تاریخی شمال تپه خانه دارای به روز رسانی و باقی می ماند درست به گذشته خود داغ | ملک

فیلیپ Makselan Pensacola خانهمنتشر شده 7:00 PM EDT 31 مه سال 2020این چهار اتاق خواب, چهار-حمام تاریخی اقامت در

توسط NEWSSALAM در 11 خرداد 1399

این چهار اتاق خواب, چهار-حمام تاریخی اقامت در شمال تپه بوده است "عاشقانه بازسازی به زیبایی آن افزوده با امکانات مدرن اضافه شده می گوید:" کارگزار املاک و مستغلات/کاردانی علامت لی. خانه ساخته شده بود در نوبه خود از قرن 20th دارای بیش از 3200 متر مربع و شامل یک آپارتمان منطقه زندگی می کنند, یک, باز, آشپزخانه لذیذ و آرامش بخش عرشه عقب و افسانه New Orleans, سبک حیاط با یک عتیقه چشمه.

پله داخل خانه شما عشق ورزیدن جریان طبیعی و نور و روح جو است. نور پالت رنگ اجازه می دهد تا برای انواع دکور برای تکمیل دوره وسایل و لهجه.

"خانه اصلی پروژه عبارتند از: 2012 علاوه بر ایجاد یک پیاده روی در گنجه اتاق خواب اضافی و جدا گاراژ با پایان کار/استودیو پلاس جدید ایوان ستون و نرده. همه تغییرات تعریف و منعکس کننده سن ، 2019 تولید چشمگیر قلب کاج داخلی پله و نرده, اتاق رختشویي, با کابینت ابزار سینک و واشر/خشک کن و همچنین جدید آشپزخانه می گوید:" لی.

خانه جریان یکپارچه از یک اتاق به اتاق با یک جیب درب بین محل زندگی و اتاق ناهار خوری رسمی به ارائه حریم خصوصی اضافه شده زمانی مورد نظر.

آشپزخانه بسیار عالی برای علاقه مندان به آشپزی. فولاد ضد زنگ لوازم فراوان کابینه ذخیره سازی بزرگ کانتر و یک مرکز دبستان جزیره ایجاد یک فضای فوق العاده برای آماده شدن گاه به گاه غذا یا شام رسمی برای دوستان و همکاران. دسترسی مستقیم به حیاط خلوت اجازه می دهد تا شما به راحتی میزبان باغ احزاب و وعده های غذایی در خارج از منزل در حیاط و یا بر روی عرشه.

"اتاق خواب استاد با 8 پا, ویندوز, به نظر می رسد به تمام طول طبقه دوم ایوان و امکانات لوکس اندازه حمام ensuite" یادداشت مسکن گری مایکلز.

خانه جذاب اضافی در اتاق خواب و یکی در طبقه اول (با en-مجموعه حمام) و دو روز دوم (که به اشتراک گذاشتن یک حمام) هستند ایده آل برای زندگی در خانواده و یا بازدید از مهمانان. یکی از ویژگی های یک اتاق خواب طبقه بالا پله ها به پایین را به آرامش حیاط.

صاحبخانه و مهمانان لذت بردن از حیاط خصوصی با سه لایه عتیقه چشمه و عرشه در طول سال.

بیشتر داغ خواص

Pensacola, ساحل, صفحه اصلی, یک گوهر است برای سرمایه گذاری و لذت بردن

حفظ حریم خصوصی و راحتی و آرامش و وسعت زمین به جریب فراوان در طبیعت, عقب نشینی

بازسازی خانه خاموش منظره بزرگراه مشرف Escambia بای

"دقیق حفاظت از خانه های اصلی و به تازگی جزئیات طرز کار به دست آورده شمال تپه حفظ جامعه جویس جایزه ترنر می گوید:" مایکل.

در علاوه بر این به زیبایی به روز رسانی وجود دارد بسیاری از پشت صحنه به روز رسانی. "تمامی سیستم های مکانیکی اجرا با بهره وری بالا یعنی برق و لوله کشی (شامل تمام خانه تصفیه آب tankless بخاری) و دوگانه سیستم تهویه مطبوع. فوم عایق با درخشنده فویل مانع اضافه شد به اتاق زیر شیروانی و در زیر خانه" یادداشت ها مسکن استفان ونس.

با محل آن در شمال تپه شما مراحل را از افسانه و رستوران ها و فرصت های خرید در این تئاتر و جشنواره ها, توپ بازی ها و Palafox بازار است.

"این آسان است به سقوط در عشق با این خانه تاریخی است که فراهم می کند تمام وسایل رفاهی لذت می برد, در امروز زندگی" تأکید مسکن گیلاس Fitch در.

609 N. بهار خیابان پنساکولا فلوریدا

  • لیست قیمت: $629,900
  • تقریبی فوت مربع: 3,243
  • اتاق خواب: 4
  • حمام: 4
  • ساخته شده: 1900 با مدرن و به روز رسانی


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب