GSC مورد بحث جداسازی تلفات در گراد سلامت روان دانشجويان

"دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حال حاضر جدا شده اما در حال حاضر آن را بر روی استروئیدها" گفت: Gabby Badica یک شش

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

"دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حال حاضر جدا شده اما در حال حاضر آن را بر روی استروئیدها" گفت: Gabby Badica یک ششم-سال زبان و ادبیات دانشجوی دکتری.

او تکرار کرد نگرانی از فیزیک دانشجوی دکتری شهرک Aaland ژو که مطرح بدتر دانشجوی کارشناسی ارشد بهداشت روان در میان اجتماعی فاصله طی چهار دانشجوی کارشناسی ارشد شورا (GSC) نشست.

"دیگر آن می رود سخت تر از آن می شود. من با شما موافقم که این یک مشکل بزرگ" Badica گفت. "در حال حاضر دانش آموزان هستند و نه حتی از دیدن خود مشاور به طور منظم به طوری که آن را واقعا آسان به سقوط کردن شبکه ... که یک وضعیت خطرناک است."

وجود گسترده توافق میان GSC نمایندگان که بیشتر مورد نیاز برای انجام شود برای دانشجوی کارشناسی ارشد بهداشت روان به خصوص با افزایش ارتباط اجتماعی.

"یک کل بسیاری از ما می خواهم به تعامل بیشتر با دیگر دانش آموزان گراد" گفت: آدم Keppler یک سال دوم علوم کامپیوتر کارشناسی ارشد دانشجو.

این GSC نمایندگان در مورد طرح های مختلف برای مبارزه با انزوای اجتماعی از یک دوره افزایش یافته اجتماعی فاصله. Keppler پیشنهاد کرد که حوادث بیش از ویدئو کنفرانس پلت فرم زوم باید حول یک فعالیت خاص به جای به سادگی بدون ساختار اجتماعی.

به این منظور از GSC اجتماعی کمیته سازماندهی یک سری از کلاس های پخت و پز برای ارائه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی فرصتی برای تمرین مهارت های آشپزی خود را در خانه.

GSC co-صندلی و دوم-سال دانشجوی حقوق یاس شائو پیشنهاد کارائوکه به عنوان یک فعالیت است که ممکن است تسهیل بیشتر در پیوند با Shao گفت: موسیقی می تواند کمک به دانش آموزان اوراق قرضه.

GSC نمایندگان همچنین در مورد راه هایی برای دانش آموزان برای اتصال خارج از زوم در طول بیماری همه گیر. سال چهارم تئاتر و عملکرد مطالعات دانشجوی دکتری Kari بارکلی پیشنهاد همکاری دانش آموزان با یکدیگر به طوری که آنها می تواند در بررسی دوره ای.

نوعی از ارتباط در خارج از وب سایت کنفرانس مهم است با توجه به سال چهارم قانون و سیاست بین المللی, دانشجو, جولیا Neusner. Neusner نگران بود که دانش آموزان ممکن است تجربه "زوم خستگی" و نمی خواهم به شرکت در یک رویداد اجتماعی اگر آن را بیش از زوم.

"اجازه دهید اسکایپ بعدی زمان و سپس گفت:" شرکت GSC-صندلی Yiqing دینگ یک سال چهارم مهندسی مکانیک, دکتری, دانشجو, شوخی که پلت فرم می تواند یک جایگزین خوب است.

تماس با راوی اسمیت در ravi22 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب