GSC بحث فرآیند تصویب به صورت اختیاری بودجه

فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSC) در چهار شنبه در جلسه تصویب قطعنامه ای برای حمایت آسیایی و جزایر اقیانوس آرام

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSC) در چهار شنبه در جلسه تصویب قطعنامه ای برای حمایت آسیایی و جزایر اقیانوس آرام (API) دانش آموزان در طول COVID-19 همه گیر و مورد بحث و بررسی لایحه تدوین دستورالعمل برای تصویب اختیاری خرید.

این قطعنامه که به اتفاق آرا تصویب, پشتیبانی از API اعضای استنفورد جامعه و محکوم نژادپرستی در طول COVID-19. این کار باعث تشویق افراد به شرکت در آنلاین اطرافیان مداخله آموزشی برای پاسخ به ضد آسیایی نژادپرستی و شرکت در مکالمات اطراف آسیایی آمریکایی تجربه.

بعد از آن در جلسه نمایندگان مورد بحث و بررسی لایحه که نیاز به کامل تصویب شورای اسلامی به صورت اختیاری خرید بیش از 250 $و حکم که تایید اتهامات نمی تواند معکوس شود. در هنگام معرفی این لایحه GSC اجتماعی صندلی و سال دوم علوم کامپیوتر کارشناسی ارشد دانشجو آدم Keppler که نویسنده این لایحه اشاره کرد که اختیاری وجوه بودجه برای استفاده فرعی از GSC جمله برای تنوع و حمایت کمیته (DAC) و یا کمیته اجتماعی.

پس از معرفی آن استنفورد دانشجویی شرکت (SSE) مدیر حسابداری سوزان بنتون گفت: این لایحه را بند بیان کرد که مورد تایید اتهامات را نمی توان معکوس به طور مستقیم در درگیری با GSC کنترل داخلی سیستم.

"شما می توانید یک اختیاری حساب, البته, اما شما هرگز نمی تواند تایید کند هزینه های خود را صرف نظر از آنچه ارزش دلار است" بنتون گفت. "این نیاز به یک ثانویه تصویب و رفتن را از طریق تمام مراحل."

Keppler مقابله است که در صورت تصویب اختیاری خرید هنوز هم باید برای رفتن از طریق تمام نمایندگان از جمله امور مالی و صندلی در نتیجه رضایت بخش مورد نیاز از "ثانویه تصویب."

"اگر تمام GSC مبنی بر پیشنهاد و تصویب آن در شورا نباید قادر به معکوس آن" Keppler گفت.

دیگر نمایندگان گفت که به جای تلاش برای بازنویسی و یا با تصویب این لایحه SSE و امور مالی و صندلی از GSC باید با هم کار کنند برای نوشتن دستورالعمل های مربوط اختیاری خرید.

"بهتر فرمت ممکن است مجموعه ای از دستورالعمل ها است که می گوید: "این است چگونه انتظار داریم که بودجه ما برای استفاده در اختیاری' و سپس اگر سوال وجود دارد که حل و فصل در این دستورالعمل که زمانی که ما باید به امور مالی و یا شرکت صندلی" گفت: سال دوم, زمین, سیستم, علوم, دکتری آمنه Ly. "برای این مردم آن را شغل خود را برای درک این زمینه که در آن پول است که از, و درخواست از کل GSC برای رای دادن در هر هزینه های سنگین بلند کردن آن را به یک مقدار زیادی از زمان است."

دیگر نمایندگان با موافقت Ly و GSC رای به جدول این لایحه و بحث در مورد این موضوع بیشتر در جلسه بعدی.

در یک به روز رسانی از مسکونی و ناهارخوری شرکت (R&د) نماینده جاستین Akers گفت که نتایج این دانشجوی مسکن قرعه کشی خواهد بود در ماه ژوئن اعلام کرد 29.

تماس با سارینا Deb در sdeb7 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن