جزایر خلیج فارس برای اولین بار می بیند لاک پشت دریایی تخم یکشنبه شب, Escambia County انتظار hatchlings به زودی

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 28, 2020جزایر خلیج فارس ملی ساحل د

توسط NEWSSALAM در 7 مرداد 1399

جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا تا به حال اول خود را لاک پشت های دریایی تخم یکشنبه شب و در هر دو پارک و Escambia County انتظار دارند بیشتر در روزهای آینده و هفته.

لاک پشت دریایی تودرتو فصل است که در حال حاضر در نیمه راه از نقطه نظر اجرا خواهد شد تا اکتبر. این بدان معناست که برخی از اولین لاک پشت دریایی تخم مرغ گذاشته شده در اواخر ماه مه و اوایل ماه ژوئن در حال نزدیک شدن به زمان خود را به تخم.

برنت Everitt سخنگوی جزایر خلیج فارس گفت: لانه که بحیث یک لاک پشت دریایی سرخ لانه گذاشته شده در مارس 22 در Perdido کلید. او گفت: پارک زیست شناسان اعتقاد بسیاری از hatchlings رسیده آب با خیال راحت.

در همه جزایر خلیج فارس 38 لانه 37 سرخ لانه و یک لاک پشت دریایی سبز لانه.

"اکثریت قریب به اتفاق ما لاک پشت های دریایی در حال بگومگو," Everitt گفت. "این طبیعی است شکستن تودرتو."

Escambia County سواحل تا کنون دیده اند 24 مجموع لانه با بیشتر بودن سر و دو بودن نادر کمپ را ریدلی لاک پشت دریایی. کسانی که لاک پشت ها به طور معمول لانه در مکزیک و تگزاس گفت: علامت نیکلاس محیط زیست, مدیر برنامه با Escambia County منابع دریایی را بدست آورد.

"آنها بسیار نادر است به طوری که هیچ یک از ما نمی کنید زیادی از آنها, اما در واقع Escambia County, آگهی های تمام استان ها در فلوریدا برای کمپ را تودرتو بنابراین داشتن دو بسیار هیجان انگیز" نیکلاس گفت.

لاک پشت دریایی و shorebird تودرتو فصل رو به دشوار شروع به پس از طوفان گرمسیری کریستبل محو متعدد لانه در استان و جزایر خلیج فارس و سواحل در اوایل ماه ژوئن است. از آنجا که hatchlings انتظار نمی رود که در Escambia County تا اوایل ماه اوت است.

نیکلاس گفت: در این سال حدود میانگین اعداد عاقلانه برای لاک پشت دریایی تودرتو فصل اما بیشتر لاک پشت دریایی لانه به نظر می رسد از طریق اوت. Pensacola Beach آخرین لانه تولید شد شنبه.

برای کمک به حمایت از حیوانات, نیکلاس گفت: این مهم به منظور کاهش آلودگی نوری است که می تواند اشتباه تودرتو مادران و hatchlings. چراغ از چراغ قوه خانه ها و اتومبیل ها می توانید در قرعه کشی آنها را به دور از خلیج فارس.

مربوط به پوشش

بیشتر رؤیت: 'این یک دید به ببین:' گاو دریایی رؤیت در اطراف Pensacola Beach بیشتر رایج

علاوه بر جدید: جدید غواصی صخره در ساحل کازینو به پایان رسید, حیات وحش در حال حاضر ظاهر می شود

بازیابی چالش: Escambia County تابستان رزرو هتل سقوط کوتاه از گردشگری رهبران امیدوار

"ما بسیاری از مشکلات با آنها رفتن راه اشتباه با توجه به آلودگی نوری به طوری که پیام اصلی به صورت مناسب در اطراف در حال حاضر" نیکلاس گفت.

لاک پشت های دریایی نیز می تواند به دام افتاده توسط سوراخ در شن و ماسه و مبلمان و اسباب بازی در سمت چپ ساحل.

Hatchlings که نمی رسیدن آب به سرعت می تواند تبدیل به طعمه یا در معرض خطر کم آبی و گرسنگی و مرگ با توجه به انتشار اخبار از Escambia County است. این مهم است که hatchlings آن را به خلیج فارس به دلیل تنها یک در 1000 در زندگی به بزرگسالی است.

شده اند وجود دارد چند نمونه از لاک پشت های دریایی دچار سردرگمی و اشتباه می خزد معنی تودرتو زن لاک پشت دریایی اشتباه کردم یا ترس دور و نمی تخم.

"ما در حال حرکت در امتداد و ما واقعا قدردانی جامعه را در حمایت از تلاش های ما برای کاهش روشنایی و کمک به این لاک پشت های دریایی Everitt گفت. "امیدوارم (غلط می خزد) همچنان به کاهش به مردم همچنان به محدود کردن یا از بین بردن روشنایی در فضای باز."

اگر یک ساحل را برانگیخت دیدن یک لانه تخم و یا برخورد hatchlings آنها باید تماس Escambia County دریایی منابع در 850-426-1257.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن