قهرمان خوش آمدید: Pensacola خانواده شگفتی نیروی دریایی master chief اعزام به مبارزه COVID-19

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:53 PM EDT 21 مه سال 2020آماندا طولانی است که به خوبی آگاه است که شو

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

آماندا طولانی است که به خوبی آگاه است که شوهرش نیروی دریایی ایالات متحده Master Chief جیمز طولانی نیست یک فن عظیمی از توجه و به رسمیت شناختن است که گاهی اوقات همراه با خدمت در یک کشور است.

که دقیقا به همین دلیل این Pensacola مجموعه تا یک شنبه صبح در پنساکولا فرودگاه بین المللی با دخترش و دیگری هشت یا نه دوستان و اعضای خانواده به استقبال جیمز در بازگشت به خانه پس از یک اخير دو ماه ماموریت.

نیروی دریایی رزرو مستقر شد به نیویورک در اواخر ماه مارس روی عرشه کشتی USNS راحتی که در آن جیمز طولانی مشغول به کار به عنوان یک نیروی تکنسین داروخانه در حمایت از داخلی coronavirus ماموریت در نظر گرفته شده برای کاهش فشار در بیمارستان های محلی.

آخرین COVID-19 تاثیر در پنساکولا

COVID-19 مرگ و میر در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای رشد به 30 موارد بالا 900

عکس: Pensacola, زن و شوهر طول می کشد استفاده از coronavirus برای مقابله با رکود صفحه اصلی بهبود

75 درصد از Escambia County را COVID-19 مرگ و میر در مراقبت دراز مدت; 3 بیشتر مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه

زمانی که master chief پا کردن یک هواپیما در پنساکولا در حدود ساعت 10 صبح روز شنبه او شد و در نهایت پیوست با خانواده اش پس از دو احساسی تلاش ماه.

"با تشکر از خانواده برای این آن را بسیار فروتنی," بلند گفت: از پشت در خانه ماسک پنج شنبه به عنوان دوستان و خانواده برافراشتند علائم و تشویق بازگشت به خانه خود را. "من خجالت همه توجه."

در طول دوره از 22 سال کار حرفه ای با نظامی طولانی 41 خدمت در آلمان کوبا و افغانستان با توجه به همسرش. هر بار که او به خانه بازگشت به پنساکولا در طول سال ها او را دیده است.

همسر او می خواست برای تغییر که پنج شنبه.

"او همیشه دور می شود با رفتن پشت صحنه," او گفت: قبل از تعجب. "این احتمالا آخرین استقرار بنابراین من بسیار هیجان زده هستم که او را در نهایت مجبور به سرخ شدن. او سزاوار آن است."

زن و شوهر دو دختر در سنین 21 و 16 بودند در حال حاضر در فرودگاه برای بازگشت هر نشانه برگزاری و بغل کردن پدر خود را محکم زمانی که او پا از طریق فرودگاه درب های اتوماتیک کشویی.

یک خانواده دوست در لباس تورم T-Rex صحنه و لباس بخشی از جنون وجود دارد برای تزریق کمی حماقت به heartwarming لحظه.

آماندا بلند گفت که زمانی که جیمز کردم تماس در اواخر ماه مارس بخشی از او را نگران شوهرش ممکن است دوباره به پنساکولا.

"ما تماس بگیرید درست است که ما در میان تلاش برای کشف کردن آنچه در جهان انجام شد و اگر ما قرار بود به مستند" او گفت:. "که کشیده او را به که ما تا به حال هیچ سرنخی چه اتفاقی می افتد. جهان ما گفتن ما همه در حال رفتن برای مردن خیلی از افکار من بود " من تعجب می کنم اگر او به خانه آمده است.'"

این USNS راحتی رحمت کلاس نیروی دریایی کشتی بیمارستانی است که به اورژانس در محل مراقبت به ایالات متحده مبارز و نیروهای مستقر در جنگ یا عملیات دیگر که در این مورد شامل همه گیر و رسیدگی به قربانیان COVID-19.

جیمز طولانی صرف زمان به عنوان بستری داروخانه فن آوری, ارائه پشتیبانی به بیمارستان داروسازان و کمک به آنها در توزیع دارو و استفاده از IVs به بیماران است. به دلیل اداری نقش به عنوان استاد ارشد او نبود به شدت موجود به داروخانه tech وظایف.

"او فقط تلاش برای نگه داشتن همه چیز با هم. تشویق مردم به کمک به آنها را تنظیم, تنظیم برنامه های اغلب برای تغییرات اتفاق می افتد. از آنجا که این ماموریت در ابتدا غیر COVID," آماندا طولانی توضیح داده شده است. "رفتن آنها به ارائه امداد به بيمارستان با بيمار در آن وجود دارد به دلایل دیگر از COVID. خوب ظرف سه روز آنها تا به حال به تغییر ماموریت خود را."

جیمز گفته است: او تنها با توجه 72 ساعت توجه کنید قبل از استقرار.

"ما در سمت چپ (Norfolk, Virginia) رو راست بر روی کشتی و در سمت چپ وجود دارد برای نیویورک کمتر از یک هفته بعد از آن, بنابراین ما تا به حال کمی از زمان به دنده تا برای این ماموریت ما برای رسیدگی به" جیمز گفته است: پنج شنبه. "اما شما هرگز نمی تواند آماده شدن برای چیزی شبیه به آن هنگامی که شما آن را ببینید،"

قبل از بازگشت در اوایل این ماه USNS راحتی درمان 182 بيمار در حالی که در نیویورک با توجه به military.com. حدود 70 درصد از این بیماران بسیار حاد coronavirus بیماران.

در حال حاضر که او را خانه آماندا بلند گفت: او به دنبال به جلو به عنوان یک خانواده دوباره زیر 60-به همراه روز از نگرانی و عدم اطمینان.

"من سپاسگزار آن شروع به احساس کمی مانند یک ماموریت انتحاری," او گفت:. "دانستن آن نیست و ما قادر به دریافت همه چیز تحت کنترل است و او را در خانه این خوب است که ما می تواند سرپا ایستادن هم بدون هیچ گونه نگرانی در مورد هر چیز دیگری برای در حالی که کمی."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب