هاس برنامه های خدمات از طریق ادامه COVID-19 اختلالات

اگر چه COVID-19 آورده تقریبا همه در شخص فعالیت های خدمات در دانشگاه استنفورد به توقف هاس مرکز پروژه های مانند

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

اگر چه COVID-19 آورده تقریبا همه در شخص فعالیت های خدمات در دانشگاه استنفورد به توقف هاس مرکز پروژه های مانند ایست پالو آلتو خدمات آکادمی (EPASA) و Frosh خدمات ارتباطی (FSL) برنامه ادامه خواهد داد برای کمک به شرکای اجتماعی از راه دور و ایجاد فضاهای برای حمایت و کمک به دانش آموزان متصل به هر یک و گسترده تر استنفورد منطقه است.

"استنفورد دانش آموزان با تکیه به نقش خود را به عنوان مربی در طول این زمان چک کردن با جوانان و کمک به آنها را به احساس پشتیبانی فراتر از نیازهای علمی" گفت: EPASA مدیر برنامه Priscila گارسیا. EPASA یک آخر هفته برنامه غنی سازی محلی و متوسط دانش آموزان در Ravenswood شهر منطقه مدرسه.

EPASA دگرگون شده به آنلاین جلسات درسی برای انطباق با این بیماری همه گیر. EPASA شرکای ادامه خدمت به دانش آموزان ارائه آنها را با حمایت علمی و آموزشی فردی که تایید هر دانش آموز احساسات و تجارب با توجه به گارسیا.

به طور معمول 65 استنفورد دانش آموزان سازماندهی آموزشی برنامه نویسی و معلم و مربی 45 مدرسه دانش آموزان است. اما از آن شده است به چالش کشیدن برای حفظ برخی از دانشجویان با توجه به تغییر شرایط خانواده, گارسیا گفت. بیش از ده مدرسه دانش آموزان در حال حاضر ورود هر شنبه به مدت دو ساعت مجازی تدریس خصوصی در جلسات برگزار شده توسط 45 EPASA همکاران.

EPASA شریک Nohemi Davila '20 که همچنان به کار با او tutee گفت که با وجود چالش های فنی و اختلال در او تمرکز اصلی او دانش آموز خوبی بودن.

"ما در حال انجام بهترین های ما به تعادل اولویت ها و پیدا کردن زمان برای تمرکز بیشتر بر روی آنها رشد عاطفی و اجتماعی و تندرستی" گفت: Davila که مقالات نوشته شده است به صورت روزانه.

این FSL برنامه که به ارمغان می آورد دانش آموزان سال اول با هم برای کمک به سازماندهی فعالیت های خدمات در محوطه دانشگاه و خوابگاه خود را نیز دگرگون آنلاین.

در این سال FSL همگروه شده است و تغییر به دور از انتشار یک بار پروژه های خدمات مانند Challah برای گرسنگی یا جمعه سرویس صبحانه به دانشجو خوابگاه و نسبت به حمایت و ideating تغییرات استنفورد جامعه می توانند پس از بازگشت به دانشگاه با توجه به FSL رهبر دانشجویی آنتونی دوارت '22.

"دیدن که هاس مرکز ادامه داد: برای ترویج برخی از خدمات عمومی بسیار مهم برای من است" دوآرته گفت.

دوآرته گفت: برخی از اعضای FSL کوهورت در حال درگیر شدن با حمایت از گروه هایی مانند دانش آموزان برای حقوق کارگران (SWR). در Instagram برخی از رابط در این برنامه پیوسته اند SWR را 187-گام پرش طناب مسابقه که شرکت کنندگان می پرسد برای انجام فعالیت های ساده مانند پرش roping به نمایندگی subcontracted کارگران گذاشته در میان COVID-19.

FSL Sehajleen Kaur '23 گفت: او هنوز هم هیجان زده در مورد این سرویس جدید فرصت های ارائه شده در هفته نامه هضم او می فرستد و به او خوابگاه. مانند دوارت او تمرکز شده است در ساختمان جامعه اطراف ایده ها و بحث در مورد خدمات.

"این بسیار فقط داشتن جامعه وجود دارد که دانستن وجود دارد هنوز هم از دیگر افرادی که در مورد مراقبت از این چیز" Sehajleen گفت.

دوآرته گفت که از دیدن چهره همسالان' خواهر و برادر بیش از زوم و به اشتراک گذاری موسیقی از صفحه اصلی با همکار FSL را به عنوان یک آرامبخش یادآوری است که هاس مرکز پر است از افرادی که مراقبت.

"ما یک جامعه در دانشگاه استنفورد و ما را مجبور به ایستادن برای هر یک از دیگر" Sehajleen گفت. "ما باید سعی کنید برای کمک به یکدیگر در راه ما می توانیم."

تماس با الکساندر لی در ali17 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب