سواحل خلیج فارس بچه را در خانه خرج می کند روز ارائه هدیه به پنساکولا گمنام قهرمانان

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:05 PM EDT مه 5 سال 2020سواحل خلیج فارس بچه خانه تبدیل به #Giv

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

سواحل خلیج فارس بچه خانه تبدیل به #GivingTuesdayNow بر سر آن در این هفته.

این #GivingTuesday جنبش جهانی آغاز شده بود به پیشنهاد سازمان های غیر انتفاعی و سازمان های سراسر جهان به صورت یکپارچه در شب به منظور بالا بردن مشخصات خود و بودجه. به طور معمول برگزار می شود اولین جمعه بعد از روز شکرگزاری بی سابقه ای نیاز در طول COVID-19 مالی خرید اینترنتی باعث دومین روز — #GivingTuesdayNow.

به جای درخواست برای کمک های مالی به عنوان روز در نظر گرفته شده بود, Gulf Coast بچه خانه تصمیم به تبدیل جداول و به جای دریافت تمرکز بر قهرمانان گمنام از پنساکولا که بازی در چنین نقش بسیار مهمی در ماموریت سازمان در طول سال است.

"ما فقط به پایان رسید در ماه آوریل کودک آزاری ماه آگاهی بنابراین ما فقط یک تن از کمک های مالی یک دسته از مسائل نورد و تمام انواع چیزهای خوب. بنابراین ما به نوعی احساس می کردم که ما باید به عقب به جای درخواست برای مطلب" توضیح مگان Chapman, توسعه و مدیر توسعه برای سواحل خلیج فارس بچه ،

"ما شده اند با توجه به تعداد زیادی از پشتیبانی جامعه ما در این مرحله و برای رفتن به عقب و از آنها بخواهید برای حمایت از ما دوباره چند روز بعد خواهد بود نوع خودخواه از ما" چپمن ادامه داد. "ما احساس می کنیم که ما باید به عقب."

بیشتر: کارشناسان ترس coronavirus همه گیر می تواند به افزایش کودک آزاری

GCKH حاوی خیریه خود را برنامه ریزی برای تمرکز در آن سازمان مشغول به کار در همکاری با گذشته که کارکنان ممکن است لذت بردن از یک pick-me-up و یا حواس پرتی از استرس ناشی از COVID-19 بحران است.

"ما می دانیم که بسیاری از مردم خارج وجود دارد که در حال کار به عنوان کارمندان ضروری است که باید به انجام کار خود را بدون توجه به آنچه حتی زمانی که آن را بسیار ترسناک" چپمن گفت. "و ما می خواستم برای انجام کاری به روشن روز خود را."

چپمن همراه با یک همکار GCKH عضو هیات Bradley Sanders, استعداد غذایی به Escambia County, کلانتر, کاری, خانه و اطفال اورژانس در Studer خانواده بیمارستان کودکان در معراج قلب مقدس.

این دو همچنین تحویل چک به ترنجبین بانک مواد غذایی و هدیه به یک شهر Pensacola کارمند.

GCKH فراهم می کند خدمات به قربانیان سوء استفاده از کودکان مشغول به کار در همکاری با انواع شرکای خود از جمله اجرای قانون است. پس از آن اتصالات که چپمن و ساندرز شروع روز خود را در 9:30 صبح با دونات در Escambia County Sheriff ،

پس از همه چپمن گفت: "ما می دانیم که پلیس عاشق دونات."

ECSO معاون تراشه سیمونز استقبال هدیه حامل در ستاد' درب جلو.

"ما همیشه به حال یک رابطه فوق العاده ای با بچه خانه ما با هم کار کنند برای محافظت از فرزندان ما" سیمونز گفت. "هنگامی که آنها به ما و گفت:" آیا شما می خواهید برخی از دونات؟' من گفت: "مطمئن شوید. آنها را بر روی و من از ملاقات شما وجود دارد.'

چپمن و ساندرز در سمت چپ ECSO, چرخش وزارت معارف را جنوب غربی جلو پنجره — یک رستوران که چپمن گفت: اهدا 20 درصد از آن Cinco de Mayo جشن سود به GCKH — و به سمت خانه کاری.

توسط لوتری خدمات فلوریدا کاری خانه یک پناهگاه جوانان.

"من معتقدم که آنها باید هشت فرزند است که ساکن وجود دارد در حال حاضر, بنابراین بدیهی است که کارکنان خود را ضروری است" چپمن گفت. "آنها از پیک نیک رفتن برای Cinco de Mayo."

بعد تا اواز یا موسیقی دو نفری تحویل پیتزا به معراج مقدس قلب بیمارستان اطفال اورژانس کارکنان.

"ما فقط با قدردانی از همه جامعه کمک رسانی و با تشکر از شما برای همه" گفت: Christine Adams, ساکن, پرستار مسئول در قلب مقدس.

"این واقعا به معنی زیادی است که می دانیم که همه پشت سر ما گفت:" Celena Jarman, دستیار مدیر در قلب مقدس. "از آنجا که آن را احساس بسیار سنگین می بینم. اما آن را واقعا خوب بوده است به طوری پشتیبانی می کند."

چپمن و ساندرز' نهایی دو متوقف می شود از روز ساخته شد در ترنجبین بانک مواد غذایی که در آنها کاهش یافته است یک بررسی برای پول به اندازه کافی برای تغذیه 55 خانواده های چهار و در پنساکولا شهرستان در سالن به صحبت با شهرستان سخنگوی Kaycee لاگارد.

"ما می دانیم که کار او بوده است بسیار گیج کننده و دیوانه در حال حاضر گرفتن تمام اطلاعات برای دفتر شهردار و پس از آن نیز برای شهر" چپمن گفت. "ما می خواستیم به انجام کاری خوب برای او و او یک کارت هدیه و یک بطری از شراب است."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن