاریخی است.

این گروه تحت پیگرد شهر مدعی از بین بردن بنای نقض متعدد قوانین فدرال و ایالتی در حفظ تاریخی. این گروه همچنین ادعا کرد که این اثر تاریخی می تواند به عنوان یک آرامگاه و "احتمالا می تواند شامل انسان باقی می ماند و/یا آثار تاریخی."

"ما نمی هر گونه باقی مانده از هر سرباز که در آنجا مدفون بودند" رابینسون روز دوشنبه گفت:. "وجود دارد هیچ باقی مانده در ارتباط با بنای تاریخی (آن) است که به سادگی یک بنای تاریخی است که وجود دارد."

این شهرستان دارای قبول پیشنهاد از کلارک Partington حقوقی برای دفاع از طرح دعوی در دادگاه در "نرخ کاهش یافته است."

جلسات در این مورد باید برنامه ریزی شده است.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن