با سرعت بالا قایقرانی ممکن است ممنوع در بخش Innerarity نقطه پارک و پسر بچه پادو بایو

از کارکنان گزارش منتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 19, 2020Escambia County برگزار خواهد شد یک جفت از جل

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

Escambia County برگزار خواهد شد یک جفت از جلسات عمومی در ماه آینده در ایجاد یک قایق موتوری در منطقه ممنوعه در Innerarity نقطه پارک و سرعت آهسته در منطقه در شرق بخشی از بایو Garcon.

پیشنهاد شد در حال حاضر در کار می کند اما آنها را در افزایش اهمیت پس از یک مدیر ویک در شاخه فرعی رودخانه Texar در پنساکولا محدوده شهر زده شد و کشته شدن توسط یک boater اعتقاد بر این بود عامل خود را کشتی در حالی که تحت تاثیر الکل.

Innerarity نقطه پارک در شهرستان شامل هر دو یک منطقه شنا و paddlecraft راه اندازی منطقه محفوظ است به طور انحصاری برای مخازن تحت پارو زدن.

هر کشتی ترافیک در داخل و اطراف منطقه شنا همراه با هر موتوری ترافیک در داخل و اطراف paddlecraft راه اندازی منطقه "تشکل واقعی و در حال حاضر خطر" فرمان پیشنهاد می گوید.

بیشتر: بیدار مدیر زده با قایق در شاخه فرعی رودخانه Texar می میرد; boater متهم قایقرانی تحت تاثیر

جداگانه فرمان پیشنهادی برای یک "سرعت کم - حداقل ویک" در منطقه خاصی شرقی بخشی از بایو Garcon و شرقی آن انشعاب نهر ذکر نگرانی های مشابه.

این درحالی است که کمتر از 75 فوت در عرض از خط ساحلی به خط ساحلی. به دلیل طبیعت غیر مستقیم و باریک ابعاد نهر همراه با مسدود دید با توجه به قد بلند و پوشش گیاهی ساحلی با سرعت بالا ترافیک کشتی در داخل و اطراف آب به منزله واقعی و در حال حاضر خطر است.

این موضوع را قبل از Escambia County هیئت شهرستان کمیسیون برای بحث عمومی و کمیسیون رای جولای 16.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب