فوتبال دبیرستان مطبوع بازده دوشنبه در پنساکولا منطقه است. در اینجا چیزی است که انتظار می رود.

برایان Achatz Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:21 PM EDT Jun 12, 2020در حالی که تابستان فوتبال مطبوع است که اغ

توسط NEWSSALAM در 24 خرداد 1399

در حالی که تابستان فوتبال مطبوع است که اغلب به عنوان یک مشاهده دقیق صبح زود چالش برای دبیرستان ورزشکاران این سال را به جلسات می تواند ترین-پیش بینی تمرینات از همه زمان.

پس از نزدیک به سه ماه از عدم قطعیت در اطراف وضعیت از بالا, مدرسه دو و میدانی در پنساکولا منطقه به دلیل COVID-19 تابستان مطبوع و گروه جلسات آغاز خواهد شد ژوئن 15.

وجود دارد انواع دستورالعمل ها و قوانین تعیین شده در محل برای مرحله مطبوع—که حد دانشجو-ورزشکاران به یک ساعت در محوطه دانشگاه هر روز که به روز خواهد شد پس از دو هفته برای مرحله دوم.

اما بالاتر از همه, منطقه, مربیان و بازیکنان در حال نشان دادن شور و هیجان زیادی برای بازگشت به یک خط تیره از حالت عادی و به نظر می رسد بیش از تمایل به رعایت هر و همه دستورالعمل های جدید.

بیشتر: تابستان مطبوع برای Escambia County high school ورزشکاران می توانید شروع ژوئن 15

"من واقعا به دنبال به جلو به دیدن بچه ها" کاتولیک سر مربی مت آدامز گفت. "من فکر می کنم به عنوان یک مربی و اهداف خود را برای این تابستان را کمی تغییر. کودکان و نوجوانان شده اند خارج از اتاق وزن برای مدت طولانی فکر نمی کنم شما می توانید برنامه را بر روی آنها ساخت فوق العاده ای پیشرفت با قدرت و اندازه. هدف ما تبدیل خواهد شد بیشتر از پیشگیری از آسیب بسیار زیادی قرار دادن عضله است. ما رو به عقب بر گردیم به نوسان از چیزهایی که با وزن و مطبوع است."

منطقه مربیان در حال برنامه ریزی برای استفاده روزانه یک ساعت دوره در راه های مختلف.

آدامز گفت: کاتولیک — کوچکتر کلاس 3A مدرسه — برنامه ای برای شروع با تمام ورزشکاران بین 7 و 8 صبح هر روز.

کلاس 5A جنگل های کاج برنامه به جرم دیدار از 8:30-9:30 a. m., دفاع از 9:30-10:30 و ورودی دانشجوی سال اول در دانشگاه از 5:30-6:30 p. m.

همچنین در 5A غرب فلوریدا خواهد شد که 9 کلاس در از 7-8 صبح جرم از 8-9 صبح و دفاع از 9-10 صبح

"من فکر نمی کنم ما می تواند بیشتر هیجان زده" غرب فلوریدا سر مربی Rhett Summerford گفت. "وجود خواهد داشت یک منحنی یادگیری و چیزهایی که ما رو به کار از طریق, اما سازمان خواهد بود یک معامله بزرگ با این. همه از این زمان بوده است و عنصر مختلف. آن ایده آل نیست اما این نوع دیوانه چرا که در برخی از راه های آن را خوب برای ما است. همه مربیان و بازیکنان باقی ماند. ما پیامک های زیادی و انجام زوم جلسات. این ما به ارمغان آورده و نزدیک به عنوان یک تیم. من یک فن آوری فرد, اما من قادر به یادگیری بسیاری از بچه های ما.

"ما تمام شده است در انتظار این شانس را به عقب بر گردیم با هم و در یک تیم فوتبال."

بیشتر فوتبال: آنچه ما در مورد پتانسیل شش-چهارم-در هر هفته تغییر حکومت

بیشتر به حداقل رساندن خطر, بازیکنان باید اجازه مربیان می دانند که اگر آنها خانواده های خود و یا هر یک از آنها بوده ام در تماس با آنها دچار علائم COVID-19. تمام کسانی که در پردیس دریافت خواهد کرد متوسط چک پس از ورود.

بازیکنان و مربیان در حال به موقف اجتماعی فاصله سیاست و اقامت شش فوت از هم جدا. مربیان به برنامه اواسط تمرین و بعد از تمرین تمیز کردن جلسات با 10 دقیقه زمان خشک شدن بین گروه.

تیم ها به استفاده از, هوای آزاد, آموزش هر زمان که امکان پذیر است و نگه داشتن درب داخلی باز لبه پنجره رساند.

هر برنامه نیز داده شده است دستورالعمل در مورد مدیریت امکانات و تجهیزات و همچنین آموزش ایمنی.

برایان Achatz را می توان در یک bachatz@pnj.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب