دستورالعمل به زودی در بازگشایی فلوریدا دانشگاه ها در پاییز

جیم ساندرز سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 4:30 PM EDT مارس 18 سال 2020دانشگاه ایالتی سیستم صدراعظم مارشال Criser

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

دانشگاه ایالتی سیستم صدراعظم مارشال Criser هفته آینده ارائه راهکارها برای بازگشایی دانشگاه ها در پاییز پس از دانش آموزان به خانه فرستاده شدند در ماه مارس برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

Criser است که میله میله به ارائه دستورالعمل در طول یک مارس 28 جلسه دانشگاه سیستم حکام سیستم روز دوشنبه اعلام کرد. بر اساس دستورالعمل های دانشگاه ها را در حال حاضر برنامه های فردی برای ترم پاییز در طول تاریخ 23 ژوئن نشست.

دانشگاه-نظام وظیفه نیروی کار کرده است در هفته های اخیر در موضوع بازگشایی دانشگاه ها. حکام رئیس سید Kitson گفت: اوایل این ماه که نیروی کار شامل رهبران هر یک از دانشگاه ها.

UWF اعلام کرد مراقبت عمل اورژانس درخواست کمک برای دانش آموزان

UWF گزارش اولین مورد تایید شده از coronavirus در پردیس

UWF دانشجو بازپرداخت مسکن و وعده های غذایی را اعلام کرد

"این نیروی کار است که با تمرکز بر توسعه دستورالعمل است که اولویت سلامت و رفاه دانش آموزان هیات فروشندگان و بازدید کنندگان ما به عنوان موسسات همچنان به نبرد COVID-19 همه گیر" Kitson گفت: در یک بیانیه آماده دوشنبه. "ما اندازه گیری و رویکرد اندیشمندانه مطلع خواهد شد توسط علم و متخصصان پزشکی و ما سخت در حال کار برای توسعه صدا دستورالعمل که پردیس افزایش ایمنی و همچنین در ادامه به دیدار با هیئت مدیره دقیق عملکرد تحصیلی و موفقیت دانش آموز اهداف است."

دانش آموزان در 12 دانشگاه در سیستم — از جمله دانشگاه وست فلوریدا — پایان ترم بهار از طریق دوره های آنلاین که در ادامه خواهد داد در طول تابستان است. اما عدم قطعیت باقی مانده است در مورد اینکه آیا آنها به بازگشت به دانشگاه, کلاس های درس در پاییز و یا اینکه آیا آنها ادامه خواهد داد آموزش از راه دور.

همراه با دانش آموزان ، والدین ، اعضای هیئت علمی و مدیران در مواجهه با عدم قطعیت تصمیم گیری در مورد ترم پاییز نیز خواهد شد که عمده پیامدهای مالی برای دانشگاه ها. برخی از مسئولان دانشگاه باید با اشاره به نیاز به اعلام تصمیم گیری در اوایل تا اواسط ماه جولای به آماده برای شروع ترم.

دانشگاه در یک نگاه انواع حالات و مسائل بالقوه از جمله برگزاری برخی از کلاس ها در فرد و دیگران به صورت آنلاین و عقب هل دادن برای اولین بار بعد از کلاس. همچنین آنها نگاه کرده اند در آزمایش های گسترده ای برای ویروس ها و محدود کردن فضای موجود در دانشگاه در کلاس های حضوری به رعایت اجتماعی فاصله دستورالعمل.

در اعلام روز دوشنبه دانشگاه سیستم گفت: وظیفه نیروی کار بر روی مسائل "به رسمیت شناخته شده است که هر یک از دانشگاه ها و ماموریت اختصاص داده شده با نقاط قوت منحصر به فرد و ویژگی های و همچنین به عنوان یک محیط فوق العاده ای است که شامل پرجمعیت شهری از مناطق روستایی بیشتر تنظیمات و دانش آموزان از تمام مناطق از دولت, ملت و جهان است."

وی در همان روز که بخشی از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' طرح برای بازگشایی اقتصاد دولتی حرکت رو به جلو با رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی قادر به خدمت به مشتریان بیشتر و ورزشگاه قادر به بازگشایی شده است. همچنین میامی-Dade و Broward شهرستان که منجر فلوریدا در COVID-19 موارد اجازه داده شد برای پیوستن به بقیه از دولت در بازگشایی.

دانشگاه های سراسر کشور در مواجهه با تصمیم گیری مشابهی که در فلوریدا است. هفته گذشته سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا است که شامل 23 دانشگاه گفت: در درجه اول آن را برنامه ای برای استفاده از آموزش از راه دور در طول پاییز با محدود استثنا برای چنین چیزهایی به عنوان کلاس های بالینی برای دانشجویان پرستاری و آزمایشگاهی کلاس ها به صورت خاص و علمی دانش آموزان است.

"این ترکیب واقعا بی شمار از عوامل خواهد شد در نتیجه تنوع در سراسر 23 دانشگاه با توجه به زمینه خاص و شرایطی اما عمدتا وجود دارد محدود خواهد شد در شخص یادگیری تجربی و پژوهش رخ داده در دانشگاه برای پاییز سال 2020 اصطلاح" تیموتی سفید کالیفرنیا سیستم صدراعظم آلمان در بیانیه ای گفت. "در برخی از دانشگاه ها و در برخی از رشته های دانشگاهی, دوره ارائه شده به احتمال زیاد به طور انحصاری مجازی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن