GSC محکوم ضد چینی بیگانه ستیزی, پشتیبانی از خلع سلاح پلیس

فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSC) تصویب دو قطعنامه در نهایی آن در جلسه روز چهارشنبه — که خواستار این دانشگاه ر

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSC) تصویب دو قطعنامه در نهایی آن در جلسه روز چهارشنبه — که خواستار این دانشگاه را محکوم بیگانه ستیزی در برابر دانش آموزان چینی و مخالفت با سیاست فدرال محدود کردن مهاجرت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و یکی که در دانشگاه برای اجرای خواسته های دانش آموزان سیاه پوست در مورد حضور پلیس در محوطه دانشگاه.

سال چهارم مهندسی مکانیک دانشجوی دکتری Yiqing دینگ حمایت از قطعنامه ای که می پرسد استنفورد به مخالفت با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام که تعلیق ورود دانشجو محققان از چین و یک لایحه در کنگره که نوار تمام اتباع چینی از برنامه های تحصیلات تکمیلی در زمینه های بنیادی.

این قطعنامه اعلام کرد این "اقدامات شدید" هستند "نشان دهنده احساسات بیگانه از دولت فدرال" و به نام در این دانشگاه برای دفاع در برابر سیاست "از طریق لابی خود را تلاش در جهت کنگره و کاخ سفید است."

سال اول دانشجوی حقوق Jonathan Deemer توافق کردند که کنگره لایحه بیش از حد گسترده ای در جمعیت دانشجویی آن را هدف قرار داده اما گفته است که مشروع وجود دارد نگرانی های امنیت ملی در پشت این قانون است. Deemer پیشنهاد اصلاح است که او گفت: امر اذعان دارند این نگرانی ها.

دینگ گفت که احساسات پشت سیاست های این موضوع با این استدلال که این قطعنامه در مورد بیگانه ستیزی و امنیت ملی است.

Deemer موافقت و این قطعنامه به اتفاق آرا تصویب شد.

این GSC همچنین در مورد قطعنامه ابراز همبستگی با دانشجویان و حمایت از یک ائتلاف تغییرات پیشنهادی به پلیس در محوطه دانشگاه. سال اول دانشجوی حقوق و قانون انجمن دانشجویان Co-رئیس جمهور Aryn Frazier گفت: دانش آموزان سیاه پوست در حال نوشتن یک نامه به دانشگاه استنفورد مدیران پلیس خواستار اصلاحات از جمله کاهش بودجه برای اداره پلیس افزایش deescalation آموزش و درخواست پاسخگویی بیشتر اقدامات است. GSC اعضای گنجانیده شده است این مطالبات به وضوح آن نیز در دانشگاه به خلع سلاح پردیس پلیس و فسخ قرارداد با خارج از دانشگاه پلیس و ادارات.

Deemer نگرانی این است که این اقدامات را جلوگیری پلیس از اندازه کافی پاسخ به یک فعال-تیرانداز در محوطه دانشگاه.

"این می تواند تفاوت بین یک 20 دقیقه زمان پاسخگویی در مقابل پنج دقیقه زمان پاسخ" Deemer گفت. "است که می تواند 15 تا 20 زندگی را نجات داد ... اگر چیزی را اشتباه می رود من می خواهم احساس واقعا بد برای داشتن خلع سلاح همه در این منطقه است."

فریزر گفت: شکسته قرارداد با خارج از دانشگاه نیروی انتظامی را "بسیار کم و یا هیچ چیز" را با اینکه که نیروی واکنش نشان خواهد داد به یک تیرانداز فعال وضعیت.

این قطعنامه با گذشت تنها Deemer در مخالفت با. Deemer گفت: او می خواست زمان بیشتری برای انجام تحقیقات در پاسخ خارج از دانشگاه پلیس به یک تیرانداز فعال وضعیت.

تماس با راوی اسمیت در ravi22 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن