GSC مورد بحث همبستگی با آسیایی, جزایر اقیانوس آرام اعضای جامعه

فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSC) مورد بحث در روز چهارشنبه قطعنامه ای که محکوم تعصب کارگردانی در آسیا و جزایر

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSC) مورد بحث در روز چهارشنبه قطعنامه ای که محکوم تعصب کارگردانی در آسیا و جزایر اقیانوس آرام از اعضای استنفورد جامعه در طول همه گیر و افراد را تشویق می کند به گزارش تبعیض آمیز حوادث و شرکت در آنلاین اطرافیان آموزش.

"وجود شعارهای رفتن در اطراف در مورد این که یک ویروس است که با قرار دادن سرزنش در یک کشور که تمدید می شود به یک گروه کامل از مردم در ایالات متحده گفت:" سال چهارم تئاتر و مطالعات عملکرد دانش آموز Kari بارکلی شرکت حامی این قطعنامه در شورای هفتگی نشست. "این نه تنها خالی از شعارهای — تعداد جرایم ناشی از نفرت و موج پرخاشگری را افزایش داده اند و این چیزی است که به طور بالقوه تحت تاثیر اعضای استنفورد جامعه و یا مرتکب اعضای استنفورد جامعه است."

این قطعنامه به رسمیت می شناسد و این افزایش در گزارش تعصب حوادث و تشویق دانشگاه به ادامه بحث در اطراف موضوع است. همچنین امتیاز افراد به منابع برای گزارش مانند آسیا و اقیانوس آرام در سیاست گذاری و برنامه ریزی شورا گزارش, فرم آنلاین و اطرافیان مداخله آموزشی.

قطعنامه شرکت حامی و چهارم-سال ایمونولوژی دانشجوی دکتری لارنس بای گفت: این لایحه ارائه می دهد پشتیبانی از تمام دانش آموزان, آسیایی و یا جزایر اقیانوس آرام فرود و نه فقط دانش آموزانی که شناسایی به عنوان چینی.

"نژادپرستان در حال رفتن برای حمله به کسانی که آنها بر این باورند چینی هستند و کسانی که واقعا چینی, بنابراین ما می خواهید را به ایستادگی در حمایت از هر کسی که ممکن است به لحاظ نژادی برفلد و هدفمند" بای گفت. "ما ایستاده در همبستگی با همه نه فقط شرق آسیایی و یا افرادی که نگاه چینی."

بای همچنین گفت: GSC باید نظارت بر این موضوع و پاسخ درآمده است.

"ما فقط به افزایش تعداد حوادث ناشی از coronavirus داشتن نشات گرفته از چین و این فقط آغاز است," او گفت:. "به عنوان افراد فرسوده توسط این واقعیت است که آنها را به پناهگاه در محل وجود دارد بالقوه برای تمایل به بدتر به عنوان نگاه مردم به جای سرزنش دیگران برای آنچه که اتفاق می افتد به آنها."

بعد از آن در جلسه جاستین Akers مسکونی و ناهارخوری شرکت (R&د) مدیر دانشجویی مسکن تکالیف اعلام کرد که R&DE قصد دارد برای راه اندازی دانشکده مسکن قرعه کشی در پایان تعطیلات آخر هفته.

"ما در خانه کشش در آماده سازی ما برای راه اندازی قرعه کشی و در حال هدف قرار دادن این آخر هفته برای راه اندازی" Akers گفت.

R&DE سخنگوی Jocelyn Breeland گفت: شرکت کنندگان در جلسه که دانشگاه قصد دارد در دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پردیس برای شروع سال تحصیلی بعدی. بر خلاف دانشجویان مقطع کارشناسی, دانشجویان فارغ التحصیل شد و نمی خواست به ترک دانشگاه در پی COVID-19.

"ما در حال برنامه ریزی به شما خوش آمد خانه در پاییز" Breeland گفت.


تماس با سارینا Deb در sdeb7 'در' stanford.edu
.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن