پروژه های بهبود صفحه اصلی بازسازی به ارمغان می آورد هدف امنیتی برای Pensacola مالکان

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:06 PM EDT 28 مه سال 2020مگی Mooney را بهبود صفحه اصلی لیست را ن

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

مگی Mooney را بهبود صفحه اصلی لیست را نشان داد متناقض تمایل طول COVID-19 همه گیر در یک بار در حال تکمیل و در حال رشد در قبلا بی بدیل نرخ.

کار از خانه با شوهرش کوین در حالی که زیر اجتماعی فاصله اقدامات برای بسیاری از دو ماه گذشته آن را کمی تعجب است که پروژه هایی که قبلا سقوط توسط ایستگاه فرعی آمده اند تحت جوان صاحبخانه زل زل نگاه کردن.

حیاط خلوت طبقه از خانه خود را جمع کردن منظره بزرگراه به پایان رسید در اواخر ماه مارس یک کار فشرده پروژه که کشیده بیش از چند قبل از همه گیر ماه شد و عملکردی فقط به عنوان بسیاری از نقاط جهان شروع hunkering در خانه.

گل وسایل در حال حاضر زینت تکمیل بخش از عرشه نرده. به زودی نرده کامل خواهد بود, همراه با یک راه پله به حیاط خلوت که در آن یک مرغ-حصار سیم سقوط خواهد کرد و یک چوبی حصار حریم خصوصی را در افزایش جایگاه خود را به ارائه سگ خود را وینی و Cosmo یک محل امن تر به پرسه زدن.

مقابل باغ در حال حاضر اندود شده با آن در آینده ساکنان گل برای لذت زیبایی شناسی در برخی از مکان ها و تولید برای سود تغذیه در دیگران است.

بسیاری از مالکان این Mooneys در حال تبدیل شدن به انجام آن را به خودتان پروژه های بهبود صفحه اصلی — و در بسیاری از موارد, استخدام پیمانکاران برای تکمیل کار — برای پر کردن تمام وقت اضافی آنها را صرف در خانه.

قهرمان خوش آمدید: Pensacola خانواده شگفتی نیروی دریایی master chief اعزام به مبارزه COVID-19

"آنها بسیار سپاسگزار هستیم': Pensacola, پرستار می پیوندد مبارزه با COVID-19 در بیمارستان نیویورک

مگی Mooney که شاغل در تکنولوژی نرم افزار پیدا کرده است فرار از انزوای خانه-دفتر کار را از طریق بازسازی خیابان برای بیان خود باز بیشتر زمان صرف eyeing پروژه های ناتمام در خانه آن زن و شوهر خریداری شده در سال 2017.

شوهرش در ضمن شاهد کاهش چت روم در اولین ماه از این بیماری همه گیر. سرپایی و مراقبت های بهداشتی کارگر حجم کار خود را فقط و فقط بازگشت به سطح معمول.

این Mooneys انتظار نداریم که پروژه های خود را به سقوط توسط ایستگاه فرعی به عنوان جامعه به تدریج بازگشایی اما انگیزه بالای اجتناب از گرمای تابستان را بیشتر از غیر منتظره خود را با هم.

"(جداسازی از همه گیر) تبدیل افکار خود را به سمت داخل به سمت بهتر خود و محیط اطراف فوری," مگی Mooney گفت. "و شاید هر کس نیاز به انجام این کار است."

"شما می بینید بسیاری از جنبه های منفی (از coronavirus) اما ما صحبت کردیم در مورد راه هایی که آن ها ما را قوی تر در انجام و انجام همه چیز با هم" کوین Mooney گفت. "مراحل بعدی چیست و که در آن ما می خواهم برای رفتن با خانه به عنوان ما شروع به این روند ؟ که در آن ما می خواهم برای دیدن آن وجود دارد."

'تقاضا وجود دارد'

جیک نخلستان نمی خواهد راه رفتن در سراسر مرحله در ماه مه خود را برنامه ریزی مراسم فارغ التحصیلی در میان حوادث اوراق توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

که از دست دادن است که عمدتا نمادین یکی به صورت نخلستان است که فارغ التحصیل از دانشگاه وست فلوریدا در رشته مهندسی مکانیک و تنظیم شده است برای ورود به دنیای حرفه ای.

عملی پاداش خود را از کالج آموزش و پرورش — تخصص در زمینه اعتبار و مهمتر از اشتغال در حال حاضر در حال تحمل یک تاریخی عدم قطعیت است.

برای دو ماه گذشته کار خود ادامه داد در رایت شرکت ، که در آن نخلستان مشغول به کار به عنوان دستیار مدیر پروژه در مقطع کارشناسی به عنوان. او را به زودی رها عنوان دستیار پس از فارغ التحصیلی.

نگهداری تهویه مطبوع قرارداد در زمان با عملیات های بزرگ مانند بیمارستان ها این کار ضروری است ادامه داد: به عنوان باغ بلوس به پست گراد زندگی در طول یک بیماری همه گیر.

"بزرگترین غذای آماده برای من این بوده است که ما نمی slow down" باغ گفت. "ما هنوز مشغول به کار است. ... پروژه های فعلی ما هنوز هم رفتن و لگد زدن چون ما اتفاق افتاده بود تحت دسته از کارگران ضروری. آنها نمی کند ما را فقط یک کمی بالا برده ایمنی اگر شما خواهد شد."

با وجود فارغ التحصیل شدن به چنین اقتصاد نامشخص باغ احساس اعتماد به نفس در اشتغال خود را هر دو با توجه به متغیر skillset به دست آورده با خود را در رشته مهندسی و تجارت, تجربه, بلکه در ماهیت اساسی ساخت و ساز.

"من می خواستم برای رفتن به یک میدان به طوری که تقاضا هرگز از بین برود مهم نیست که چه اتفاقی می افتد," باغ گفت. "برای من و بسیاری از مردم در ساخت و ساز قلمرو مانند لوله کش ، ... بسیاری از کسانی که مردم می گویند همان چیزی که تقاضا وجود دارد و آن را نادیده مسیر شغلی."

"شما باید به تهویه مطبوع در بیمارستان و یا خانه. مهم نیست که اگر یک بیماری همه گیر است یا نه."

در حالی که سوال از تقاضا همچنان بیش از این بخش به عنوان بسیاری از پروژه های قرارداد قبل از همه گیر خود را رسیدن به نتیجه نخلستان احساس آرامش خاصی را در خود موقعیت.

"بسیاری از مردم درک نمی کنند این ضرورت است که ساخت و ساز را فراهم می کند," او گفت:. "این برای همه وجود دارد اما احتمالا کافی نیست و مردم آن را انجام می دهند. شما نمی تواند جایگزین یک لوله کش با یک ربات."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-087.

3 نکاتی برای مقابله با پروژه خانه شما بهبود

  1. ایجاد یک لیست. آیا طبقه نیاز به جایگزینی عرشه نیاز به ساختمان یا اصلاح در گاراژ خود را به سادگی نیاز به رنگ جدید سازمان کلیدی است وقتی که می آید به ساخت نوسازی رویاهای یک واقعیت است.
  2. استخدام یک شرکت پیمانکار. خیره در یک پروژه که به نظر می رسد بیش از حد بزرگ برای رسیدگی ؟ آن را به خوبی ممکن است. اگر قیمت مناسب پول به سمت ساخت و ساز محلی عملیات می تواند یک راه طولانی در این نامشخص وجود دارد و به احتمال زیاد هیچ کمبود از کسانی که مایل به کار می کنند.
  3. متصل کنید. مبارزه با پروژه ایده ها ؟ رسانه های اجتماعی ارائه می دهد یک تقاضا از راههای برای نوسازی خانه و ساخت و ساز ایده ها. وب سایت های مانند Instructables.com از ویژگی های بیش از یک دهه ارزش DIY صفحه اصلی پروژه های مختلف قیمت مهارت و قابلیت های.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن