استنفورد ورزشگاه ذکر شده به عنوان مدل ملی برای اجتماعی فاصله

استنفورد ورزشگاه خواهد شد و در حال حاضر استفاده می شود به عنوان "یک مدل ملی برای اجتماعی-فاصله اقدامات اگر فوت

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

استنفورد ورزشگاه خواهد شد و در حال حاضر استفاده می شود به عنوان "یک مدل ملی برای اجتماعی-فاصله اقدامات اگر فوتبال کالج رزومه در پاییز" استنفورد فوتبال اعلام کرد در مجازی کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه.

به عنوان بخشی از موقعیت خود به عنوان رئیس هیئت فوتبال NCAA قوانین کمیته استنفورد, سر مربی تیم فوتبال دیوید شاو '94 ارائه شده خود را در خانه درست به عنوان یک نمونه موفق اقدامات برای محدود کردن گسترش ویروس. رو به جلو-به دنبال اقدامات بودند در اثر کامل در طول 2019, فوتبال, فصل, اما تا به حال تجربه شده برای برخی از زمان.

به عنوان بخشی از ارائه آن گزارش شده است که شاو به اشتراک گذاشته تصاویر متعدد از بازی های خانگی است که در آن طرفداران می تواند دیده می شود به طور داوطلبانه پیوستن به اجتماعی فاصله هشدارهای امتناع از پر کردن ورزشگاه.

شاو هشدار داد که تنظیمات بیشتری نیاز می شود ساخته شده است. به عنوان مثال دانشگاه استنفورد مربی اشاره به جمعیت کثیری از طرفداران که با هجوم این زمینه در رنگ های آبی و طلا و دیده می شد در مجاورت نزدیک به یکدیگر و بازیکنان پس از سال گذشته بازی بزرگ است.

چون استنفورد بازی روز عملیات در حال حاضر تجربه و پوسته پوسته شدن آن می رود که هر گونه انتقال به اجتماعی فاصله و یا حتی یک جمعیت وجود ندارد و از طرفداران خواهد بود ساخته شده با سهولت نسبی.

شاو نیز به رسمیت شناخته شده خود را نوآورانه تصمیم به حفظ حداقل تماس با استخدام به عنوان یکی دیگر از موفقیت های اجتماعی فاصله گرفتن ابتکار عمل. در حالی که بین حروف و بازدید مربیان در نهادهای همکار در تماس مداوم با استخدام خود تحمیل محدودیت در تعامل فیزیکی بین خود و استخدام شد یک برنامه آزمایشی است که در حال حاضر سود سهام پرداخت می شود.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با دانیل مارتینز-Krams در danielmk 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن