دانش آموزان دبیرستان حضور در UCLA TFT تابستان موسسات

آن را همه آغاز شد و با برخی از میوه های خانواده مرکبات.پانزده سال, جسیکا E. شد captivated by stop-motion anima

توسط NEWSSALAM در 10 مرداد 1399

آن را همه آغاز شد و با برخی از میوه های خانواده مرکبات.

پانزده سال, جسیکا E. شد captivated by stop-motion animation بعد از دیدن انگلیسی خواننده و ترانه سرا Cavetown عاطفی 2019 موزیک ویدیو "سبز" که ویژگی های متحرک, لیمو, لیمو و پرتقال به عنوان قهرمانان آن.

"من در عشق با آثار هنری که به آن رفت" گفت: جسیکا که آخرین نام حال نکردن چون او شده است در سیستم نگهداری برای گذشته دو و نیم سال است. "آن روز من التماس عموی من به من را به خارج شده بنابراین من می تواند خرید خاک رس است."

در حال حاضر قبل از او شروع می شود و او دانشجوی سال دوم سال در لس آنجلس Unified School District نوآورانه سینمایی هنر و موسیقی تولید آهنربا مدرسه شناخته شده به عنوان iCamp جایی که او در مطالعات فیلم و آرزوی تبدیل شدن به یک انیماتور, جسیکا آماده به صرف دو هفته به عنوان یکی از شرکت کنندگان در UCLA School of Theater, Film and Television را قبل از دانشگاه فیلم و تلویزیون تابستان موسسه آموزش همه چیز در مورد انیمیشن توقف حرکت.

برای جسیکا که زندگی در یک خانه سه اتاق خوابه در جنوب لس آنجلس با پنج خواهر و برادر حضور در موسسه فرصتی است که نمی توانست ممکن است آن بودند برای این بورس تحصیلی کامل او دریافت شده از نیکلاس وقف.

"من نیاز به کسی برای ریختن آب سرد روی من مطمئن شوید که من در خواب" جسیکا گفت: از واکنش او پس از پیدا کردن او با دریافت یک بورس تحصیلی.

وقف به UCLA TFT $40,000 در بورس بودجه این سال برای استعداد محروم/کمتر دبیرستان دانش آموزان به شرکت در برنامه های مدرسه که شامل تئاتر قبل از دانشگاه در تابستان موسسات. آنها شروع به در اواخر ماه ژوئن و در ادامه از طریق اواسط سپتامبر.

"برای ما در وقف آن را یک افتخار برای ارائه کمک" گفت: Dan Stetson متولی و مدیر اجرایی نیکلاس وقف.

با تشکر از نیکلاس وقف آغاز شد که ارتباط آن با UCLA TFT در سال 2005 و حداکثر H. Gluck بنیاد جدید, UCLA TFT دهنده ای است که قادر به ارائه چهار کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان حضور در تئاتر قبل از دانشگاه در تابستان موسسات و 10 برای دانش آموزان از حضور در فیلم و تلویزیون در تابستان موسسه.

"کمک به دانش آموزان محروم برای ما مهم است چرا که در این مواقع استرس آنها برای اولین بار به رنج می برند بیشتر می گوید:" دکتر جان Kaswick رئیس Gluck پایه و اساس است.

با توجه به فیلم و تلویزیون در تابستان مدیر موسسه کریستینا Carrea پشتیبانی از هر دو موقوفه و بنیاد تعویض بازی بوده است.

"تنها دانش آموزانی که قادر به پرداخت هزینه های برنامه های چشمگیر داشته اند دسترسی به برنامه های ما و این می تواند ما محدود متقاضی استخر و آن را خارج از دسترس برای برخی از دانش آموزان با استعداد چرا که آنها هزینه بین 2500 $و $6,000," او گفت:. "در حال حاضر آن را به یک داستان متفاوت است. ما در حال شنیدن از گروه های کمتر, که هیجان انگیز است چرا که آنها صداهای مهم در داستان سرایی. ما دانش آموزان که توسط هر کشش از تخیل شده اند قادر به آمد اگر نه برای بورسیه."

Zoom grid of UCLA TFT Theater Institute students

UCLA

دانش آموزان در بازیگری برای دوربین تابستان موسسه تعداد مطالعه صحنه, صدا برای بازیگر و فیلمنامه نویسی در میان کلاس های خود را.

با تشکر از COVID-19 چیزهایی هستند کمی متفاوت است در حال حاضر ، تحت شرایط عادی تابستان موسسات را در UCLA; جسیکا را 15 مایل سفر به وست وود به زندگی در پردیس در حالی که در نظر گرفتن بخشی در برنامه آغاز می شود که در اوایل ماه اوت. اما پس از همه گیر باعث شده است که همه چیز را به محوری او را به جای شرکت در کلاس های رهبری UCLA TFT دانشکده از طریق زوم و تولید و او ترم در صفحه اصلی بر روی لپ تاپ جدید او داده شده است که بخشی از بسته بورس تحصیلی.

"در خانه وجود دارد تنها یک کامپیوتر برای همه به اشتراک بگذارید به طوری که او نمی باید قابل اعتماد و استفاده از آن برای مطالعات خود گفت:" Carrea که مرتب خرید. "او نیاز به یکی از خود."

به طور مشابه دیگر نیکلاس دانشمندان که نمی باید ابزار لازم برای تکمیل کار خود را از راه دور هستند که با توجه میکروفون, قرص, پس زمینه حلقه, چراغ, وب کم, سه پایه, فیلم, قواره, دوربین, لنز و بیشتر به منظور تسهیل موفقیت خود را.

برنامه هایی اعم از یک تا سه هفته در مدت و پوشش 11 موضوع مناطق از بازیگری برای دوربین های موسیقی و تئاتر به دیجیتال فیلمسازی و نوشتن برای تلویزیون هر بیت به عنوان دقیق که هر دوره کالج تدریس در طول سال تحصیلی.

"آنها نمی اردوهای تابستانی با هر وسیله ای می گوید:" Carrea. "آنها نیاز به توجه کامل خود را." آنها چالش و خلاقانه الهام بخش دانش آموزان, معرفی آنها و آماده کردن آنها برای زندگی دانشگاهی و آمده با کالج های اعتباری. این واقعیت است که دانش آموزان در حال تدریس از راه دور این زمان در اطراف تغییر نکرده هر یک از آن.

Dolann Adams, گروه تئاتر را مدیر برنامه های تابستانی گفت که دانش آموزان در حال حاضر ثبت نام در بازیگری برای دوربین های موسیقی تئاتر و بازیگری و عملکرد موسسات هستند که از لحاظ جسمی فعال به عنوان آنها می شده اند در محوطه دانشگاه.

"آنها خود را شروع صبح با تای چی که مربوط با آنچه مورد نیاز است از UCLA TFT تئاتر دانشجویان دوره لیسانس," او می گوید. "حجم کار خود را شامل در دوربین های صحنه مطالعه و آواز و رقص باله صدا برای بازیگر و فیلمنامه نویسی کلاس ها و همچنین کارگاه های آموزشی با بهرهگیری از پزشکان سرگرمی, مانند, ریخته گری, صدای بیش از و هیپ هاپ, به نام چند. دانش آموزان نیز باید از این فرصت برای تعامل و سوال بپرسید با احترام هنرمندان از طریق صنعت پانل."

آوا برف دبیرستان دوم از Salt Lake City, Utah, به یاد می آورد جدید هشت روز فیلمبرداری برنامه او شرکت در اوایل این تابستان. "وجود کلاس در تمام طول روز و پس از آن بسیاری از تکالیف شب" او گفت:. "آن را به چالش کشیدن اما من واقعا آن را دوست داشت چون من پرشور در مورد فیلم. این یک فرصت عالی برای یادگیری بسیار در یک مقدار کوتاه از زمان."

Carrea امیدوار است که همه چیز را به حالت عادی در سال آینده و این که بورسیه ادامه خواهد داد تا در دسترس ساخته شده است چرا که او می بیند ارزش بزرگ در آنها است که می رود فراتر از ارزش پولی.

"هنگامی که شما به دانش آموزان محروم در مورد رفتن به دانشگاه که یک چیز واقعی برای آنها" Carrea می گوید. "آنها در یک موقعیت اقتصادی به فکر می کنم که ملموس است. به این تشویق را به آنها نشان می که ما فاستر امن و محیط های حمایتی برای دانش آموزان در همه زمینه های فرهنگی و که بله, آنها می توانند یک کلاس در UCLA در حال گسترش خود را مشاهده و از آنچه ممکن است در زندگی خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن