خلیج فارس قدرت می بیند $6 میلیون کمتر مشتری در پرداخت صورتحساب در ماه آوریل با توجه به COVID-19

جیم ساندرز سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 1:04 PM EDT 26 مه سال 2020تالاهاسی --- با مشتریان از دست دادن شغل و کار

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

تالاهاسی --- با مشتریان از دست دادن شغل و کارکنان در مواجهه با تهدید سلامت خلیج فارس قدرت شاهد کاهش در پرداخت برای خدمات برق در ماه آوریل به عنوان آن را نیز صرف پول به تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19 یک نظارتی تشکیل پرونده نشان می دهد.

خلیج فارس بزرگترین ابزار در شمال غرب فلوریدا گفت: آن را دریافت حدود 6 میلیون کمتر مشتری در پرداخت صورتحساب در ماه آوریل نسبت به آن معمولا اند جمع آوری شده در طول ماه. حدود 2.1 میلیون در نظر گرفته شده است "بدهی های بد" تا از میانگین تاریخی برای ماه آوریل در حدود $300,000 این شرکت روز جمعه گفت در این پرونده در فلوریدا خدمات عمومی کمیسیون.

"این شرکت پیش بینی می کند که COVID مربوط به بدهی های بد هزینه ادامه خواهد داد به افزایش می دهد با توجه به سطوح بالاتری از نوشتن آف برای uncollectible حساب" ابزار گفت. "خلیج فارس قدرت تخمین می زند که آن بد بدهی هزینه های مربوط به COVID-19 ... ادامه خواهد داد به افزایش می دهد در ماه های آینده."

خلیج فارس مانند آب و برق دیگر در دولت و کشور به حالت تعلیق برقی-خدمات اشکالی در ماه مارس به عنوان اپیدمی ناشی از کسب و کار را تعطیل و یا مقیاس و بیکاری به موشک وار رفتن. اما پر کردن ارائه می دهد یک نگاه اجمالی از مشکلات اقتصادی باید در خدمات برق چیزی تاثیر می گذارد که اکثر ساکنان فلوریدا و کسب و کار.

آن را نیز افزایش می دهد احتمال این که خلیج فارس می توانید سعی کنید به جبران پول زمانی که آن را به دنبال تجدید نظر پایه نرخ برق یک فرایند است که انتظار می رود برای شروع در سال 2021. تشکیل پرونده پنج شنبه برخورد با یک فرایند حسابداری برای بدهی های بد و COVID-19 هزینه های آب و برق.

این Pensacola مستقر در خلیج فارس به مشتریان در هشت تکدی شهرستانهای استان است. آوریل نرخ بیکاری در این استان ها شامل 14.5 درصد در والتون شهرستان 13.3 درصد در Okaloosa County 12.8 درصد در شهرستان خلیج و 12.8 درصد در Escambia County, با توجه به اعداد منتشر شد جمعه توسط وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی.

خلیج فارس و دو نفر دیگر از عمده نرم افزار, فلوریدا قدرت و نور و انرژی دوک فلوریدا دریافت تاییدیه ماه گذشته از خدمات عمومی کمیسیون به یک بار کاهش در ماه مه صورتحساب برق. پایین تر از حد انتظار گاز هزینه های مجاز از آب و برق برای ارائه به کاهش است. تمپا Electric Co. دریافت تایید برای یک طرح مشابه خواهد شد که گسترش بیش از چند ماه نه تنها ارائه کاهش ممکن است.

تشکیل پرونده پنج شنبه نیز گفت: خلیج فارس انتظار دارد حدود 4 میلیون دلار در هزینه های این سال برای ایمنی مربوط به اقدامات ناشی از این بیماری همه گیر. هزینه های آن عبارتند از: نظارت بر سلامت و درجه حرارت از کارکنان و پیمانکاران در نیروگاه های برق و دیگر امکانات و تجهیزات تست برای COVID-19 و آنتی بادی و خرید شخصی-تجهیزات حفاظتی مانند ماسک و دستکش.

"خلیج فارس قدرت انجام شده و همچنان به انجام ایمنی مربوط به اقدامات برای اطمینان از کارکنان و پیمانکاران و مشتریان در حال محافظت از COVID-19" این پرونده گفت. "به این منظور این شرکت به دست آمده است مواد و تجهیزات برای محدود کردن پتانسیل گسترش COVID-19 و اجرا انواع شیوه ها در امکانات خود را بر اساس توصیه های از ایالات متحده آمریکا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و فلوریدا وزارت بهداشت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب