سالم 24 ساله Davon تپه مهربان بود و شامپانی. او COVID مرگ را لرزاند میلتون.

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:18 AM EDT Jul 9, 2020آن همه خیلی سریع اتفاق افتاد.Davon هیل فکر خانوا

توسط NEWSSALAM در 19 تیر 1399

آن همه خیلی سریع اتفاق افتاد.

Davon هیل فکر خانواده او به نوبه خود گوشه ای در نبرد خود را در برابر COVID-19 بعد از او قرار داده شده بر روی یک دستگاه تهویه و با توجه نقاهت پلاسما در سانتا رزا مرکز پزشکی در میلتون با توجه به خود را اتخاذ پدر و مادر تیموتی و دانا هندریکس.

در جولای 1, پزشکان خانواده گفت که که 24 سال از علائم حیاتی نگاه و آنها خوش بودند او به زودی خواهد بود خاموش ونتیلاتور.

اما بعد از 1 الی 2 ژوئیه خانواده دریافت یک تماس دیگر و این بار آنها گفتن که تپه وضعیت حال بدتر شده و آنها نیاز به رسیدن به بیمارستان است.

در آن زمان آنها وارد هیل گذشت بود.

"همه چیز متوقف شد" دانا هندریکس گفت: روز چهارشنبه در گفتگویی با مجله اخبار. "اندام خود را فقط تعطیل در عرض چند دقیقه. آن را فقط وحشتناک است."

تپه جوانترین فرد در شمال غربی فلوریدا به مرگ از COVID-19. مرگ او رسما ثبت شده توسط فلوریدا وزارت بهداشت در روز چهارشنبه به عنوان یک زن 24 ساله Escambia County, اقامت, اگر چه او زندگی می کردند با هندریکس خانواده در میلتون. بیولوژیکی خود, خانواده, زندگی در پنساکولا.

آخرین شماره: Pensacola بیمارستان دیدن 10% سنبله در COVID-19 بیماران بیش از 24 ساعت گذشته

مرگ گزارش شده است: میلتون 24 ساله می میرد COVID-19, جوانترین مرگ در شمال غرب فلوریدا

مرد جوان پسند و "شامپانی" شخصیت او را به خوبی شناخته شده در سراسر میلتون جایی که او مشغول به کار در محلی Whataburger رستوران.

"او هرگز ترشرو و گفت:" دانا هندریکس. "همین دلیل است که مردم در Whataburger حتی افراد مسن در Whataburger, می دانم که او به خوبی به خاطر او خیلی شامپانی در همه زمان ها. همیشه بوده است. او می خواهد به شما پیراهن خود را به عقب. منظورم این است که او — او — خیلی مهربان برای همه است."

Christa Sievers یکی از تپه دوستان نزدیک او با کار در Whataburger گفت: تپه هرگز ملاقات یک غریبه.

"هر زمان که کسی می گذرد دور از مردم می خواهم به می گویند" من آنها یک فرد بزرگ و همه چیز,' اما او واقعا بود" Sievers گفت. "او به این انرژی است که هیچ کس دیگری تا به حال داده شده فقط این دوست داشتن انرژی است. و اگر او را در یک اتاق شما احساس خوش آمدید, بدون توجه به جایی که شما هستند و او فقط مثل این استقبال حضور."

علائم به سرعت افزایش یافت

دانا هندریکس یک Escambia County, معلم, ملاقات تپه هنگامی که او در کلاس چهارم پس از خانواده اش نقل مکان به پنساکولا از نیواورلئان به عنوان evacuees از طوفان کاترینا.

او یک مربی به او و در نهایت هندریکس خانواده در زمان هیل به خانه خود که در آن او صرف تعطیلات آخر هفته و تعطیلات تابستان با خانواده است. زمانی که او فارغ التحصیل از بوکر تی واشنگتن مدرسه او نقل مکان کرد و با خانواده است.

تپه علائم آغاز شده 22 ژوئن هنگامی که او تا به حال گلو درد اما بدون تب است. روز بعد او یک تب.

"آن رفت از سراشیبی وجود دارد" دانا هندریکس گفت. "آن را واقعا سریع است. گلو درد بدن درد سرفه."

او اصرار داشت هیل دریافت آزمون در دانشگاه وست فلوریدا تست سایت و در حالی که انتظار در نتیجه او را به اتاق اورژانس در سانتا رزا مرکز پزشکی. به او گفته شد او ذات الریه و گلودرد است.

دو روز بعد او رفت و برگشت به استروژن و بستری در بیمارستان است. یک آزمون در بیمارستان برگشتم منفی برای COVID-19 اما یک ریه که درمان او اصرار داشت که با وجود آزمون تپه تا به حال ویروس دانا هندریکس گفت.

منتقل شد به واحد مراقبت های ویژه و آزمون از UWF سایت برگشتم با یک نتیجه مثبت برای COVID-19.

دانا هندریکس گفت که او احساس مانند درمان او دریافت کرده بود "در حال ساخته شده به عنوان آنها رفت." او گفت: ایده نقاهت پلاسما درمان شامل تزریق آنتی بادی از اهدا پلاسما از کسی است که بهبود از این ویروس تنها به ارمغان آورد و پس از او ذکر شده آن است.

COVID-19 مرگ و میر در میان افراد جوان باقی می ماند نادر

COVID-19 نرخ مرگ و میر برای بزرگسالان جوان کم باقی مانده است با 0.016% مرگ و میر افراد 15 تا 24 به گفته دکتر وسلی فار یک استاد محیط زیست, بهداشت و بیماری های عفونی در دانشگاه وست فلوریدا وزارت بهداشت.

بسیاری از موارد شامل شرایط بهداشتی اساسی مانند چاقی و بیماری مزمن ریه, آسم یا دیابت فار گفت: اما وجود دارد و موارد به ظاهر افراد سالم عوارض.

"حتی سالم جوانان و بزرگسالان که دریافت COVID-19 عفونت وجود دارد هنوز هم یک خطر کوچک است که آنها بیماری شدید و بسیار کوچک در معرض خطر مرگ و میر" فار گفت.

تیموتی هندریکس گفت: در حالی که هیل بود "سنگین" اما کار هر روز و در غیر این صورت سالم است. خانواده گفت: آنها آگاه بودند هر شرایط اساسی.

تراژدی هل خانواده برای هشدار دادن به دیگران

این هندریکس خانواده است که در حال حاضر quarantining خود را در خانه خود را و نمی خواهد بود قادر به حضور در تپه های مراسم تشییع جنازه پنج شنبه در خانواده مسیحی کفن.

دانا هندریکس گفت که او نگران هیل کار در طول همه گیر اما او به او گفت که او با پوشیدن ماسک در محل کار. او سوال که چرا این اتفاق افتاده است به تپه که او به نام "D" از آنجا که او معلم خود را.

"چرا این اتفاق می افتد به D? و آن را فقط مانند آتش سوزی گسترش?" او گفت:. "این تقریبا مانند من زندگی من قبل از او در گذشت و در حال حاضر پس از او در گذشت. و پس از گذشت مثل این است که شما در یک سلول انفرادی دلیل این که شما در حال رفتن به رفتن در هر نقطه. و شما نمی خواهید به اجازه خانواده خود را در هر کجا. آن را فقط وحشتناک است."

تیموتی هندریکس ارسال شده قلبی پیام در مورد هیل مرگ در Facebook در اوایل هفته. او گفت که او تا آنجا که او می خواست برای به اشتراک گذاشتن که این ویروس واقعی بود و باید جدی گرفته شود.

"این خیلی سخت به این باور که هیچ یک از شما می دانید و یا می دانند که تحت تاثیر قرار شده است آن را," او گفت:. "من نوشته شده آنچه من از آنجا که شما نمی تواند پیدا کردن یک بزرگتر nonbeliever از من."

زن و شوهر هر دو گفت: آنها می خواهند مردم را به درک که این ویروس بسیار واقعی عواقب.

"شما نمی خواهد باور تعدادی از پست ها که می گویند که این همه جعلی و آن را فقط به چیزهایی که از نظر سیاسی مردم در حال ساخت و آن را فقط اگر آنها فقط می دانستند" دانا هندریکس گفت. "آن نیست که هر چیزی برای انجام با وابستگی سیاسی."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب